Nelly reviews

Nelly reviews

5.7

Super!

Jeg har haft en super oplevelse på Nelly.com!!
Jeg bestilte mine ting onsdag aften, og har allerede fået dem fredag eftermiddag, lynhurtig service og fantastisk kvalitet af mine leggings.
Det er i alt fald ikke sidste gang jeg handler der! :-)

Kansen zijn er om te pakken, niet om uit te stellen !

Kleding niet ontvangen, door toedoen van een eigen fout in het adres.
Product kon hierdoor niet geleverd worden. Tot zover niets negatiefs te melden.
Uiteindelijk product geretourneerd en mijn geld terug gevraagd.
Inmiddels zijn we 2 maanden verder en ik heb het geld na herhaaldelijk contact nog steeds niet ontvangen.

Ik ben van mening dat ik Nelly.com een goede kans bied om mij als klant te behouden wanneer ik een klacht indien. Helaas zien zij dit niet als een kans.
Fouten maken is menselijk maar je aftersales niet in orde hebben is erg spijtig.

Kortom eenmalige bestelling.

Stort udvalg og nem side

Jeg var tilfreds med julegaverne til kæresten.

Forvirrende

Jeg bestilte nogle varer hos Nelly, og da jeg så modtager ordrebekræftelsen står der, at leveringsaddressen er min adresse, mens der står ovenover, at pakken leveres til nærmeste posthus.. Forvirrende....
Derefter finder jeg endnu en top, som jeg bestile i en medium, men senere på dagen fik jeg en mail med at toppen var udsolgt og slet ikke kom på lager igen... Det kan de selvfølgelig ikke gøre noget ved.. Bare lidt irriterende at de ikke retter det og evt. skriver at den ikke kan fåes mere... Forvirrende....
For det 3. er det ret forvirrende at dem hos kundeservice svarer på ens spørgsmål på svensk, så kunne de måske oversætte til dansk eller engelsk....
Men ellers kom mine varer hurtigt og blev leveret til posthuset.....

Lækker service, aldrig oplevet noget lignende!

Havde til nytår bestilt to kjoler, som slet ikke passede mig da de ankom. Disse sendte jeg tilbage, men havde efter 2-3 uger ikke modtaget noget. Derfor sendte jeg en mail, med svar om at de havde travlt - fint nok, der er jo mange som bestiller fra nelly. Men efter en måned var der stadig ikke sket noget, så jeg kontaktede dem igen og fik en besked om at pakken nok var blevet væk i posten, men de tog det økonomiske ansvar og jeg får mine penge tilbage efter 5 dage (måske?)!!!! Det er super lækker service, og vil med glæde anbefale det til alle! At Nelly har valgt at ændre sin politik, og derfor kræve penge for portoen, ser jeg intet problem med, da det jo også koster penge for dem at sende ting tilbage. Derfor 5 stjerner herfra :-)

Fin site - men frækt at de forsøger at få folk til afbetaling

Handlet tit på nelly.com - og havde gemt mine kortoplysninger for hurtig checkout.
Hvis man ikke er vågen (hvilket jeg åbenbart ikke var den da jeg bestilte), så har man ligepludselig sagt ja til at oprette en "konto" hos en af deres samarbejdspartnere. Det er lidt halv-frækt, da de tager gebyrer!

Katastrofe ved returnering/ombytning af varer!

Bestilte en top som kom hurtigt, hvilket var fint. Desværre med fejl - og jeg var derfor nødt til at returnere for ombytning. Meget besværligt. Proceduren er, at man skal afgive en ny ordre (og betale for denne), inden man kan sende varen retur. Dvs. man har betalt 2 gange!

Her 14 dage efter at den fejlbehæftede vare blev returneret, har jeg stadig ikke modtaget bekræftelse eller penge retur. Jeg har lige rykket Nelly.com og fik at vide, at returnering med Post Danmark (eller travlhed på deres lager) kan betyde, at der går op til 3 uger!!! Det er HELT uacceptabelt, og jeg har aldrig været ude for noget lignende andre steder. De spekulerer helt klart i, at man betaler for en vare 2 gange og at de først betaler pengene retur efter flere uger. Føj!

Nelly.com's returpolitik inkluderer, at man ikke skal betale for returportoen - men på min returseddel har de alligevel fratrukket 39 kr.!

Så pas på! Køb hellere andre (seriøse) steder, hvor tingene fungerer!

Super godt.

Jeg har lige for anden gang bestilt fra Nelly.com. Jeg var super overrasket og rigtig glad for mit køb, en jakke. Jakken var lig med den jeg så på billedet/videoen og lige så fed i virkeligheden. Pakken blev leveret relativ hurtigt.
Jeg er en tilfreds kunde!
P.s. er vild med den gratis fragt!

Rask levering og GOD kundeservice !!!!!

Jeg bestilte nyttårskjolen min 25. desember i håp om at den skulle rekke frem. Jeg kontaktet nelly rett etterpå og spørte om de trodde den ville rekke frem. De sa de var ganske sikker på at det ville gå fint og de holdt meg oppdatert og sporet opp pakken for meg. Den 30. desember fikk jeg pakken min i posten og smilte fra øre til øre. De var vennlig og hjelpsom og jeg fikk pakken min enda jeg var litt sent ute. Anbefaler nelly på det sterkeste. Kjolene var kjempeflott !! <3

Fantastisk service, og hurtig levering!!

Bestilte fredag morgen en kjole, i håb om at den ville komme inden nytår, da Nelly på deres hjemmeside skrev at man senest skulle bestille torsdag, hvis den skulle nå at komme. Sidder så at krydser fingre for at den kommer, selvom det er helt fra Sverige. Lørdag morgen kommer min pakke!! Super dejligt, kan ikke andet end anbefale Nelly!

Træls handel!

Jeg havde for noget tid siden købt en strik inde på Nellys hjemmeside. Ventetiden står til at vare omkring de 5 dage, så jeg ventede de 5 dage fuldt ud, uden at får noget... Da jeg er oppe på 7. dag skriver jeg så ind til Nellys kundeservice, og får så svar på svensk, som jeg synes er rimeligt uforståeligt, og ret uprofessionelt når man skriver på dansk. Jeg beder så om et dansk svar - og får så også en oversættelse. Men de svarer så at jeg skal vente i 21 dage før jeg kan få mine penge tilbage, for det kunne jo være at det kom i tidsrummet efter der. Jeg synes ikke at det giver meget mening at de skal holde mine penge tilbage så længe, når der jo åbenlyst er sket en fejl i leverance... Men det er jo nu en gang sådan deres regler er. Man føler sig bare snydt.
De skal dog have ros for at det til gengæld gik hurtigt med at få pengene tilbage efter de 21 dage var gået.

Kvaliteten er under middel og størrelser og farver kan snyde

Kvaliteten og farver kan variere fra det man ser på hjemmesiden til det produkt man modtager. Deres størrelser i både sko og tøj er ikke til at stole på. Jeg har i alt bestil 4 par sko fra Nelly, alle i str. 38. De tre af parrene var for små, svarende til ca. en 37, og et par var nærmere en str. 39. Én ud af tre kjoler bestil på Nelly har været helt anderledes i kvalitet, farve og størrelse end det jeg så på hjemmesiden. En anden kjole og snydt med formen på ærmerne. Grunden til at Nelly får tre stjerner, er den gratis og hurtige levering og at deres produkter i knap halvdelen af tilfældene lever op til forventningerne. Jeg vil til enhver tid advare venner, der ønsker at bestille varer hos Nelly.

Fantastisk kundeservice. Nu med gratis levering!

- Nellys kundeservice er i top! Personalet er søde og gode til at svare
- Levering er lynene hurtig (fik engang mine varer dagen efter bestilling!)
- Enkel og overskuelig hjemmeside (der er bl.a. et grønt blad ved alle naturlige/økologiske varer , hvilket gør det nemt at vælge fra og til, hvis man går op i det)
- Der er tøj og diverse for en hver smag
- De er netop begyndt at have gratis standardlevering.

Alt i alt = <3

Stort urval, bra service, snabb leverans!

Nelly.com har ett otroligt stort urval och många olika priser!
De har allt man behöver som tillhör styling, och tack vare sökningsfilter
hittar du både det du letar efter och inspiration från det nya du inte visste fanns!
All kontakt jag haft med nelly.coms personal har varit ytterst trevlig och effektiv, gällande ändringar i beställningar, returer och leveransen går riktigt snabbt.
Vill du få komplimanger för dina kläder och hitta unika outifts?
- Gå in på Nelly.com!
Rekommenderas starkt!

Ekstremt hurtig levering

Bestilte mine varer tirsdag aften, og har lige modtaget dem idag ( torsdag ) . Fantastisk

Fantastisk kundservice

Snabba och trevliga svar från kundservice. Löser alla problem utan krångel. Leveranserna går snabbt och det är enkelt att returnera och byta. Bra utbud och om en vara blir slutsåld kommer den snart in i lager igen. Helt enkelt en perfekt Internetshopping!

direkte DÅRLIG service

Jeg havde bestilt et par sko hos nelly.com. Efter en uge var de ikke kommet, og jeg fik en mail om at der havde være en fejl i lagersystemet og mine sko desværre ikke kunne leveres, i sig selv ret irriterende, mine penge ville dog blive sat tilbage på kortet inden 48 timer. Jeg ventede 3 dage, ikke skygget af mine penge, derefter har jeg skrevet til nelly.com 3-4 gange og har nu i alt ventet på pengene i ca 3 uger, som jeg ellers kunne have brugt på de samme sko på en anden hjemmeside, simpelthen så irriterende. Nelly svarer hver gang at jeg lige skal vente 5 dage, det har jeg gjort og der sker absolut intet. Derfor skrev jeg forleden en vred mail og klagede over servicen for fjerde gang. Nu skal jeg til at oplyse mail på bankfillial og alt muligt, bare for at få nogle penge tilbage for nogle sko de ikke engang har leveret. Jeg handler i hvert fald ikke der igen.

Savner fri fragt og info om levering

Ja, savner fri fragt, som rigtig mange internetbutikker efterhånden har lært betaler sig - samt info om levering af varen. Jeg måtte selv kontakte Post Danmark for at finde frem til, hvor pakken befandt sig, og om den var blevet leveret (Endda fragtomkostninger uden omdeling)

Ellers hurtig ekspedition.

Love Nelly!

Da jeg første gang hørte om Nelly.com, havde jeg mine tvivl omkring man skulle handle der eller ej, grundet af de dårlige anmedelser herinde, men jeg gjorde det.
Nu har jeg handlet hos Nelly op til flere gange og aldrig haft en klage på dem endnu. En af gangene købte jeg endda nogle Fanny Lyckman støvler som desværre kort tid efter, gik op I samlingen på støvlen, men det var ingen problem - jeg fik nogle helt nye og sendte de gamle retur til dem :-) Ingen spørgsmål fra deres side, kun god kundeservice. Jeg synes de fortjener alle 5 stjerner, dog vil jeg sige at det er lidt ærgeligt at man skal op og afhente pakken på posthuset, men man kan krydse fingre for at de en dag laver op på det :-) - men alt I alt, en af mine yndlings butikker med det fedeste udvalg! :-)

Niet helemaal.

Jurkje gekocht, Alle pailletten waren er al afgevallen voor dat ik het aanhad..

Is Nelly your company?

Nelly Details

Nelly.com er et af Nordens største onlinebutikker for modeinteresserede. Hundredvis af mærker indenfor undertøj, tilbehør, tøj, badetøj og skønhedsprodukter. Nelly.com opdateres med nyheder hver dag.

Visit Nelly