Nemoit reviews

Nemoit reviews

6.4

Fin service

Gode priser og besvare hurtigt mail..

Dårlig service

Al for lang leveringstid og svær at få fat i. Men dog meget billig iforhold til andre sider

Dårlig service, lækkert produkt

Jeg har købt et 50 tommer plasma tv hos nemoit, super lækkert tv til en rigtig god pris som de fleste ikke kan matche.

Men Servicen er godt nok ringe i det firma, skriver man et spørgsmål, får man knapt nok et svar, for det meste 3-7 ord skriver man 2 spørgsmål bliver der for det meste kun svaret på et af dem og nogen gange får man slet ikke noget svar, dette irritere mig rigtig meget. når man bruger så mange penge på noget burde man også få noget service med.

Og selvom tv'et var på "lager" så tog det alligevel 10 dage før jeg fik det, det synes jeg godt at jeg kunne have fået fortalt. så derfor ender min bedømmelse kun på 3 stjerner til Nemoit

Deres hjemmeside virker ikke

Jeg har købt et Braun produkt hos Nemo IT for over en uge siden, og har stadigt ikke modtaget min vare. Ville sende en maili til dem i dag for at høre, hvor den bliver af, men deres hjemmeside virker ikke! Og jeg overførte mine penge samme dag som jeg købte produktet.
Er der nogen som har en mail adresse eller tlf nr. jeg kan få til dem, nu deres hjemmeside ikke virker??

LG 50PK760

Jeg købte et LG 50PK760 fra NemoIT og har kun haft positive oplevelser med såvel produktet som virksomheden. Leveringstiden var omkring en uge, men blev dog gjort opmærksom på dette ved køb. Jeg havde ingen problemer med at vente lidt, da prisen for tv'et var omtrent 2.000 kr. lavere end den mere skrabede LG PK750N model. Har kun masser af ros til overs for virksomheden, og vil trygt anbefale andre at handle der :)

Har nogen spørgsmål til mit tv eller forløbet med NemoIT, er i velkommen til at kontakte mig på www.flatpanels.dk under navnet Plasmanewbie

alt for lang leveringstid og dårlig kundeservice

den 15/6 bestilte jeg et produkt hos nemoit. super side, billige priser, ingen tvivl. Beløbet blev trukket før det blev afsendt, mindre detalje... det har indtil videre taget 5 uger... og mine mails bliver ikke besvaret... han tager ikke telefonen indenfor den oplyste tid... har også prøvet sms på det oplyste mobilnummer... MEGET TRIST OPLEVELSE...

Fantastiske priser, hurtig levering og kanon kundesupport!

Bestilte et kamera hos NemoIT, som hurtigt blev leveret !

Kameaet viser sig dog at være skadet (evt. under transport), så jeg skriver til virksomheden og fortæller hvordan og hvorledes.
Jeg får hurtigt svar, og får fortalt at UPS vil komme og afhente produktet, og føre det til producenten.
Der gik dog noget tid, før UPS ville dukke op, men det er jo ikke NemoIT's skyld.
Da jeg modtager kameaet tilbage igen efter en uges tid, er det stadig ikke lavet, fordi de manglede div. kabler osv. til produktet.

- Fair nok, jeg skriver til NemoIT, hvordan vi får det sendt afsted, og modtager en mail kort efter, at han vil tage kontakt til UPS, som vil hente det hurtigst muligt! - På NemoIT's regning.

DÈT ER SERVICE!

5 Stjerner.. Intet mindre!

Konkurrencedygtige priser, fin levering

Har købt NAS, fladskærmstv og diverse kabler hos nemoit.dk, og har ikke noget negativt at sige. Leverancen af NAS'en blev dog lidt forsinket grundet den askesky der hærger himlen i de her dage (da den skulle sendes ekspres med fly fra frankrig), men det har jo intet med forhandleren at gøre. Så NAS'en var her mandag istedet for fredag. Troværdige og venlige mennesker.

God kundesupprot, smertefri bestilling...

Købte en Siemens TK58001 espressomaskine 07-03-2010.
Den vejledende pris var 5999,- men kostede kun 3,654.95,- hos NemoIT.dk med fragt fra UPS.

Måtte dog vente på at det tog UPS 5 hverdage at transportere pakken fra Aalborg til Randers!?!? Men det har jo ikke noget med forhandleren at gøre.

Ordren var fint pakket ind og alt virkede som det skulle. Ud fra denne bestilling kan jeg kun anbefale siden.

God Service.

Jeg har også købt et 50" LG TV hos NemoIT for 6700,-
Og jeg er rigtig glad for det. men der er en ting ved det som er træls..
når jeg ser 1 film på det. så når den er færdig.. kan jeg se skyggerne fra underteksterne..

Gode priser og god service!

Jeg købte et 50" LG TV hos NemoIT for 6995,-
Det blev sendt med Dacsher, da kassen med TV'et blev trykket under forsendelsen blev det rapporteret til mig og et billede blev tilsendt af skaden som dokumentation hvis der skulle være noget galt (dette skal måske ikke på NemoIT's regning da det jo er fragtfirmaet der gjorde dette, men er glad for at det blev sendt med Dachser og ikke PostDK!)

Jeg modtog TV'et efter en opringning fra Dacsher om at det var klar til levering. Da TV'et kom kunne man godt se det var trykket en smulle i den ene side, men der var ikke sket det mindste med indholdet.

Jeg er MEGET glad for TV'et og jeg har kunne få alle mine spørgsmål besvaret af manden bag NemoIT, som har været meget god til at svare både på email og på SMS
NemoIT

Reply from NemoIT

Hejsa Lynge! ja, er ked af trykket på kassen, men heldigvis var det indholdet som var vigtigst, og er glad for at det var intakt. håber du får nogen fede timer foran dit nye tv. med venlig hilsen Remon, NemoIT

NemoIT Details

NemoIT.dk er en forretning med hovedbeskæftigelse i onlinesalg via vores onlineshops. disse dækker over 98% elektronik i husstanden. Vi har kontor og værksted samt mindre lager i Aalborg. Finder du ikke det du søger på vores side, så tøv ikke med at sende os en mail. Sammen med vores partnere råder vi over 100.000 varenummer. Så vi kan sikket finde det du søger, og også til en bedre pris.

Visit Nemoit

Write to: kontakt@nemoit.dk