Nemoware reviews

Nemoware reviews

7.7

Super hurtig og gode priser

Fik leveret batteri til min gamle Nokia super hurtigt. Nemoware havde den bedste pris. Kan anbefales.

Hurtig levering og fin service

Jeg bestilte igår et headset til min iPhone. Det er allerede kommet med posten og det virker som det skal.
Meget hurtig levering og billige produkter. Vil klart benytte dem en anden gang.

internet handel af VÆRSTE skuffe. ..

Hold dig LANGT væk fra dette firma. Det er firmaer som dette der gør internet handel til en dårlig oplevelse. ...
De er fuldstændig ligeglade med deres kunder. . Og ignorere alle henvendelser. Når først de har fået dine penge.
Det bedste der kunne ske. Ville være at de lukkede så andre slap med pengene i behold.

næsten godt

alt i alt en fin oplevelse. dog kan det undre mig at de sender en gratis mobil taske med min ordre, men en taske til en telefon man brugte tilbage midt i 1990 erne..
mærkeligt. mon de trænger til en oprydning på deres lager..
mærkeligt. de gider ikke svare tilbage..
KAN IKKE ANBEFALE DEM OVERHOVEDET .

Godt!.

Fandt originale batterier hos Nemoware til en gammel mobiltelefon som jeg ellers ikke kunne finde nye batterier til.
God pris,service og hurtig levering.
Kan kun anbefale dem hérfra!.

Markedets laveste pris

Alt gik som lovet med levering, og der skal kun lyde ros herfra.

Lige efter bogen - og god opfølgning på købet

Købte batteri og mobiltaske til een af ungernes nokia telefoner. Hurtig levering og så fik vi endda en mail efter leveringen om hvorvidt vi var tilfredse med købet. Det er god service.

Super pris og hurtig levering

Bestilte et BH-505 bluetooth headset. Nemoware havde den absolut billigste pris og varen blev leveret dagen efter. God information omkring bestilling og afsendelse af varen.

Lyver om leveringstiden

Bestilte varen på hjemmesiden mandag formiddag, ifølge hjemmesiden var varen på lager og leveringstiden 1-2 dage.
Onsdag kunne jeg se på hjemmesiden at status var at varen var på vej til lager, produktet kunne dog stadig ses på hjemmesiden som på lager og med en leveringstid på 1-2 dage.
Jeg valgte at få leveret varen som brev, pris 25 kr. lørdag fik jeg så besked om at pakken kunne afhentes på posthuset.
Leveringstiden var altså ikke 1-2 dage, men derimod 4-5 dage, jeg havde forventet at få leveret brevet til min bopæl, og sidst men ikke mindst fik jeg ikke en eneste besked fra firmaet om denne forsinkelse.
BARE IKKE GODT NOK.
Jeg finder nok en anden forretning at handle i næste gang.

Elendig service ved reklamation

Ordren kommer hurtig, men kablet til Iphone 5S virker ikke og Nemoware vender ikke tilbage på reklamationen selvom jeg har rykket flere gange på mail. Nu er der gået over en måned og stadig intet hørt., virkelig dårlig service.

Svarer ikke på henvendelser

Først sender de forkerte vare. Når man skriver mails, svarer det ikke. Hverken deres support eller salg mail svarer. Det er meget dårligt. Jeg køber aldrig derfra igen.

Meget hurtig levering

Hjemmesiden er nem, hurtigt at finde det man søger.
Jeg bestilte en Ipod holder til bilen. Rigtig god til prisen.

Kirsten Kristensen
Søllerød

Ok levering, dårlig kvalitet af varen

Havde bestilt et cover, da jeg bestilte det (fredag) modtog jeg det tirsdag, med en kæmpe rids inde i coveret, skuffende.

Okay, men...

... betalingsgateway er så langsom, at jeg måtte prøve flere gange. Virker heller ikke så betryggende, at betaling foregår fra siden selv.
Men værst af alt - selvom det er småpenge - så er det IKKE okay at afkræve gebyr for dankort-betaling uden at gøre klart opmærksom på det på forhånd. Det har jeg aldrig set før... læg dog det gebyr på varens pris, så vi på forhånd ved, hvad handelen reelt koster.
Nu håber jeg så, at varen er okay og kommer hurtigt.

Fantastisk!

Meget positiv oplevelse!!
Jeg bestilte en vare - og modtog en forsendelse et par dage senere. Det var bare den forkerte vare. Samtidig tikkede en mail ind om, at nu var min vare leveret.
Heldigvis kan man svare på den mail, så jeg skrev tilbage til dem, at ja, jeg havde modtaget en forsendelse fra dem, men det var den forkerte vare.
Det var en lørdag, så jeg regnede ikke med at høre fra dem før tidligst mandag.
Men jeg fik dælme svar med det samme!! De skrev, at den rigtige vare var sendt afsted med en svarkuvert til at returnere den forkerte vare!
Jeg havde min vare mandag morgen.

wow wow wow

Jeg bestiller mandag morgen kl. 09:40, efter fem minutter fik jeg mail, Din ordre nr. 50131 fra Nemoware er nu afsendt med Post Danmark.
Efter 22 timer jeg havde det i mine hænder, meget hurtig levering.

Helt som forventet

Fik de bestilte varer hurtigt og de levede helt op til forventningerne

Elendig service ved reklamation

Havde købt en parrot. Den virkede ikke og man var først flinke til at svare at man ville sende den del som man havde en klar idé om var problemet og ville sende delen den 19. august!!! De har aldrig sendt noget og selvom såvel jeg som midt værksted har prøvet at kontakte dem i minimum 5 uger nu har hverken de eller jeg hørt fra dem. Jeg har sendt flere mails og det er første gang at jeg har haft problemer med nethandel med andre e-handels butikker. Venter stadigvæk på at høre fra dem og bliver ved for det her er bare for ringe!

Nemo & Lucky's Trading Details

NemoWare.dk - Mobiltilbehør med op til 60% rabat og prisgaranti. Salg af mobil tilbehør til Nokia og mobiltilbehør til SonyEricsson, tilbehør til Siemens, tilbehør til Samsung, tilbehør til Motorolla og LG mv. Headsets fra Nokia, Jabra, Plantronics mv.

Visit Nemoware

We live here: Lindegaards Allé 10