Nemoware reviews

Nemoware reviews

7.6

Er nemoware.dk lukket?

Sendte en defekt vare retur d. 27/8 og har stadig ikke hørt fra dem, trods talrige mails. Nu fortæller mit mailsystem sågar at det ikke er muligt at maile til salg@nemoware.dk.
Nemo & Lucky's Trading

Reply from Nemo & Lucky's Trading

Hej Kim,

Vi har modtaget din henvendelse og haft kommunikation med dig omkring det at vi ikke har modtaget varen retur. Vi har også fra dig modtaget track and trace der viser at varen tilsyneladende er afleveret til os. Vi har derfor nu valgt at tilbyde dig et nyt produkt eller beløbet retur. Det håber vi du bliver tilfreds med.

Nemoware

Alt ok

Bestilte varen Mandag aften, fik en mail om at varen er afsendt tirsdag modtog den om torsdagen. Alt i orden!
Bliv lidt nervøs da jeg gik her ind og læste kritikken! Da jeg syntes i godt kunne tag at svare en gang imellem. Derfor kun 4 stjerner

Bestilte en AR.Drone 2.0 Power Edition. Fik den med den saa; hurtigt det var muligt, da der var en weekend i mellem. Fik en SMS fra Postdanmark om at jeg kunne hente dronen, mod forvisning af SMS.

Har tidligere handlet hos Nemoware uden problemer. Har endnu ikke haft brug for garanti reperationer, så kan ikke udtale mig om servicen der.
Skal nu til at flyve med dronen, da begge batterier er ladet op nu :-)

Er NEMOWARE lukket

Jeg har for 14 dage siden bestilt varer, der kom en order bekræftelse. Siden har det været umuligt at komme i kontakt. Tekefon bliver henvist til mail som bliver returneret.

Tak for en hurtig levering

Fik leveret en AR. Drone. Super pris og hurtig levering ++++

Mangler vare

Jeg har foretaget en bestilling d. 28.06.13, og har endnu ikke modtaget min vare, til trods for at der står varen er på lager på deres hjemmeside. Endvidere har jeg skrevet og ringet til nemoware, som hverken tager telefonen eller skriver tilbage.

Når jeg logger ind for at checke ordrestatus, står der fortsat: 'Afventer varelevering'.

Det eneste positive er at nemoware endnu ikke har trukket pengene for min ordre. Men det er irriterende at bestille en vare man gerne vil have hurtigt, og som jeg gerne ville købe et dyrere sted, da jeg mangler varen her og nu. Men jeg tør ikke bestille vare et andet sted, da ordren hos nemoware jo kunne tikke ind når som helst.

- Opdatering af indlæg

Nu har jeg endelig fået et svar fra nemoware, hvor de beklagede at pakken ikke var blevet afsendt. Pakken er nu afsendt og jeg skulle gerne modtage den i dag.

Super hurtig levering

Bestilte nogle reservedele til min AR-Drone, og de kom allerede dagen efter bestillingen. De indkøbte dele passede perfekt, og på hjemmesiden er der meget fine videoer som trin for trin viser hvordan man skal bruge og montere reservedelene.
Jeg synes det har været en rigtig rart og praktisk at handle med Nemoware, og det er 100% et sted jeg kommer tilbage til.

Sådan

Alt som lovet og forventet. Kommunikation, forsendelse og forsendelsestid. Det kan ikke gøres bedre!

Leveret som lovet

Varen blev leveret til tiden og prisen

Gode produkter, Gode priser og God levering! :)

Gode produkter, Gode priser og God levering! :)
har intet dårligt at sige, for er kun tilfreds..

PERFEKT SERVICE

Lever op til hvad jeg kunne forvente. Hurtig levering og til tiden. God hjemmeside. Opfølgning god. Første gang jeg handlede hos NEMOWARE, men ikke sidste gang

Alt i orden.

Hurtig og fin levering!
At produktet så ikke passer til en iPhone med stort cover er min egen fejlmålinger og ikke andres skyld.

Fantastisk service!

Jeg købte et par hovedtelefoner gennem Nemoware.dk og efter et år gik de desværre i stykker. Jeg sendte dem derfor til reparation, men forventede ikke at få meget ud af det, da man ofte bliver beskyldt for at have været for voldsom mod hovedtelefonerne eller lignende.
Men blot en dag efter de var sendt fik jeg en mail om, at de havde modtaget mine hovedtelefoner, og at et par nye var på vej.
Det synes jeg simpelthen er fantastisk service! Jeg er meget positivt overrasket!

Købte et headset som kom som lovet.

Hurtig levering.

Bestilte et par småting, sent om aftenen.
Blev afsendt dagen efter, og medtaget efter 1 dag.
Det kan ikke gå hurtigere.
Gode priser og levering på min forsendelse kun 23. kr. Top!

Hurtigt levering

Jeg er tilfreds hurtigt levering, og man for det man har bestilt

Gode priser

Google mig til de bedste priser - og hurtig levering som aftalt. Sådan skal det være!

Hurtigt levering, Informerer hvornår varen bliver sendt

Jeg bestilte ved 13 tiden i går et nyt in-ear headset fra denne hjemmeside. Senere på dagen bliver jeg informeret at varen er sendt. I dag har jeg så modtaget varen med Post-danmark. Det er første gang jeg har købt noget herfra, og de har da givet et godt førstehåndsnitryk. Køber helt sikkert noget herfra igen :)

God pris og hurtig levering

God og overskuelig hjemmeside. Vil helt sikkert vende tilbage til denne webshop, hvis jeg en anden gang får brug for noget der liggere inden for de produkter de udbyder

Nemo & Lucky's Trading Details

NemoWare.dk - Mobiltilbehør med op til 60% rabat og prisgaranti. Salg af mobil tilbehør til Nokia og mobiltilbehør til SonyEricsson, tilbehør til Siemens, tilbehør til Samsung, tilbehør til Motorolla og LG mv. Headsets fra Nokia, Jabra, Plantronics mv.

Visit Nemoware

We live here: Lindegaards Allé 10