Nempost reviews

Nempost reviews

6.4

Hænger dårligt sammen med kommunerne

Ideen er fin nok: En nem måde at sende digital signeret post til det offentlige. Jeg har nu prøvet det med min kommune, og det fungerede så dårligt, at jeg endte med at henvende mig personligt og bagefter bruge normal e-mail.

Min henvendelse nr. 2 blev aldrig besvaret, og da jeg henvendte mig hos kommunen, viste det sig tydeligt at medarbejderne knapt kendte til Nempost, og de kunne ikke søge min e-mail frem. Jeg ved den var sendt, for den lå i Nemposts mappe for sendt post.
Nempost sender automatisk ens CPR-nr med den post, man sender, men det kunne medarbejderne i kommunen heller ikke se.

Min kommune er en kommune i hovedstadsområdet, hvor man skulle tro mange borgere anvender it, men jeg ved naturligvis ikke om andre kommuner i landet er mere kompetente i at anvende "Nempost".
Nempost gjorde i hvert fald min henvendelse alt andet end "nem".

Is Nempost your company?

Visit Nempost