Nemrejse reviews

Nemrejse reviews

5.2

Helt uproblematisk og uhyre billigt

Jeg har netop booket billet til Bangkok om et par uger, hvor mit sædvanlige rejsebureau ville have omkring 12.000 kr. for en returbillet. De sagde, at alt var udsolgt, og at jeg ikke ville kunne finde billigere billetter andetsteds.

Via momondo.dk fandt jeg en pris på nemrejse.dk. Prisen steg godt nok lidt, da jeg kom ind på nemrejse.dk, men kun få hundrede kroner. Få minutter efter betaling var rejsen "confirmed," og jeg kommer af sted for bare 7.000 kr. Mail med link til billet kom i løbet af cirka en time.

Jeg er indtil videre svært tilfreds med nemrejse.dk.

Flere rejser

Jeg har bestilt flere rejser igennem dem og har aldrig oplevet problemer med dem. De har endda været flinke og hjælpe med at få kompentation for en rejse hvor SAS og Austrian air ikke kunne finde ud af hvem der havde klokket i det.
Deres side er nem at overskue og bestillingen går nemt og uden besvær.

Bedragere

Trak penge fra mig, selvom rejsen ikke gik igennem. Jeg måtte involvere banken.

a phone is build to be picked up ...

This is simply the worst customer service i ever experienced in my life ... they never answer the phone .. i will simply never use this website again.

Rejsegarantiforden og forbrugerstyrelsen mente at det var en sag på kanten

Vi modtog en ekstra regning på over 1000 kr. i servicehonorar fra nemrejse. Dette blev vi ikke gjort opmærksomme på blot påkrævet. Det havde vi en lang diskussion med nemrejse omkring, men ingen hos nemrejse eller DTF travel ville tage ansvar - ikke engang Head of Sales.

Rejsegarantiforden og forbrugerstyrelsen mente at det var en sag på kanten. At der er sket et loyalitetsbrud mellem nemrejse som forhandler og os som forbruger. Agenten hos nemrejse brude have oplyst os omkring jeres såkaldte servicehonorar, da vi som forbruger skulle have haft muligheden for, at tage stilling til om vi ønskede at betale det omtalte honorar eller ej. Et loyalitetsbrud kan altså med andre, forbrugerstyrelsens, ord blot betegnes som meget meget dårlig service.

Sved på panden, men ikke noget problem?

Jeg må indrømme, at jeg først så "nemrejse.dk" på trustpilot EFTER, at jeg havde bestil min tur til Mexico igennem momondo. - og ja, deres 3.3 rating fik mig i den grad til at få sved på panden, og havde nok aldrig gjort det, hvis jeg vidste det på forhånd.

- MEN jeg kan ikke klage ligesom de andre. Jeg bestilte som sagt igennem momondo, og fandt den billigste og korteste flyrejse til Mexico via nemrejse.dk. Rejsen blev bestilt... Jeg fik de nødvendige mails der skulle til, og ugen efter sad jeg på et dejligt KLM fly på vej til Mexico. Nemt, hurtigt og billigt.

Så jeg må denne gang sige, at jeg personligt ikke har haft andet end en god oplevelse, og oplevede ikke nogle problemer.. tværtimod.

Billigt kan blive rigtigt dyrt

Jeg kan absolut ikke anbefale Nemrejse.dk
1. Pas på hjemmesiden, der er mulighed for at den skifter datoer under din bookning.
2. Sker der en fejl i din bookning, er det besværligt og dyrt at ændre.
Hvis du alligevel vil lave en bookning hos nemrejse.dk så check extra grundigt datoer, book din billet i deres korte åbningtider, så du hurtigt kan få kontakt hvis der skulle ske fejl.
Mit indtryk er at personalet er både venlig og kompentent, MEN firmaets politik er ikke særlig kundevenlig.

Dårligt, IKKEnemrejse.dk, snød med 1000 kr.

Bookede via Momondo.dk, som angav at nemrejse.dk solgte billetterne til Berlin (2 pers. + 1 barn, tur/retur) for i alt 2.422 kr. Hjemmesiden kunne ikke tage vores bestilling, selvom vi prøvede at booke via 3 forskellige computere og 2 forskellige IP-adresser. Da kundeservice så endelig bookede for os, blev prisen 3.413 kr. SIMPELTHEN SÅ FRÆKT! Det er manipulation, at Nemrejse.dk fremstår som billgst via Momondo.dk
Book ALDRIG via Nemrejse.dk, det er snyd og humbug!

Dårlidt Fupper med pladserne

Min familie og jeg har bestilt fly biletter til usa, og derfor ringede vi til nemrejser for at få bukket pladser på flyveren og de pukker så de plader vi gerne vil have siger de!
Vi kontakter senere flyselvskabet for at se om det er på plads hvor de oplyser os om intet er bukket

Fik, hvad jeg betalte for - og ikke mere

Fra mit ”domicil” i Colombia købte jeg (online) to indenrigs billetter (i Colombia) via Nemrejse.dk og jeg må sige, at jeg aldrig før har følt mig så utryg ved at købe flybilletter online.

Jeg har aldrig før været ude for, at der går et døgn, inden man modtager nogen form for bekræftelse (kvittering/bookingbekræftelse). I forbindelse med betaling så jeg et pop-up vindue, der fortalte, at ”i løbet af 5 minutter vil vi hæve beløbet på dit betalingskort”. Den information tror jeg Nemrejses kunder er ret ligeglade med. Til gengæld bliver man noget utryk, når man ikke modtager nogen form for kvittering.
Der gik yderligere et døgn, inden jeg modtog billetterne pr e-mail. Hvad nu hvis jeg skulle have brugt billetterne dagen efter bestilling??? Det tør jeg slet ikke tænke på.
Samme dag bestilte jeg to andre flybilletter (via flyprice.dk og supersaver.dk). I begge tilfælde modtog jeg automatisk genereret kvittering i samme øjeblik, jeg betalte. DET er noget man kan forstå, og det får én til at føle sig tryg.

I forbindelse med min utryghed forsøgte jeg at ringe til Nemrejse. Ifølge hjemmesiden kan man kontakte firmaet telefonisk. Kontaktoplysningerne er dog gemt godt væk på siden. Man skal helt ned i bunden og klikke på "Sitemap" > "Kontakt". Her kan man se, at det er muligt at kontakte firmaet telefonisk mandag - fredag kl. 10.00 - 14.00. Det er en meget lille åbningstid, og meget lidt service-minded. Det hele synes dog at være lige meget, for telefonen blev ikke besvaret. Jeg prøvede så at slå nummeret op på "De gule sider". Der kan jeg se, at nummeret, der opgives tilhører et byggefirma i Århus!!!!
Om fejlen ligger hos Nemrejse, byggefirmaet, eller De Gule Sider, skal jeg lade være usagt.
Det er tydeligt, at Nemrejse IKKE er interesseret i telefoniske henvendelser – alene af den grund, at man skal lede efter kontaktoplysninger.

Når alt kommer til alt er der blot at sige: ”Det kan I gøre meget bedre – hvis I vil”.

Ikke nemt

I forbindelse med Spanair's konkurs var Nemrejse/Sembo/Flygbiljetter og hvilke navne de ellers dækker sig sig under, ikke til nogen som helst hjælp til at finde anden befordring. Du kan ikke komme i kontakt med dem på deres telefon og de svarer ikke på mails.
Her er hvad Forbruger rådet skriver om reglerne når et flyselskab går konkurs:
"Billet fra et dansk rejsebureau eller dansk net-rejseudbyder Har du alene købt en flybillet hos et dansk rejsebureau eller dansk net-rejseudbyder, skal udbyderen sørge for at ombooke dig. Er du afsted på ferie, skal udbyderen få dig hjem, eller betale pengene tilbage, hvis det ikke er muligt at ombooke dig til en for dig tilfredsstillende afgang. Nægter bureauet kan du klage til Forbrugerklagenævnet."
De retningslinjer nægter Nemrejse at følge, så nu skal jeg igang med en klagesag. Nemrejse er ikke nemt.

billigt

købte flybilletter fra San Fransisco til Honululu.
Fik mail med rejseoplysninger. Mail var dog ikke ret overskueligt og der medfulgte ikke egentlige billetter eller oversigter man kunne printe.
Vi genneførte rejsen som planlagt og vi fik hvad vi købte, men brugergrænsefladen trænger til et løft.

Dårlig service

My husband was cheated by this travel agency, his experience is described on bellow post.
I am very much dissatisfied with their lack of professional behavior by ignoring our complaints.
If you are looking for serious guys, trustworthy ones, they are not a good choice, better saving your breath and your money by buying with better agencies. NOT RECOMMENDED AT ALL!

Skandaløst - og bondefangeri

Jeg har mistet 2000.- på flybilletter, fordi flyselskabet Malev gik konkurs. Fair nok - MEN: Årsagen til at jeg IKKE kan få mine penge retur er at jeg i forbindelse med betalingen af flybilletten valgte at betale med Dankort/Visadankort. Det gjorde jeg fordi, jeg ellers ville blive pålagt et gebyr på 89.- for min betaling. Nemrejse.dk var så "smart" nok til IKKE at gøre opmærksom på at dette ville være konsekvensen. Jeg "sparede" så 89.- og Nemrejse sparer så de 2000.- som de ville have skulle betale mig, hvis de havde givet mig denne oplysning. Tilfældigt? Jeg tror det ikke - der hvor jeg kommer fra, der kalder vi det bondefangeri! Selskabet hedder Nemrejse.dk / Sempo AB - hold jer væk fra dem...

Ps. Betaler ellers altid med creditcard - men lod mig lokke i dette tilfælde. Og sjovt nok så henviser nemrejse.dk lige præcis til at jeg SELV foretog dette valg.

Skandaløs dårlig kundebehandling, I fortjener ikke et godt ry på baggrund af denne måde at bondefange forbrugerne på.

Godt service

Fik bestilt billetter med forkerte dato(min fejl). Fik byttet billetter til den rigtige dato, fik fuld opbakning både online og på telefonen. Er tilfreds.
Kan varmt anbefales. Billige priser, uden ekstra hotel ved siden af.
Tak for hjælp

Dårlig service ved ændring/annulering

Nemrejse.dk tilbød en rimelig pris på en billet til sydeuropa, men da jeg senere var nødsaget til at ændre denne var servicen straks alvorligt udfordret. Pga af forholdsvis urimelige gebyrer var det billigere for mig at booke en ny billet og jeg fik heller ikke mine skatter tilbagebetalt. Jeg fik en venlig men også "kunde arrogant" afvisning af mine synspunkter.
Pas på at det gunstigste tilbud ikke bliver det dyreste.

Bare ikke i orden

Bestiling af rejsen var ok nemt, og overskueligt
Men da rejse datoen nemmere sig og vi stadigvæk ikke havde fået hverken Fly nummer eller hvad for et flyslekab vi skulle rejse med, begyndt navøseteten at nærme sig. vi kontaktet dem og de sage at vi bare skulle være rolige og nok skulle få den info. det skete ikke, dagen før at vi skulle afsted fandt vi selv et flynummer ved at kigger på www.cph.dk. også krydse finger for at det var det rigtigt.

Da vi skulle hjem igen fra Kroatien havde vi stadigvæk, ikke fået noget som at vide, så vi ringet til dem, men der var ikke noget hjælp at hente, så vi ringet til det flyselskab vi fløj der ned med og efter vi bliv stilt lidt farm og tilbage fandt vi ud af det.

Problemet ved det var at vi skulle genbekræft vores hjem rejse sendte 72 timer før afgang. som vi af gode grunde ikke kunne, heldigvis var flyselskabet meget forstålige og vi kom hjem

( Det kan godt være at det bare var os der var uheldige )

Men det burde var nemt nok at finde og sende en mail med et flynummer

Suveræn service

Jeg har købt en t/r rejse til New York til mig selv og 3 af mine veninder. Da to af ruterne vi skulle flyve med blev nedlagt, blev jeg ringet op af nemrejser, som så skulle finde en ny løsning til os.
Den nye løsning blev både hurtigere og med mindre besvær.
Da jeg i forbindelse med de nye ruter havde spørgsmål, sendte jeg en mail, og blev ringet op, for at vi kunne få afklaret problemet.

I hele forløbet snakkede jeg med 2 medarbejdere og begge var enormt imødekommende for mine ønsker, og var samtidig utrolig venlige og nemme at snakke med.

Thumbs up fra mig :)

5 stjerner til nemrejse.dk fra mig

Sommeren 2009 købte vi billetter af nemrejse.dk til Los Angeles og hjem igen fra Las Vegas. Der var 2 mellemlandninger hver vej, men det må man jo forvente når man vil have den bedste pris!

Inden rejsen havde vi nogle praktiske spørgsmål, og var derfor i kontakt med firmaet 2 gange, den ene gang var på mail og den anden gang var det i telefon, begge gange har deres kundeservice været yderst tilfredsstillende!

www.Wasteels.dk

Wasteels er bare den bedste løsning og jeg har været så utrolig glad for at have bestilt biletter gennem dem. Når man var i tvivl og nogle informationer eller bare skulle have hjælp var de utrolige søde og hjælpsomme og gav også en rigtig god vejledning. Jeg fik biletterne tilsendt med det samme, og jeg kunne altid henvende mig til deres medarbejdere hvis jeg var i tvivl om noget, og deres medarbejdere var utrolige søde.

Jeg kan varmt anbefale enhver at bestille deres rejse hos wasteels, de har bare den bedste service og er utrolige hurtige og effektive. Jeg er ihvertfald blevet deres faste kunde

Is Nemrejse your company?

Visit Nemrejse