Nemrejser reviews

Nemrejser reviews

4.0

Ikke nemt

I forbindelse med Spanair's konkurs var Nemrejse/Sembo/Flygbiljetter og hvilke navne de ellers dækker sig sig under, ikke til nogen som helst hjælp til at finde anden befordring. Du kan ikke komme i kontakt med dem på deres telefon og de svarer ikke på mails.
Her er hvad Forbruger rådet skriver om reglerne når et flyselskab går konkurs:
"Billet fra et dansk rejsebureau eller dansk net-rejseudbyder Har du alene købt en flybillet hos et dansk rejsebureau eller dansk net-rejseudbyder, skal udbyderen sørge for at ombooke dig. Er du afsted på ferie, skal udbyderen få dig hjem, eller betale pengene tilbage, hvis det ikke er muligt at ombooke dig til en for dig tilfredsstillende afgang. Nægter bureauet kan du klage til Forbrugerklagenævnet."
De retningslinjer nægter Nemrejse at følge, så nu skal jeg igang med en klagesag. Nemrejse er ikke nemt.

Rigtig dårlig service

Rigtig dårlig service i forbindelse med Malevs konkurs

Skandaløst - og bondefangeri

Jeg har mistet 2000.- på flybilletter, fordi flyselskabet (Malev) gik konkurs. Fair nok - MEN: Årsagen til at jeg IKKE kan få mine penge retur er at jeg i forbindelse med betalingen af flybilletten valgte at betale med Dankort/Visadankort. Det gjorde jeg fordi, jeg ellers ville blive pålagt et gebyr på 89.- for min betaling. Nemrejse.dk var så "smart" nok til IKKE at gøre opmærksom på at dette ville være konsekvensen. Jeg "sparede" så 89.- og Nemrejse.dk sparer så de 2000.- som de ville have skulle betale mig, hvis de havde givet mig denne oplysning. Tilfældigt? Jeg tror det ikke - der hvor jeg kommer fra, der kalder vi det bondefangeri! Selskabet hedder Nemrejse.dk / Sempo AB - hold jer væk fra dem...

Ps. Betaler ellers altid med creditcard - men lod mig lokke i dette tilfælde. Og sjovt nok så henviser nemrejse.dk lige præcis til at jeg SELV foretog dette valg.

Skandaløst, I fortjener ikke så meget som en eneste stjerne.

lenea petersen

Jeg har netop forsøgt at få nem rejse i kontakt via telefon...Dette er så umuligt.
Efter 49 minutter og 30 sekunder opgav men det er vel også en pæn tollerance tærskel, ?? da havde jeg så også hørt en kvinde sige at jeg bare skulle vente i kø så ville jeg blive kontaktet af en madarbejder hurtigst muligt.
Man må så spørge sig selv vil de overhovedet sælge noget ??
I øvrigt drejede mit spørgsmål om hvordan man får godtgørelse, efter at vores fly var fløjet ..dvs at i følge de biletter vi købte kunne det slet ikke nås ....Hvad sker der så ???
Lenea

Dårlig service ved ændring/annulering

Nemrejse.dk tilbød en rimelig pris på en billet til sydeuropa, men da jeg senere var nødsaget til at ændre denne var servicen straks alvorligt udfordret. Pga af forholdsvis urimelige gebyrer var det billigere for mig at booke en ny billet og jeg fik heller ikke mine skatter tilbagebetalt. Jeg fik en venlig men også "kunde arrogant" afvisning af mine synspunkter.
Pas på at det gunstigste tilbud ikke bliver det dyreste.

Jeg bestilte for 2 år siden en rejse igennem dem.
Mit fly blev så aflyst og havde problemer med at komme hjem fra destinationen. Ringede til Nemrejser som efterfølgende kæmpede en lang og sej kamp for at jeg skulle få den erstatning jeg havde krav på.

Vil hel sikkert bestille ved dem igen næste gang jeg skal ud og rejse hvis ellers prisen den er den rigtige.

Ændring af fejlbestilling

Jeg finder det urimeligt, at jeg ved bestilling af flyrejse om 6 måneder ikke kan få rettet en fejl i form af dobbelt bestilling p.gr.af PC-nedbrud.
Efter flere samtaler blev besillingen dog rettet mod betaling af et urimeligt gebyr. Henvendelse om fejlen 1. arbejdsdag efter bestilling
Dårlig forretningsmodral - er et midlt udtryk for den behandling jeg har været udsat for.
Det kan ikke tilrådes at man benytter dette firmas flybestilling.

Is Nemrejser your company?

Visit Nemrejser