Neohost reviews

Neohost reviews

8.6

Stabil drift og god support til en lav pris....

Alle mine domæner og websites er hostet hos Neohost et af dem er et datingsite. Ingen af dem har været nede siden jeg overflyttede dem fra den anden udbyder. Stabil drift og god support til en lav pris....

Super nice - Virker perfekt

Har lige fået en "hemmelig" gave med i bestillingen.
Indtil videre kører det super. Serverne står placeret ved dixen (DK knudepunkt) = mega hurtig svartider. ;)

Support er ekstrem hurtigt. Fik svar inden for 3timer i gennemsnittet.

thumbs up!!!

trygt og stabilt

neohost er en god udbyder af webhoteller, jeg har fornøjelsen af at være neohost kunde, jeg har haft lejlighed til at prøve deres backup gendannelse, de havde simpelhent mulighed for at gendanne mine filer selv efter 1 måned! jeg er meget imporneret over at så billigt et webhotel kan give så god ydeevne og ikke mindst funktioner! Jeg har gratis sms-gateway integreret med min hjemmeside.

Ikke så meget pis ;)

Let og overskuelig.. Der er taget højde for 'ease of use' :).. Spørgsmål og svar i kontrolpanel-fanen Faq hjælper i ny og næ skulle man løbe ind i problemer.. Skulle dette ikke løse problemet kan man sagtens tage kontakt for hurtigt og effektivt svar.. I like :)

Hurtig og effektivt

Hurtig oprettelse af mit webhotel, jeg fik alle nødvendige oplysninger indenfor 10 minutter og jeg kunne bagefter begynde at rykke mine domæner til neohost.
jeg har også købt domæner via neohost og allerede indenfor 6 timer har de virket uden nogen problemer. tak for en god service neohost

Ingen problemer

Jeg har været kunde lige så længe de har eksisteret, og de bliver bedre og bedre! Hilsen Simone Westphal Willumsen

God behandling og super service

Jeg har gennem en periode nu, brugt NeoHost til et par af mine hjemmesider, og har ingen problemer oplevet og da jeg havde spørgsmål til ordren af webhotel, er disse blevet besvaret inden for kort tid.
Umiddelbart virker det som et godt firma til at have mine hjemmesider liggende hos.

Yderst tilfreds kunde

Jeg har haft fornøjelsen af at have miniflex webhotellet, til dagligt bruger jeg webhotellet til mine private hjemmesider og det har neohost gjort godt, jeg har ikke haft nogle problemer og med god service, anbefales

Bedste hosting i dk

Jeg har været ved mange hosting udbydere rundt om i landet, men har aldrig i mit liv som grafiker haft så god en service og oppetid som neohost har givet..

det gør naturligvis også at jeg har flyttet al min internet aktivitet til neohost som i øvrigt har givet mig en god pris på en samlet løsning,

de kan varmt anbefales!

Anbefaling af neohost

Jeg har siden jeg købt webhotel hos neohost oplevet utrolig god service.

Jeg har siden 15.01.2010 ikke oplevet et eneste nedbrud.

Jeg kan helt klart anbefale neohost til andre.

NeoHost I/S Details

NeoHost udbyder miljømæssige ansvarlige webhotel løsninger til rimelige priser.

Visit Neohost

Write to: support@neohost.dk