Neonfisken reviews

Neonfisken reviews

5.4

Sælger uægte Synodontis Petricola "Zaire" til 200 kr. pr. stk.

Den dejlige Neonfisken har nok et flot udvalg, men de er sgu også enten uvidende eller vil bare tage røven på folk.
De sælger Synodontis Petricola "Zaire", men det er i virkeligheden Synodontis Lucipinnis.
Det er ikke til at se forskellen før de bliver en hvis størrelse, så det er nemt for dem at snyde folk.
En Synodontis Lucipinnis er på ingen måde 200 kr. pr. stk. værd!
Men er de til at snakke med når man så kommer og fortæller dem de har snydt en, nej... Det er bare surt...
Vær 100% inden I køber hvad der står på skiltet, for de ved det ikke eller er lige glade.

den bedste akvariebutik

neonfisken er den mest seriøse akvariebutik på sjælland .
Aldrig har jeg set så flot et udvalg af fisk. og akvarierne er flotte og velholdte.

God butik

De har et meget stort udvalg af fisk og grej, og der er god service.

Jeg havde købt en spand pumpe, som blev utæt efter 1,5 år, så jeg tog derned med min kvittering, og boom, så fik jeg den byttet, ingen problemer med det.

Flot forretning, fin service.

Jeg har kun haft gode oplevelser hos Neonfisken. Jeg kommer der jævnligt og er tilfreds hver gang!! De har et bredt udvalg af både fisk, men også trærødder, sten, akvariegrej, mm. Du går ikke forgæves ihvertfald :-)

Stort udvalg

God butik,rare mennesker i butiken

Is Neonfisken your company?

Neonfisken I/S Details

Visit Neonfisken