Neppersnails reviews

Neppersnails reviews

8.6

Rigtig dejlig shop

Rigtig dejlig shop, og god kundeservice. Produkterne er bare helt i top. Rigtig god rådgivning. Fantastisk sted at handle og du ved hvad du får for pengene.

Professionel virksomhed med god service

Min kæreste siger:
Jeg har kun haft gode oplevelser hos Neppers Nails.
Der er altid hurtig afsendelse på produkter og man modtager altid produkterne pakket forsvarligt ind og ofte med en lille "gave" i.

Kun ros til Neppers Nails.

virkelig professionelt og fantastisk service

*god service i telefonen
*god service på computeren
*masse gode produkter
*hurtig levering

jeg er virkelig tilfreds. jeg fik en virkelig god service i telefonen, og jeg har ingen erfaring med gele negle, men besluttede mig for at jeg ville købe tingene til det også forsøge. jeg besluttede mig for at købe hos neppersnails grundet virkelig god service i telefonen.

jeg bestilte mine produkter mandag, de var sendt tirsdag og fik dem torsdag, men det var kun fordi onsdag var helligdag.

jeg har nu modtaget varene alt stemte, og eftersom jeg ingen erfaring havde, havde hun været så sød at sende en brugsanvisning med!

det er klart et sted jeg vil benytte mig af fremover kan kun anbefale det!!

SÅ skuffet.. Desværre.

Har handlet i en lang periode hos neppersnails, og er altid blevet mødt med god service og god behandling.

Jeg måtte dog erfarer at den gode behandling kun er i de situationer hvor du bruger penge. Er der fejl på et produkt, så bliver hun meget rigid at snakke med, og tager ikke telefonen og svare ikke på beskeder. Der er tale om en klar fejl, som endte med at koste mig dyrt, og måtte refererer til lovgivningen før hun valgte at svare.
Efterfølgende fnder man ud af, at hun snakker med adskillige andre kunder om "hende den besværlige kunde, som hun ikke gider at se på mere."
Jeg undrer mig over hendes måde at tackle det på, og syntes det er meget uproffesionelt og sårende at høre hvordan hun omtaler en, for var ikke på noget tidspunkt ubehagelig.

Produkterne er af okay kvalitet, men simpelthen ikke risikoen for dårlig service værd. Konklusion: Jeg handler der ikke mere, og har valgt at ligge mine surt-tjente penge et andet sted. Og vil ikk anbefale stedet eller hjemmesiden, da der findes andre og bedre steder at handle, hvor du samtidigt får god service - helt uden og bruge penge. (: Gudskelov for det.

god service, hurtig levering super vejledning

jeg har handlet på hjemmesiden flere gange og været tilfreds hver gang. Hvis jeg har haft spørgsmål har jeg haft kontaktet Astrid, som har været meget behjælplig.

Desværre bor jeg på sjælland, så er nød til at betale den dyre porto

Servicen er i top

Super service, hurtig levering (dagen efter) kan kun give ++++++++++++++ med pil op :-)

Troværdig og hurtigt

Har nu 2 gange handlet på Astrid og NeppersNails. Første gang var under en ferieperiode, hvor varerne blev sendt på første hverdag, efter hun igen var tilbage og det med en lille ekstra ting pga. ulejligheden og ventetiden. TOP

2. gang manglede der desværre en gele i pakken. Havde bestilt 7, men fik kun 6. Ringede straks op til Astrid, som senere ringede tilbage. Vi fik løst problemet og hun kunne faktisk fortælle mg, hvilken gele jeg ikke havde fået med, da hun ikke kunne huske hun havde pakket den. Det kunne hun med de andre. Hun smed den i en kuvert og den kommer i morgen med poste, TOP

Har valgt Neppersnails til at være min geleleverandør, da min negledame bruger produkter derfra og hun kun bruger det bedste. Superkvalitet

5 stjerner med pil op til dig, Astrid

Fik alle mine varer dagen efter. Ingen fejl eller mangler.

hurtig og meget kundevenlig

det er super dejligt at handle der, tingene er nemme at finde og har an spørgsmål, så ringer man bare til Astrid og får hjælp.
hun er sød og hjælpsom og meget venlig over for kunderne,
dejlig net butik at handle gennem.

hurtig

fin og hurtig service. kan varmt anbefales.

Fik varen hverdagen efter bestilling

Neppersnails kan varmt anbefales til andre. Fik varerne utrolig hurtigt og i fin pakke.

MVH Sabine

Produkterne var pænt pakket ind, ser lækker ud og leveringen gik hurtigt. Glæder mig til at komme i gang med at bruge dem

perfekt service

Jeg har handlet med Astrid en del år og hendes service er bare den bedste.. man får varene hurtigt og kan altid få hjælp hvis man har brug for det

Super betjening og god service

Har handlet hos Astrid et par gange. Denne gang valgte jeg at bestille via hjemmesiden og sidenhen hente det personligt i forretningen. Det sidste pga. Post Danmarks vilde priser. Jeg havde ingen problemer med at finde rundt på hjemme siden og syntes den er forholdsvis logisk bygget op. Jeg kunne dog godt mangle at der er mængde angivelse på tingene og at linket til producenten virker. Men det er småting.
Astrid havde god tid og lavede aftalen på mine præmisser. Hun forklarede og beskrev og som alle de gange jeg tidl. har handlet der kom vi vidt omkring. Hun er god til at besvare spørgsmål og giver gode forklaringer.
Jeg vil klart anbefale alle jeg kender at handle der og vender tilbage snart igen.

God service. Hurtig modtagelse

Varerne kom hurtigt... der var et tvivlsspørgsmål, men så blev jeg ringet op - god ting.
De købte produkter er rigtig gode, og holder løfterne.

Rigtig god service

Jeg havde min vare hurtigt efter bestilling, hvilket jeg sætter rigtigt meget pris på. Sendte en mail med spørgsmål og svaret kom efter ganske få timer (og jeg sendte om aftenen, vel at mærke!) DET er god service.
Jeg kunne dog godt ønske mig, at der var en lille smule bedre info omkring produkterne på siden, men alt i alt er jeg meget tilfreds :)

Super god service

Jeg har handlet hos Neppersnails flere gange, både over nettet og i butikken, og har været meget tilfreds. Astrid giver en fantastisk service og viser og forklarer gerne hvis der er noget man er i tvivl om. Jeg har en enkelt gang oplevet at der blev sendt mindre lim end jeg havde bestilt, ringede og fortalte det og 2 dage efter var der både det manglede og ekstra lim i min postkasse.
Jeg vil helt klart fortsætte med at handle hos Neppersnails.

Kirstine Kristensen

God service og gode produkter.

Synes der er en rigtig fin service og produkterne lever op til det de skal. Næsten dag til dag levering hvilket er super. Kan kun være tilfreds ind til nu,

Ændring fra 2 til 3 stjerner

ANDEN ANMELDELSE:
Det lykkedes mig at få min rigtige varer, og Astrid var meget hjælpsom omkring det. Desuden måtte jeg beholde dem jeg havde fået forkert også, hvilket er et stort plus.

Grunden til der kun er 3 stjerner, er at hjemmesiden stadig er meget ringe! Jeg gider simpelthen ikke gætte mig til hvad produkterne er! Og at det tog så lang tid at få de rigtige varer, pga den dårlige hjemmeside trækker bare så meget ned. Regner ikke med at handle der igen.

FØRSTE ANMELDELSE:
Jeg har lavet min første bestilling hos Neppers Nails, og er slet ikke tilfreds:

2 af tingene jeg har fået, er ikke de rigtige, og de svarer mig ikke, når jeg kontakter dem.

Desuden trænger deres side til en ordentlig opfriskning, jeg har sjældendt set noget så uproffesionelt - jeg måtte i lang tid sidde og gætte mig til mange ting, pga de virkelig dårlige beskrivelser osv - dette har nu nok resulteret i, at den ene af de to ting jeg har bestilt ikke er den rigtige - pga deres side er totalt misvisende.

Deres produkter er dog til en god pris, derfor får de en ekstra stjerne .... Når eller HVIS de vender tilbage til mig, og yder en god kundeservice, og jeg får mine rigtige varer, vil jeg nok ændre i min anmeldelse - ikke før!

Fås ikke bedre

Super produkter og hurtig levering. Altid parat med hjælp og vejledning.
Medgiver Neppers Nails de bedste anbefalinger

Neppersnails Details

Nepper´s Nails - Salg af produtkter til negle og manicure, privat og engros. Diplomuddannelse, workshops og kurser i vores Negleskole. akrylnegle, gelenegle og nailart. Behandlinger i klinikken med akrylnegle, gelenegle og...

Visit Neppersnails