Neppersnails reviewed by

århus, DK

SÅ skuffet.. Desværre.

Har handlet i en lang periode hos neppersnails, og er altid blevet mødt med god service og god behandling.

Jeg måtte dog erfarer at den gode behandling kun er i de situationer hvor du bruger penge. Er der fejl på et produkt, så bliver hun meget rigid at snakke med, og tager ikke telefonen og svare ikke på beskeder. Der er tale om en klar fejl, som endte med at koste mig dyrt, og måtte refererer til lovgivningen før hun valgte at svare.
Efterfølgende fnder man ud af, at hun snakker med adskillige andre kunder om "hende den besværlige kunde, som hun ikke gider at se på mere."
Jeg undrer mig over hendes måde at tackle det på, og syntes det er meget uproffesionelt og sårende at høre hvordan hun omtaler en, for var ikke på noget tidspunkt ubehagelig.

Produkterne er af okay kvalitet, men simpelthen ikke risikoen for dårlig service værd. Konklusion: Jeg handler der ikke mere, og har valgt at ligge mine surt-tjente penge et andet sted. Og vil ikk anbefale stedet eller hjemmesiden, da der findes andre og bedre steder at handle, hvor du samtidigt får god service - helt uden og bruge penge. (: Gudskelov for det.