Nespresso reviews

Nespresso reviews

5.1

Kanon god maskine og service.

Må indrømme jeg er glad for deres service, og måden de håndterer ordre på.

Jeg har altid fået god service, idag ringede jeg ind med min kones maskine som er omkring 2 år gammel, den har overholdt afkalkninger mm så ikke noget der, men den del i mælkeskummeren som skummer mælken var gået i stykker.

Jamen hvad gør de så de sender da bare en ny uden beregning. selvom maskinen er næsten 2 år gammel. så nu er jeg glad fordi min kone kan få sin kaffe igen.

Der er altid god service når man ringer ind og de taler altid pænt til dig.
De giver altid konen en kop kaffe hvis hun er inde i butikken men vi ynder nu at ringe til dem eller bestille over nettet hvilket er nemt og tingene kommer ofte inden for en dag.

Dejligt koncept dejlig service.

Har lige fået en nespresso maskeine med en æske kapsler har ikke fået kaffe efter 6 forsøg

har lige fået en nespresso i gave med en æske kapsler efter 6 forsøg ingen kaffe kapslerne bliver trykket sammen men ingen kaffe.... uden kapsler kommer der varmt vand.... fiasko

Un service impeccable et des produits au top !

Que tous ceux qui n'aiment pas le café goûtent à cela ! Et alors le sav est parfait, la fidélité récompensée. A noter toutefois que George Clooney n'est jamais disponible... Dommage... What else ?

glemte at informere om dyr fragr

har netop købt en nespresso på tilbud i Magasin. det lød jo som et supertilbud med 2 gratis rør - dem fik jeg dog ikke med, de ville blive sendt. den dygtige sælger glemte bare at informere mig om at det ville koste 50 kr. i fragt !!!

Coffee Rolls Royce !

I love this websiete and their products ! All is perfect :-))) Thank you. Matt

God kaffe, hurtig levering, men dyrt.

Kaffen er rigtig god. Går du efter god smag, så drop at købe diverse kompatible kaffekapsler. Kaffen fra kopikapsler smager som fra en almindelig kaffemaskine. Det skal dog siges, at de originale kapsler er noget dyre at købe.
Jeg køber som regel kapsler i butikken i København og får altid god service og vejledning. Personalet tager sig tid, selvom der er mange mennesker. Det er selvfølgelig irriterende, når man selv står og venter, men til gengæld er det rart, når det er ens egen tur, at ekspeditionen ikke bliver hastet igennem.
Jeg har netop for første gang bestilt kapsler og afkalkning på nettet. Jeg bestilte sent onsdag aften, pakken ankom fredag. De to yderste kapselrør var lidt trykkede i hjørnerne, men der var ikke sket noget med selve kapslerne.
Alt i alt vil jeg ikke undvære Nespresso kaffen, men jeg bruger den som luksus og supplerer med kaffe fra en helt almindelig kaffemaskine.

Altid bare i orden!

Nu har jeg handlet hos og med Nespresso igennem de sidste 5 år og har aldrig haft grund til utilfredshed. Det fungerer bare!
Nemt at bestille og hurtig levering. Sådan!

Nespresso er, lig med, dårlig service

Min kone har i fødselsdagsgave fået 4 kaffekrus i 2 forskellige farver, var rigtig glad for dem, men ville gerne have dem i en anden farve, så vi tog fra Birkerød ind til Nespresso i Kristen Bernikows Gade.
Da hun havde fået krusene i gave havde vi ingen kvittering, men i god tro, da krusene var i original indpakning og ikke havde været åbnet forventede vi ikke at få problemer da de bare skulle byttes til en anden farve.
Men vi skulle blive klogere for det var umuligt at få dem byttet uden kvittering til trods for at de var købt i butikken få dage før.
Vi fik en sludder for en sladder om at de risikerede at blive fyret, hvis de byttede dem
til en anden farve. Man skulle tro at det var løgn, så vi spurgte efter bossen i forretningen og fik af ham samme historie.
Vi var få dage før inde i Magasin i Lyngby hvor vi skulle bytte en trøje også uden kvittering, de havde ikke noget vi kunne bruge så uden kvittering og uden problemer fik vi pengene retur. Se dette er service som man kan forstå.de burde sende deres personale til Magasin for at lære god kundepleje.

Dårlig service

Yderst dårlig service jeg har bestilt over nettet som jeg plejer fordi der er enorm lang kø i den fysiske butik. Køber for 700kr den 11.februar for 4 dage siden prøver jeg en af dem som er ciocattino lyder lækkert med kakao smag virkeligheden er en anden for mig og jeg har været så klog at købe 110 kapsler af dem altså for 420 kr.. dem vil de nu ikke bytte til nogen andre.. virkelig dårlig service.
Dette er min 2. Nespresso maskine og der bliver ikke en 3.
Jeg arbejder selv i service branchen og nogen gange må man bare bytte noget for at beholde og yde den gode service..
Jeg handler ikke mere hos jer hvis ikke dette går i orden.

Topservice

Min maskine havde fået en defekt, som ikke kunne rettes vha telefonisk assistance. En lånemaskine blev sendt afsted til mig, og jeg sendte min defekte maskine tilbage til Nespresso. Ca 14 dage senere modtog jeg min reparerede maskine, og lånemaskinen røg retur - jeg synes det har været nemt. Jeg har heller ikke oplevet nogen problemer overhovedet med bestilling af kapsler osv :) og så er kaffen bare go :)

God kaffe men dårlig service!

Man bliver snydt af deres gode tilbud. De lover 300 - 600 kr. til gode til kaffe, når man køber en maskine. Hvad man ikke får at vide er, at selvom man har købt den i kampagneperioden kan man ikke være sikker på at få ens tilgodehavende. Man skal nemlig registrere den på en bestemt måde inden for en bestemt tid. Hvis ikke man gør dette kan man godt vinke farvel til de penge man troede man havde fået!

Hjemmesiden er heller ikke noget at råbe hurra for. Den er kaotisk, ulogisk og det er svært at finde det man har brug for. Ikke engang en "husk brugernavn og kode" er der.. Eller jo, nogen steder på deres side er der - den virker bare ikke!

Kaffen kan man dog ikke klage over, selvom prisen er lidt dyr.

God kaffe men elendigt koncept.

Jeg købte sådan en maskine til mig selv for nogle måneder siden. Kaffen er som sådan fin nok, så dette skal ikke betragtes som en anmeldelse af kvaliteten af kaffen, men mere af deres koncept og service.

Jeg bestilte en af deres velkomstpakker. Da jeg modtager pakken er kassen fuldstændig smadret. Jeg tager straks nogle billeder og ringer ind til dem. Da jeg åbner kassen er der til min overraskelse ingen kapselholder med som skulle være hele idden med deres velkomstpakker, da der intet er at spare på kaffen. Jeg ringer ind igen bekræfter at en del af kaffen er smadret og at denne holder mangler. Det går ca en uge så lægger der en ny pakke til mig i døgnposten. Endnu engang smadret i hjørnerne. Nå det var lidt ærgerligt. Jeg ringer ind igen og siger at der ingen kapselholder er med og at kaffen er smadret. En ting jeg ikke forstår er at der kom en faktura pr. Mail som damen i telefonen siger at jeg skal se bort fra. Da der om nogle uger vil komme en returseddel til den defekte kaffe, som så vil blive krediteret. Nå jeg får taget de mindst krøllede kapsler fra begge forsendelser og pakket de resterende ind i den kasse de kom i så de var klar til at blive sendt retur. Der kom bare ingen retur label. Jeg tænker straks at der var tale om 5 rør kaffe. Så kaffe for ca. 150 kr. Og jeg ved jo at det koster 100 kr at sende en pakke med post Danmark idag. Så de har nok bare ladet den ligge da kaffen jo alligevel bare skulle smides ud.
Der gå et par måneder så kommer der en rykkerskrivelse på kaffen med rykkergebyr. Jeg tænker hvad fanden har de gang i, og ringer igen. Må så kom der en retur label på mail. Den skulle jeg så selv døje med at få printet ud og afleveret på posthuset. Da jeg afleverede pakken kunne jeg ikke få en kvitering på at jeg indleverede pakke. Da det var en retur pakke. Jeg ringer ind igen og siger st jeg ikke vil sende på den måde, da jeg herved kan blive tvunget til at betale regningen hvis de vælger st sige at de aldrig har modtaget den. Jeg fik damen på posthuset til at lave et dato stempel på den resterende del af sedlen. Og efter en måned blev jeg dig krediteret og først det kom min kapselholder.
Jeg synes deres service er under al kritik. Man betaler en formue for deres kaffe, og så er der ikke andet end problemer med leveringen.
Jeg har dog købt kaffe i nespresso boutique i Århus og det var en meget bedre oplevelse men kostede en tur på 250 km hver vej i bil for at slippe for døjet. Derfor 1 stjerne.

Hurtig og god kundeservice

Vores vandtank til nespresso maskinen revnede. Efter en forespørgsel hos kundeservice hvordan jeg køber en ny, sendte de en ny vandtank kvit og frit, uden regning for hverken vandtank eller forsendelse. Sådan!

Teknisk "service" stinker!

Jeg fik en nespresso pixi og var rigtig glad for den, så anbefalede min søster at få sig en også. Desværre har det været lidt mareridts-agtigt for hende, da den ikke virker optimalt, men de er fuldstændig uforstående hos teknisk service og nægter at der skulle være noget galt. Nu vil vi prøve at gå i elgiganten hvor den er købt, men jeg er bange for at vi ikke får noget godt ud af det:( Nederen, nespresso, det sku være så godt og så er det faktisk skidt!! Vil absolut ikke anbefale Nespresso fremover, kun advare!

ekstrem dårlig kundebehandling og bondefangeri!!!

køber en maskine, hvor man bliver lovet 600 kampagnekroner til køb af kapsler.
Registrerer maskinen med serienummer på nespresso-club, og afventer krediteringen af 600 kr.
Efter 2 bestillinger på over 700 kr., hvor der ikke bliver foretaget nogen kreditering, kontakter jeg telefonisk nespresso - hvor jeg får at vide, at jeg skulle have registreret maskinen et andet sted på et andet site.... men i øvrigt var tidsfristen for kampagnen udløbet... Så de afviser min henvendelse, selvom de kan se at jeg har købt og registreret maskinen inden for tidsfristen - bare ikke på et "skjult sted" på en anden hjemmeside.
Synes bare det er en røvelendig kundeservice!

bedre service skal man lede længe efter

da jeg skulle have transporteret min allerede åbnede maskine med fly, var jeg så uheldig at få ødelagt den bakke hvori de brugte kapsler lander efter brug. Selve maskinen var pakket godt ind i håndbagagen, mens plastik delene var røget i selve kufferten. Da bakken gik i stykker under transporten, ringede jeg ind for at høre om hvorvidt man kunne købe en ny. Dette var ikke muligt, men de ville da meget gerne sende en ny gratis. Super!

Could not fault

Coffee always arrives quicker than expected. Always given the best customer service if I have ever had to ring them.

Have recently purchases some glass cups and they arrived in perfect condition.

Can never fault them

Eksklusiv kaffe, til skyhøje priser med elendig service.

Jeg besluttede mig for 2 måneders tid siden at købe en Nespresso maskine til min butik. Så var der mulighed for at få god kvalitets kaffe uden at det tog lang tid at hente. Dette ville gavne både ansatte og kunder.
Jeg købte maskinen i Elgiganten og gik straks tilbage til butikken for at begynde mit nye Nespresso eventyr. Jeg var så heldig at få 16 test kapsler med og de var jo hurtigt væk, så jeg gik ind på Nespressos hjemmeside for at bestille flere. Først skulle man igennem et meget simpelt og overskueligt tilmeldings procedure - da dette var gjort gik jeg straks igang med at bestille kapsler. Alt forløb glidende og jeg modtog endda kapslerne på min privatadresse et par dage efter. Så var vi ligesom igang!

Desværre så røg de første 100 kapsler hurtigt og jeg skulle igang med endnu en bestilling. Her vælger jeg at bestille mere end de første 100 og føler igen at det hele kører som det skal. Eneste ændring i ordre #2, i forhold til ordre #1 - er at jeg valgte at få dem leveret til butikken i Amagercentret, fremfor på min privatadresse.
Efter en uge uden kaffe, ringer jeg til Nespresso som er meget kede af det og fortæller at postmanden ikke har kunne finde butikken i centret. Hmm det er godt nok ikke et stort center, men ok, fejl kan ske. Jeg beder Nespresso om at gensende pakken fra Sverige (uden noget kompensation tilbudt fra Nespresso), efter endnu en uge ringer jeg igen ind for at høre hvor langt vi er i leveringen. Endnu engang får jeg besked på at posten ikke har kunne finde butikken, selvom vi begge gange har dobbelt- og tribbel tjekket adressen. Denne gang får jeg tilbudt 5 kapsler som undskyldning for den sene levering. Jeg takker nej og beder om at få mine penge tilbage, det er nu 2 uger siden og jeg har stadig ikke fået mine penge retur.

Fedt med en illusion om at lave et dyrt og eksklusivt kaffe brand, bare synd de ikke kan 'walk the walk'.

Venter spændt på mine penge.

God kaffe, men dyr bekendskab i længden.

Har haft en maskine i 4 år, og vi har nydt kaffen. Vi har købt rigtigt meget kaffe gennem tiden. Nu ville maskinen ikke holde tæt mere, så vi kontakter kundeservice, som giver os en pris på over kr. 1750 for at se på maskinen. Det er hvad en ny koster. Men vi ville ikke have en ny, men måske et par reservedele kunne hjælpe. Men sådan var det ikke.
Har smidt maskinen ud, solgt de sidste kapsler til en god ven - og fået en ny maskine med kværn.
Håber at I nyder kaffen til 750 kr. kg.

Lige i skabet

Super maskine, fik mit promotiontilbud indsat efter 5 dage, ringede til dem en lørdag aften og fik fat i den rareste unge fyr som hjalp. Bestilte kapsler søndag, de blev leveret tirsdag og mit tilgodehavende blev fratrukket, så alt super perfekt.

Nespresso Details

Nespresso coffee, the art of espresso for coffee machine and espresso machine. 16 Premium Blends and a collection of accessories to enjoy your espresso.

Visit Nespresso