Nestlenordic reviews

Nestlenordic reviews

4.9

Nestlé dræner verdens vandressourcer - tænker kun på penge

Jeg vil fremover gladeligt undvære min Nesquick kakao, når Nestlé handler så hensynsløst, som de gør!

Nestlé dræner udviklingslandene for at producere deres flaskevand, men det ædelægger landenes naturlige ressourcer og tvinger indbyggerne til at købe deres eget vand tilbage: Nu er det i Pakistan. Grundvandsniveauet falder drastisk, familier drives ud i sult og fattigdom, og kæmpe arealer efterlades ubeboelige.

Dette sker ifølge Watchdog.net (link til artikel: http://urbantimes.co/magazine/2013/06/nestle-the-global-search-for-liquid-gold/ ). Usmageligt, Nestlé!

produkt af nestle

Enig det smagte godt under studietiden, men nu har jeg lige set et program om hvordan Nestlé i 16 år i træk har haft underskud trods millionomsætning i DK - og derfor ikke har betalt skat!
Hjemis blev opkøbt af nestle og fra samme dag blev de på mærkværdig vis også en underskudsforretning.

Der er noget helt galt med skattesystemet når sådan noget uacceptabelt P.. kan foregå blandt sikkert MANGE firmaer.

På deres hjemmeside står der ansvarligt landbrug, produktion og forbrug. Desværre mister man AL tillid til Nestle på baggrund af disse oplysninger, så selvom jeg gerne ville tro dem, kan jeg ikke...

...

Nescafe kaffe er total mums

Især deres pulver kaffe er den bedste på markedet

Men rigtig kaffe er nu at foretrække

Is Nestlenordic your company?

Visit Nestlenordic