Net A-porter reviews

Net A-porter reviews

9.1

The best

Den bedste online butik!! Man får altid sine køb i en smuk, sort æske med bånd om. Totalt tjekket!!!

Kan KUN anbefale!!

Desuden er deres kundeservice rigtig god

LOVE LOVE NAP!

I've ordered from them several times and their service is perfect, quick reply when asking about an item on their site etc, quick shipping and EASY to exchange or return and item. And refunds a quick aswell. Cant say anything bad about them.

Perfekt!

Alt var som det skulle være da jeg modtog min Michael Kors, pakken var godt beskyttet, stakkels skraldespand da jeg var færdig haha;) Men dejligt at vide de tager sig godt af dyre varer, fik en flot kasse jeg kunne have den i, når jeg engang flytter. Net-a-porter kan klart anbefales! I kan stole på dem, og min pakke blev sendt samme dag jeg købte den. Modtog den 2 dage efter.
Dog synes jeg ikke i skulle forhandle med DHL, da det er et meget upålidelig fragtfirma, det er nok den eneste grund til jeg nok aldrig handler hos jer igen, da jeg ikke stoler på DHL. Ellers er jeres service i top.

Skøn handel

Skøn handel, hurtig levering og smukke, smukke varer.

Great service - very happy!

I bought a ring from the site and was very happy with the service.

Lækkert udvalg og gode priser på udsalg.

Købte en T by Alexander Wang trøje på udsalg, til en fantastisk pris og den blev leveret rigtig hurtigt. Desuden var den flot pakket ind :)

fantastic sales!

i ordered a Burberry bag from Net-a-porter during a flash sale and got it for DIRT CHEAP. So excited. Quick delivery and a deal!

if you're buying something expensive it should arrive in good nick

Three times now I have bought expensive clothes from Net-a-porter and they have arrived so crumpled that I can't even wear them for the event I bought for (non-iron items). First world problems I know, but if there is a charge being applied for delivery the items should arrive in pristine condition. Also one time a pair of boots arrived in a box so scuffed that the box had actually been fixed with sellotape. Not classy. But I will still use them again as the range of choice and efficiency of delivery is good.

Cremen af cremen.

Så eksklusivt et udvalg og så fin indpakning skal man lede en del efter. Selvom det virker ubetydeligt, er det alligevel skønt at de varer som man modtager, er pakket så fint ind, det afslutter en rigtig god købsoplevelse.

Super handel :0)

Købte en nederdel mandag morgen og fik den leveret tirsdag middag.. Super service, indpakning og levering!
Ikke sidste gang jeg handler der!

favolosi

merce fantastica, spedizione velocissima , sono i migliori !!

Fantastisk let overskuelig side.

Fantastisk let overskuelig side.

Hurtig levering. Returvare super let. Og det må være lige før, man har pengene tilbage, inden de overhovedet kan have modtaget varen tilbage.

Et af mine ynglings sites.

Kan slet ikke tælle hvor mange gange jeg har handlet der, og de er kun igennem årene blevet bedre.

Super site.

First Class Shopping Experience

I purchased a pair of Valentino Boots, I received them the next day. Beautifully wrapped. I was going to purchase them from Far Fetch, luckily I saw them on Net A-porter, they were cheaper. I will certainly shop again from them.

I wish I could shop here every day

I recently bought a dress from Net-a-Porter and I loved their service. I placed an order on a Saturday night and received it on Sunday. Excellent packaging and super quick delivery. And the dress was gorgeous (if expensive).

Net-a-porter er og bliver min yndlingshjemmeside

Net-a-porter har et kæmpe udvalg af lækre designer mærker. Deres kundeservice er i top, og meget gode til at svare på alverdens spørgsmål man kan have. Deres fragt er lidt dyr, men jeg betaler gerne fragten i forhold til at man så har varen lynhurtigt af DHL. Man kan være heldig at de har gratis fragt periode der hvor man vil bestille. Hold øje med Net-a-porter når der er udsald, for der sætter de priserne helt i bund.

WOW

Jeg er HELT VILD! Med måden hjemmesiden er lavet:D Det er jo super smart at man bare skal køre musen over produkterne også kan du se hvordan det ser ud på diverse moddel ;D Leveringen er også super og enormt hurtig :D

Super webshop

Jeg har handlet der flere gange uden problemer og er rigtig godt tilfreds!
Udvalget er godt og det er dejligt at kunne få fat i designer varer uden at man er nød til at tage til udlandet, da udvalget her i DK er ret begrænset.

Eneste minus kan være at det kan tage ca 3 dage inden de afsender, men når pakken så er afsendt er den fremme inden for 2 døgn. Dette koster så lidt ekstra i fragt, men tilgengæld er ens pakket ret lækkert ind i en flot sort æske med stofsløjfe omkring og inden i er tøjet pænt pakket ind i sort silkepapir.

Jeg vil uden tvivl eller bekymringer handle her igen

Forfærdelig levering!

Jeg har bestilt en ring til min kæreste via deres webshop og efter 3 forsøg har vi stadig ikke modtaget pakken pga. Net-A-Porters uduelig leveringsaftale med DHL.
DHL må kun levere til mig personligt på min adresse i tidsrummet 9-17. Der kan ikke aftales levering på f.eks. arbejdsplads eller fuldmagt til at andre kan modtage pakken.
DHL kan så hverken finde ud af, at ringe før ankomst (som lovet) eller ringe på døren. Det har kostet 3 fridage (!!!) nu og vi har stadig ikke modtaget pakken.
Det er Net-A-Porters ansvar, at levere pakken til os og dette er de tilsyneladende ikke i stand til.

WOW!

Hold da helt ferie! Jeg har aldrig modtaget en pakke blot 2 dage efter at jeg bestilte - og så endda fra England med mellemstop i Hamburg! Det må jeg sige! Det er top professionelt og giver en god troværdighed, idet man ikke går og venter i lang tid på sin bestilling. Eneste minus, som dog bliver til et plus, er at man betaler told fra starten - men så slipper man jo for at pakken bliver stoppet hos tolden! :-) Yderst tilfreds kunde... og hvis jeg havde råd til alt tøjet, havde jeg købt det med det samme - Foretrækker at købe mit designertøj og tasker her i forhold til de snobbede butikker i Kbh! :-D

FANTASTISK hjemmeside - kundepleje på højeste plan...

Jeg har op til flere gange handlet på Net-a-porter. De har et helt upåklageligt sortiment af nutidens største designerer. De pakker varerne forsvarligt og lækkert ind. Dog vil jeg også mene, at fragten er en smule høj, men den bliver tilgengæld opvejet af den fine kundeservice.

Jeg vil til en værd tid anbefale Net-a-porter.com til andre, og det er ikke sidste gang, jeg handler hos dem ;)

God shoppe-lyst ;)

Is Net A-porter your company?

Net A-porter Details

Shop designer fashion online at NET-A-PORTER.COM. Designer clothes, designer shoes, designer bags and designer accessories from top designer brands: Christian Louboutin, Matthew Williamson, Alexander McQueen, Marc Jacobs and more...

Visit Net A-porter

Net A-porter is ranked 36 out of 95 in the category