Net-Ost.dk reviews

Net-Ost.dk reviews

7.9

Gode oste og god service

Købte en Etorki, superost, dyr, men alle pengene værd.
I øvrigt en fremragende hjemmeside med lidt humor hist og her :-)

Okay

Gode oste men for dyre

I er gode til ost.

Meget tilfreds.Kunne godt tænke mig at de meget stærke oste kunne købes i mindre pakker,og at jeg når jeg køber den blandede ostepakke kan undgå at få magre oste.Men i er rigtig gode og pålidelige.

Fin service, men .........

Meget fin service i forbindelse med en bestilling, men!! jeg ville gerne have, at der står på pakkerne, hvad der er i (f.eks. "Gouda" på Gouda etc.), og jeg bliver lidt "gram i hu", når jeg bestiller 1 kg ost og betaler for 1 kg ost, og så kun får 950 gram!
En svipser var det også, at pengene blev trukket på mit betalingskort nogle dage, inden leveringen røg afsted fra Net-ost.dk, men dét er taget til efterretning.
Når alt dette er sagt, så er det fine varer, forsvarlig og god emballage. Jeg kommer nok igen :-)

Super god ost og service:-)

Har handlet mange gange, og altid modtaget det ønskede i frisk stand. I forgårs modtog jeg til min store forundring en 6% ost( havde bestilt mellemlagret) der var så stærk at den xxl juleost jeg også havde bestilt, blegnede ved siden af. Efter lidt skriverier med Frode kom så en mail at de afsendte en ny ost asap:-) Julen er reddet, tak Frode&Co for rigtig fin service. Vi snakkes ved igen i 2014.

Super god service

Har tidligere handlet i Net-Ost med succes. Forleden aflagde jeg deres nye flotte butik i Vodskov et besøg.
Fantastisk stort flot udvalg af oste og tilbehør. God vejledning med et smil og interesse i kundens behov.
Kan varmt anbefale at handle hos Net-Ost.

god hjemmeside og utrolige gode oste samt et stort udvalg leveringen helt i top
jeg vil anbefale alle at handle der

VARM ANBEFALING

Varerne er super. Priserne fornuftige.Og det er nemt og enkelt at handle på de overskuelige net-sider.
Et opstået problem blev hurtigt og enkelt klaret, med en service noget ud over det normale.
Jeg kan varmt anbefale alle at handle hos Frode på NET-OST. Og det seneste tilbud om en sortiments kasse er superb.
"Vil du gøre en handel af de gode -
så kontakt NET-OST og Frode" ;-)

Ny ejer?

Tidligere købte jeg hele oste til 55 kr. kg. nu koster en ost fra 55 kr. fra 1/2 kilo og kan kun købes udskåret . Vi er en stor familie !!

SUPER!!!!!

Skønne varer for oste-elskere!! Siden er nem og overskuelig og varerne ankommer fint pakket og kølig.
Hutig og enkel ostelevering!!

Super hurtig leverance

Har i dag modtaget de varer jeg bestilte i forgårs. Varerne er helt i top, de blev leveret fint indpakket, og transporteret i køleboks. Jeg er yderst tilfreds og kommer til at handle mange gange hos net-ost.

Ingen varer

Fik mail den 29-11-10 at mine varer var afsendt. Men har idag stadig ikke modtaget mine varer.

Super alternativ til de snart uddøde oste forretninger

God leveringstid.
God og reel service.
Fantastiske vare.
Varene er fint kolde ved ankomst på ens adresse.

5 stjerner

En fantastisk oplevelse at handle i Net-ost - fantastiske varer, god service og helt vildt hurtig levering - Jeg er positivt overrasket, da jeg ALDRIG har handlet fødevarer på nettet før - men det er åbenbart bare at springe ud i det - GOD FORNØJELSE !!!

Dejlige schweitzer oste

Et overraskende godt sted at handle oste på nettet. Jeg havde forventet at levering ville være en stor udfordring ved handel af oste over internettet. Men Net-Ost klarer det mesterligt. Først ankom de forgæves, da jeg har en port posten ikke kunne komme igennem, men vi fik arrangeret alternativ levering.
Priserne er også utroligt fornuftige.

Nærmest perfekt

Nemt at handle i det brde udvalg af oste og specialiteter.
Hurtig levering.

Masser af gode oste samt specialiteter
fra mange lande til priser hvor alle kan være med!!!!
Nem overskuelig hjemmeside - god service - hurtig levering.

Visit Net-Ost.dk

Write to: info@net-ost.dk