Net2kontant reviews

Net2kontant reviews

8.5

Superservice, ganske enkelt

Faldt over nogle indbygningsspot på nettet. På deres hjemmeside var priserne ikke opdateret, hvorfor jeg ringede til Joan. Hun forklarede mig, at det var en beklagelig fejl fra deres webmaster. Jeg ville lige tænke lidt over det, da prisen var en anden end den der først havde stået på hjemmesiden. Jeg nåede dog ikke at tænke længe før Joan ringede mig op, og fortalte at jeg ikke skulle bøde for deres fejl, og derfor ville få det til den gamle pris... Det er bare super service. Fik bestillingen efter 1 dag. :-) super kan varmt anbefales

KANON SERVICE OG HURTIG LEVERING LIGE TIL DØREN

Et rigtig godt sted at handle, jeg har handlet der en del gange, altid god og hurtig levering, der er absolut intet at klage over her, kan varmt anbefale at handle her.

Beskeden leverings information!

Upåklagelig varer, samt leveringstid (2 dage), - men mangelfuld forsendelses orientering.
På Net2kontants hjemmeside, kan der ikke orienteres om vares "på lager" status.
Modtager først ekspeditions behandling ca. 26 timer efter afgiven ordre (fra mandag formiddag), og først efter mail forespørgsel til net2kontant, da man ikke kan telefonere til firmaet. Det opsyses, at der benyttes en af 4 fragt distributøre, og - man får ikke svar på forespørgsel om der benyttes "Track & Trace".
Pakkeleveringen fra distributøren, var stillet op ad døren, uden at ringe på, trods synlige tegn for, at der kunne være nogen hjemme. (Bil i carport).
Af pakkelabel, fremgår det, at der var Track & Trace herpå. "Smart, at man kan se, at pakken er leveret 3 timer før, man opdager denne, - især når man afventer dennes ankomst. - Det kan gøres bedre, - Net2kontant!

Garanti-service, uden ulejlighed

Købte affaldsstativ til køkkenet. Spandene gik læk efter få måneder, men net2kontant sendte nye spande uden ulejlighed med returnering af de defekte. Det er god stil.

Jule-lynlevering

Bestilte en postmelder torsdag eftermiddag d. 22. december. Pakken ankom inkl. julegodter! fredag d. 23. december. Det kalder jeg lynlevering - og så endda op til jul!

Bestilte ny postkasse m. stander og "antifiske-plade". Blev ringet op af en venlig dame, da "antifiske-pladen" ikke passede til den bestilte model, og de derfor ville tilbageføre beløbet for denne. Varen blev leveret på en dag vi ikke var hjemme, og derfor stillet på det aftalte sted.
Joan J., Aalborg

Ikke bare OK - men Verdensklasse i kundeservice. (se opdatering)

Oprindelig beskrivelse dec 2011:
Bestilte "dryppende" istapper søndag eftermiddag, varen kom tirsdag eftermiddag.
God, overskuelig og brugervenlig side.
Tingene virker som det skal, fortsæt med det.

Opdatering april 2013:
Dette understøtter mine 5 stjerner til shoppen. Var det muligt ville jeg give 3 mere.
Havde en reklamation og henvendte mig til firmaet. Det viste sig at jeg havde fået byttet om på min følgeseddel og faktura i mit arkivet, således havde jeg ikke min faktura.
Jeg sendte kopi af min følgeseddel og gennem denne fandt Joan min oprindelige ordre/faktura, til bekræftelse af købet - det er sku' service. Det havde jeg ikke haft krav på eller ret til - virkelig god kundeservice.
Joan fik sendt mig et nyt produkt allerede inden jeg havde fået returneret det defekte - jeg er imponeret - det er tillid til mig som forbruger som kun ses sjældent, mange tak.
Hele min reklamation og ombytning af vare tog, incl en weekend kun 5 dage - virkelig smukt og professionelt.
Mange tak til Net2Kontant men særligt til Joan som så ivrigt har hjulpet med min sag.

Ingen problemer

Bestilte mandag en Alu Stænkplade, den blev leveret onsdag.

Ingen problemer

Bestilte køleskabsrist søndag fik varen tirsdag

Virksomheden der ikke vil findes.

Adressen eksisterer tilsyneladende ikke, kan ikke findes i Vejviserne; degulesider eller kraks.
CVR-registeret har ingen oplysninger om firmanavn eller nummer.
net2kontant

Reply from net2kontant

Fatter ikke dette indlæg. Alle vores info er tilgængelige på sitet. CVR. nr kan slås op i cvr.registret uden problemer.

Bestilte badeværelsesmøbel, blev leveret for sent og med fejl.

Ringe kundeservice.

bestilte et lysspejl, levering og indpakning helt i orden

net2kontant Details

LED,Dioder,Sparepærer, Boligudstyr,Diodebelysning,Elektronik, Lifestyle,Trends.Nye gode tilbud hver dag. Køb hele døgnet - året rundt.

Visit Net2kontant

Call us on: .