Netbaad reviews

Netbaad reviews

5.8

50% forkert leverance - laaangsom ekspedition

5 dages levering. 2 forkerte ting ud af 4 leveret. Over et døgn om at svare på mails HVIS der da kom et svar. Ingen kontakt pr telefon og generelt bare ingen konstruktive forslag til at udbedre deres fejl. Slipper for at få kun én stjerne da der "kun" gik 3-4 dage inde jeg fik alle pengene retur for de 2 returnerede varer + returporto endda!

Tager måske chancen hos dem igen hvis det er MEGA billigt. Ellers finder jeg andet sted

Kommer der tit Love it

Kanon butik på Egå marina fedt der ligger en bådudstyrs butik på havnen når man har en båd der.
Støt de lokale så vi stadig kan hente vores dele i havnene træls at komme til en havn uden udstyrs butik fordi et stort byggemarked har kvalt dem.
Det jo altid når man er på tur man opdager der er noget som skal fornyes og ligger der ikke en forhandler hvor vi har brug for delene er det ikke altid ligenemt at komme rundt eks virkelig træls et være nød til at slæbe rundt på et start batteri fra et byggemarked når man har brug for et forbrugs batteri.
Altid verdensklasse service
Prøv det prøv det
De bedste anbefalinger her fra
Ps Peter er toppen af poppen den bedste ekspedient EVER :-)

Suveræn service til vanskeligt segment

Stor ros til Netbaad.com for rigtig god service. Udfordringen lå i at finde damesejlertøj i bedste kvalitet, hvilket er laaangt sværere end man umiddelbart tror. Men efter flere bestillinger og afprøvninger - og uden at Netbaad mistede tålmodigheden - lykkedes det og jeg er den glade og heldige ejer af et superlækkert sæt Goretex Musto MPX damesejlersæt str XS & 10. Mange tak for god service og forståelse!

Giver ikke den lovede rabat.

Lover rabat på bundmaling. Er umulig at komme i kontakt med, hverken på mail eller telefon. Lover langt om længe, at ringe tilbage men hører intet.
DÅRLIG BEHANDLING AF KUNDERNE. HANDL ET ANDET STED.

Behandling som giver en lyst til at komme tilbage

Jeg bestilte nogle sko som desværre var udsolgt, og netbaad lovede at bestille dem hjem med det samme. Næste dag ankom skoene allerede på min adresse. Vildt god service og konkurrencedygtige priser!

Ekstrem god service samt hurtig levering

Har flere gange handlet hos netbaad. Både i deres fysiske butik og på internettet. I forhold til de andre internet butikker som handler bådudstyr, synes jeg der er en klar forskel mht. til service og priser for den sags skyld. Efter netbaad har fået nye ejere kan man mærke at der er kommet nye boller på suppen!

Kan klart anbefales

Vare returneret - ingen penge retur

Magen til dårlig butik skal man lede længe efter, jeg handler meget på nettet, med netbaad.com slår alt hvad jeg har prøvet.
Ikke nok med at leveringsterminenvar langt overskredet, derfor ønskede jeg ikke at beholde pakken, sendte jeg den retur med lovning om at de ville retunere min penge. Den lovning fik jeg dog først efter jeg havde truet med at få min bank til at ophæve min dankortstransaktion. Så mig på posthuset med pakken, så kunne jeg bare vente på mine penge. De kom selvfølgelig aldrig, så måtte jeg i panken aligevel og få dem til at ophæve min dankortstransaktion. Jeg forstår ikke deres forretnings model: De kommer af med pengene uanset hvad, men dårlig reklame er åbenbart noget de samler på.
PS : Til andre i samme situation, husk en dankortstransaktion skal ophæves inden 60 dage. Men gå nu uden om netbaad.com

Forkert vare fremsendt og Netbaad ignorerer mine henvendelser

Netbaad solgte mig den 6. juni 2011 i alt 4 stk. HH Transat Polo, hvoraf de 2 uheldigvis blev fejl leveret (defekt/forkert vare fra HH).
Jeg blev omgående lovet 2 korrekte poloer tilsendt i løbet af 2-3 uger.
Det er nu knap 2 mdr. siden, og jeg har ikke hørt mere fra Netbaad.
Mine henvendelser via E-mail forbliver desværre ubesvarede.
Måske jeg "bare" har været uheldig, ligesom de andre der giver Netbaad dårlige anmeldelser?

Netbaad Egå

Jeg har handlet en del ved netbaad, hvor jeg har købt bundmaling, sejlertøj og masser af andre ting til båden. Jeg kan kun give ros til denne forretning for konkurrence dygtige priser og særdeles god betjening.

Pia Nørgaard

Advarsel mod at handle ved Netbaad

Jeg handlede via deres web butik, hvor jeg bl.a. købte en lanterne. Da jeg modtog varerne, måtte jeg konstatere at lanternen ikke passede i størrelse. Jeg ringede til Netbaad, som oplyst at lanternen bare skulle sendes retur, hvorefter de ville refundere pengene. Lanternen blev send retur sammen med relevante oplysninger, samt kopi af fakturaen. Efter en måned var der ikke kommet penge retur, hvorefter jeg sendte en e-mail til Netbaad. De undskyldte for fejlen, og forsikrede at pengene ville blive overført dags dato. 1 måned senere var der stadig ingen penge kommet. Trods flere skriftlige henvendelser er der stadig ikke sket noget, og der er nu gået ca. 4 måneder. Netbaad har været min eneste dårlige erfaring med E- handel.

Ekstremt langsommelig ekspedition!!!

Der skulle gå to måneder og fire rykkere fra min siden, før det lykkedes for netbaad.com at levere et yachtflag, som firmaet på deres hjemmeside påstod var lagervare!! Pengene havde netbaad.com naturligvis hævet på min konto ved bestilling!! Alt, alt for uprofessionelt..

mvh
Benny Kristensen

Fin service

Min kortplotter var stået af. Selv om denne ikke var købt i Netbåd, påtog de sig alligevel besværet med at sende den til producenten - helt uden beregning. Flot!
Mvh. John Sørensen

Jeg købte en demomodel af en bådmotor til 9000,-. Denne var dog defekt ved modtagelsen og jeg fik at vide at jeg skulle sende den retur. Jeg sagde at så ville jeg gerne have mine penge tilbage, hvilket man accepterede. Der skulle dog gå over en måned med at sende email og ringe før jeg, efter at have truet med inkasso, fik mine penge. Dog uden fragt, hvilket reglerne ellers foreskriver.

Normalt hurtig levering, har gjort flere indkøb her. dog er ordren smutte en gang hvor jeg måtte rygge efter levering, dog stadig god service da pakken kom dagen efter,

Is Netbaad your company?

NETBAAD Details

Bådudstyr, bådelektronik, navigationsudstyr, GPS, sejlertøj og gummibåde til Danmarks mest konkurrencedygtige priser. Webshop og butik nord for Århus som bygger på tre grundværdier: Lav pris, ordentlig kvalitet og hurtig levering.

Visit Netbaad

We live here: Egå Havvej 25