Netbaby reviews

Netbaby reviews

9.3

Supergod webside

På Netbaby.dk kan du finde en masse gode informationer, være med i spændende konkurrencer mv.

Supergod side, som jeg har haft glæde af i flere år :-)

I går fik jeg søreme en glædelig nyhed fra dem om, at jeg var én af de heldige vindere af en konkurrence :-) Skøøønt!!!!

Perfekt service

Jeg har modtaget den bedste service i netbaby hurtige svar på spørgsmål igennem facebook.
Altid søde og imødekommende
ja fulde stjerner herfra har intet at klage over

Netbaby er en super side - nem og overskuelig. Den kan bare ikke undværes af gravide eller forældre ;-)

Hurtigt svar på email.

Der kommer hurtigt svar, når man skriver til dem.

Jeg har været i kontakt med dem en gang og jeg fik en behelige betjening. Jeg er glad og tilfreds. :)

hurtig betjening

god service,hurtige svar.Dejlig hjemmeside

super dejlig side

lækker side, flot opsat og nem at finde rundt i og sidste men ikke mindst kanon lækker service med hurtig betjening :-)

Super side!

Rigtig god side til forældre og gravide. Det er et godt socialt forum, søde admins og gode konkurrencer ! :)

Skøn side

Netbaby er en super side - nem og overskuelig.
Har mange gange fundet/fået svar på alle mulige ting derinde.
Super søde admins ;-)
Og fantastiske konkurrencer :-)

Kan ikk undværes

Som kommende bedstemor er jeg begyndt at lure på nettet om nyheder til gravide og babyer. Jeg vil jo gerne kunne hjælpe min søn og svigerdatter på bedste måde. Helt klart en side jeg vil bruge fremover og anbefale til andre både gravide og Bedsteforældre. Nem og overskuelig side

super

En rigtig super god side, og fantastisk medarbejder

Godt tilfreds

Jeg brugte netbaby.dk under hele første graviditet og nu igen med nummer to.
Jeg har været rigtig glad for dem og deres service gennem begge graviditeter.

Rigtig god service

En fantastisk babyside med super god service :D

fantastisk side

super lækker side, der har alt hvad hjertet begære, lige fra graviditet og til mor, far og barn, og en skøn hjemme side der er nem at finde rundt i og med en masse skønne tilbud - grupper og brevkasse - jeg anbefaler den med største fornøjelse :-)

Fantastisk

Skøn - overskuelig og helt igennem dejlig Web site :)

fantastisk

netbaby en uundværlig for mødre med små børn, , som mormor til en lille prinsesse kan jeg finde meget som kan bruges på netbaby, super hjemmeside

Super fin side, som jeg har fulgt i flere år.

Jeg har ikke små babyer, men det har mine børn, og jeg finder mange nyheder til de små, som jeg deler med, især min datter. Hun er ikke på facebook, da hun har hænderne fulde med to små, hvor den ene er autist.
Jeg er hendes andet sæt øjne på fb.. Jeg finder mange gode links på Netbaby, som vedrører både de små og deres forældre. Jeg viderebringer det, som jeg ved, har hendes interesse, og hun kigger med på hjemmesiden, når hun har et frikvarter. Let og overskuelig side iøvrigt.
Da jeg er en del af at hjælpe med begge drenge, følger jeg med i hvad der der rører sig. Fin facebookside, med gode tilbud, henvisninger til shops, som er gode at kende. Især Navneparadis er faldet i god smag. Ikke godt at bytte sut med en anden lille forkølet ven i daginstution. Der er masser af læsestof, "samtaler", og mange flotte konkurrencer. Kan kun anbefale Netbaby til forældre, kommende forældre, og os bedsteforældre, som tager fra, når der er behov for en hånd.

fantastisk

virkelig søde og hælpsomme god service

Rigtig fin side og netværk.

Jeg syntes ofte jeg får nogle gode informationer og samtaler på Netbaby. Det er let at finde rundt og man kan altid let finde det man søger :)

Is Netbaby your company?

www.netbaby.dk Details