Netcentret.dk reviews

Netcentret.dk reviews

6.7

Ja til dine penge men når det drejer sig om retur af fragt ved reklamation så glem det.

Købte en RC UFO v262 WLtoys til min søn 699 ordre nr 136347 købt d. 09.01.2014, han fik dog meget kort glæde af den da den gik i stykker kun efter 3 flyve ture(Kina gøjl) så brændte den sammen. Vi skulle så sende den retur med Postdanmark til Netcentret.dk og havde en udgift på 100.-. Jeg kontaktede dem pr telefon og hørte dem om de ville dække beløbet. Jeg fik af vide at jeg skulle prøve at skrive til deres service afdeling så skulle de nok se om det faldt på plads. Men modtager en mail fra dem at de ikke vil dække beløbet, da vi selv skulle læse deres handelsbetingelser og sagt ja til dette. Men jeg ønsker ikke at handle noget og de tager 60 kr i fragt så har jeg 40 kr at finde noget på deres hjemmeside" nej tak siger jeg bare. Det var så sidste gang vi handler der. De var meget længe om at give besked pr mail angående at kreditere beløbet på 100kr. Det skal dog siges at min søn fik en ny tilsendt retur fra Netcenret, men den er gået istykker igen. Jeg har valgt at smide den ud, da der er alt for meget besvær angående retur og fragt og vi er åbentbart meget dårlige til at tyde deres hjemmeside.

Netcentret skrev:

Hej Robert

Jeg har nu undersøgt om der er noget vi kan gøre i forhold til at refundere beløbet.
Det er desværre ikke muligt at vi på den måde betaler returfragten, dette kan vi kun gøre ved at sende fragtlabel ud pr. email, da vores fragt kun kan laves med GLS.

Det bedste vi kan tilbyde er at vi kan fratrække de 100 kr. på din næste bestilling?
Du skal blot skrive i beskedfeltet ”Jeg har 100 kr. tilgode vedr. RMA2166”
Så fratrækker vi 100 kr. inden vi trækker beløbet.

Jeg beklager at vores system er så firkantet, men vi forklarer det meget udførligt i menupunktet ”service” og i de forretningsvilkår du accepterer når du bestiller.

Med venlig hilsen / Best Regards

Service afdelingen
Netcentret.dk
Byskellet 23
6950 Ringkøbing

Super hurtige

Super hurtige fin service!
Købte denne:
Kina kvalitet - men i den fine ende - køre fantastisk - lang batteri levetid og køre 25 km/t på toppen. Jeg og min søn er glad!

Endte med og blive en rigtig god oplevelse

Jeg bestilte en pedal gokart til knægten i julegave, jeg havde i forvejen efterspurgt på en model som kunne justeres på sædet. Jeg fik efterfølgende af vide af kundeservice at skruerne kunne flyttes og sædet derfor var til og justere.
Da vi så pakker gokarten op juleaften viser det sig så desværre ikke og være tilfældet og knægten er alt for stor til den.
Jeg mailer da med det samme til netcentret og oplyser dem om manglen! Det skal dog siges at det også var oplyst i samle vejledningen at dette var muligt.
Nå men de vendte straks tilbage og tilbød med enten en kompensation eller en fragtlabel så varen kunne returneres.
Der gik ikke længe inden der kom en label i min postkasse så jeg fik sendt gokarten afsted. Pengene stod på min konto nogle dage efter og kan sammenlagt sige at det har været behageligt og stifte bekendtskab med netcentret, og kan til enhver tid anbefale andre og handle der.

Kina produkter til alt for dyre priser.

Når man skriver til dem om hjælp svarer de ikke som de selv siger. Lav kvalitet af produkt, som ikke engang yder 50% af hvad de lover. Der findes MEGET bedre steder end netcentret. Jeg køber næppe ved dem igen.

dårlig kvalitet af produkt

Købte et spionkamera her. Overrasket over den lave kvalitet

"Billigt"DyrtLort

Har desværre intet positivt at sige om dette firma. Har købt en el motorcykel til 1400kr og det er så extremt dårlig kvalitet og lever slet ik op til forventningerne. Desværre kan man ik bare tage gaven fra knægten igen. Ellers havde de fået det fluks tilbage. Magen til lort burde man ik have lov at sælge. I hvert fald ikke til den pris... føj.

God og billig handel, god betjening, god hjemmeside.

Hej. Jeg syntes at Netcenteret leverer varen hurtigt og billigt. Deres hjemmeside er nem og overskuelig. Nemt at fortage køb.
Alt ialt kan jeg kun anbefale Netcenteret. Hilsen Jesper

god og hurtig service samt levering dagen efter, super!

Super service...
Super hurtigt leveret...
Hjælpsom medarbejder i telefonen...
Jeg har haft en perfekt handel, tak for det!

Super Service

Rigtig fin service ved køb af Atv,

prof.behandlig

kan komme i kontakt

langsomlig levering

Langsom levering, ringede for at rykke for varerne og fik ikke som aftalt en mail om levetingstid.

Hurtigt - nemt - billigt

Har selv fået jer anbefalet og i lever fuldt op til den rosende historie jeg fik om jer.
Hjemmesiden er overskuelig og nem at finde rundt på. Der er nogle super godt tilbud og forsendelsen gik som smurt.
Har allerede anbefalet jer til andre og skal helt sikkert købe hos jer igen!

super sjove ting

Jeg købte løbehjul til mine børnebørn ved netcenteret. Det var bare hurtig levering.
Ok løbehjul. God service når man ringer til dem. Super sjove ting og alt er i orden.

Alt gik efter aftalen

Alt gik efter aftalen, ingen klage. hurtigt levering.
Det var ikke en supper kvalitet vare, men man får jo for det man betaler.
I alt i alt kan anbefales :)

super virksomhed

hurtigt levering. god service

Bedømmelse af: Azeno BLÅ elektrisk politi motorcykel Taurus

Bedømt ud fra min 2-årige søns reaktion på modtagelsen af denne gave - REN lykke!

Det der trækker ned er:
Samlevejledningen var på et billede på 2 x 2 cm. Om man så havde en lup, så ville man ikke kunne få alle detaljer med. Det er sgu en OM'er.

Jeg har kigget på andre bedømmelser af jer, og håber blot ikke, at vi kommer til at opleve lignende problemer med denne motorcykel.

Meget behagelig betjening og leveret til tiden

Det er første gang jeg handler ved Netcentret, og er fuldt ud tilfreds med firmaet.
Jeg kender ikke noget til evt garanti eller andet , men går ud fra, at de følger dansk lovgivning på området

God service.

Købte en lille ATV til min lille søn i julegave, desværre var ATVen ødelagt flere steder, men kassen bar præg af at en gaffeltruck eller lign, havde været lidt vild ved denne.
Dette klarede Netcentret efter juleferien med bravur, da de tilbød at enten bytte ATVen, eller sende mig 500kr hvis jeg mente jeg selv kunne reparere den. Sender i dette øjeblik den defekte tilbage og satser på hurtigt at modtage den nye ATV.
Har været godt tilfreds med denne håndtering.

Overholder ikke dansk lovgivning samt snyder med garantien

Det er umuligt at have med Netcentret at gøre når det handler om garanti.
De vil f.eks ikke give penge for den fragt man har lagt ud. Her har vi allerede et klart brud på på dansk lovgivning.
De fortæller så at de har nogle betingelser som gør at de godt kan undlade at refundere portoen som man har lagt ud.
Men spørger man forbrugerstyrelsen. Så holder den ikke i retten.

Desværre stopper det ikke her.
De sender varen retur uden at havet fortaget nogen form for reparation.
I følge dem sel har de testet deb 2 gange hvor den virkede fint. Det undre mig så bare at de ikke har bemærket den produktions fejl (støbefejl) som er på produktet.
Støbefejlen gør at når slushice maskine begynder at fryse. Ja så kammer den over og man er nød til at slukke for maskinen.
De fortæller mig så at låget er sat forkert på. Men for det første kan låget kun sættes på en måde. Ellers sidder det simpelthen ikke fast. Altså kan det ikke sættes forkert på. Og for det andet har jeg allerede denne maskine i forvejen. Så det skulle være mærkeligt at jeg pludselig ikke kan finde ud af at bruge den.

Alt dette føre selvfølgelig til en klagesag hos forbrugerstyrelsen.
Netcentret.dk skal være mere end velkommen til at sende dokumentation på deres reparation. Som kan dokumentere at den virker som den skal.

Jer der ønsker dokumentation fra forbrugerstyrelsens afgørelse, er velkommen til at kontakte mig.. Der er jo ingen grund til at flere skal snydes på samme måde.

Under alle omstændigheder så følger de ikke dansk lovgivning.
Det er klart at hvis man kan slippe af sted med at snyde kunden. Så er det jo billigere.

Så hvis i vil have garanti på det i køber. Så hold jer lagt væk fra Netcentret. De skal nok finde en grund så der ikke er garanti.

Super personlig, høflig, venlig og ærlig juleservice

Jeg købte et sæt kampvogne til min søn og modtog dem lyn hurtigt. Desværre var den ene defekt så jeg måtte returnere varen. Nu var nervøsiteten der......Kunne varen når at blive byttet inden juleaften ??
Jeg ringede til Netcentret og fik en "smilende", ærlig og flink medarbejder i røret.
Han kunne forsikre mig om at det skulle de nok nå da de havde ekstra fokus på at vi nærmede os den 24 !
Jeg sendte varen retur og svupti havde jeg fået den byttet. Ingen problemer - heller ikke med retur porto !
Respekt og tak for god betjening !!!
God jul til jer alle............

Netcentret.dk Details

Hos Netcentret finder du legetøj til børn i alle aldre til markedets bedste priser - Alt det sjove og spændende både med og uden motor

Visit Netcentret.dk

We live here: Byskellet 21-23