Netcyklen reviews

Netcyklen reviews

9.2

Bedste cykelshop

Min racer blev leveret perfekt indstillet til mig og med alle lovpligtige reflekser og endda en smart ringeklokke. Respekt

Hurtig levering og god kundeservice

Bestilte et par BBB skærme, som kom et par dage efter bestilling. Det viste sig dog lidt senere, da de skulle monteres, at der manglede en del til bagskærmen, så den ikke kunne monteres under bremsen. Jeg ringede derfor over, og en venlig medarbejder fortalte blot, at han straks ville få eftersendt delen. 2 dage efter var skærmen monteret.
Så tak for god service, hurtig levering og rimelige priser.

Hurtig levering og gode produkter.

Jeg bestilte et par cykelhandsker og en cykeltrøje. Hurtig leveret. Nem og overskuelig hjemmeside at navigerer på.

Thumps up herfra.

Super service !

Jeg bestilte et par Bontrager cykel sko, samt et par look klamper søndag aften. Jeg modtog pakken tirsdag morgen, og de havde tilmed monteret mine klamper. FANTASTISK, vil klart anbefale Netcyklen.dk til alle !

De er hurtig til at sende tingene

Nem hjemmeside, stort udvalg, og hurtig levering.

farvekaos

Jeg købte min avenue hos netcyklen, jeg bestilte en silver shiney og på billedet ser den også ud som om den er sølvfarvet, den var desværre lys grå og ikke i nærheden af sølvfarvet som deres beskrivelse og billede viser, jeg har snakket med dem og de vil ikke bytte den til en sølv da deres beskrivelse er rigtig, og det er den også på sin vis, men de bør kalde sølv for sølv og grå for grå så vi ved hvad vi bestiller.

Jeg har efterfølgende tjekket deres farver ud og en boxter silver shiney er grå i virkeligheden og en mastergrey er sort hos dem.

poulsen Kbh.

Super cykelforretning

Købte en treck cykel sparede 500 kr. ringede for at få råd om skærme, super flink og hjælpsom person jeg snakede med, handler gerne igen her, det er også meget hurtig levering, mange +++++++++

Jeg har netop købt en cykel på netcyklen.dk. Før jeg bestilte cyklen, fik jeg god rådgivning og svar på de spørgsmål jeg havde over telefonen. Jeg bestilte cyklen om eftermiddagen, og dagen efter, cirka kl. 11.30 leverede vognmanden den i min indkørsel. Utrolig hurtig levering, når man tænker på at der også skulle monteres lås, støttefod samt for og bag skærm.
En helt igennem perfekt oplevelse.

Super god og hurtig service

Jeg har netop købt en el-cykel hos netcyklen.dk for det første sparede jeg 4000 kr i forhold til andre forhandlere og for det andet kom cyklen 100 % samlet dagen efter. Jeg kunne tage mig en cykeltur 30 min. Efter at fragtmanden havde været her. Super god service...

Hurtig handel

Jeg bestilte cykelcomputer hos Netcyklen onsdag aften og fik den leveret fredag formiddag af Post Danmark

Hurtigt leveret, laveste pris, super service

Jeg bestilte en nutcase generation 2 cykelhjelm. Den koster alle andre steder 549 kr. Denne pris stod faktisk også på den kasse jeg modtog. Jeg gav kun 479 kr plus 35 i porto. Så jeg har sparet 35 kr plus jeg har kunnet sidde hjemme og gøre den gode handel.

Pakken blev bestilt igår og leveret idag. Der blev sendt en mail ved ordre bekræftelise, en faktura, og en mail om afsendelse med track and trace.

Da jeg modtog pakken manglede der i kassen nogle puder, dette er helt klart en fejl som sælger ikke skal lastes for. Jeg ringede og fik med det samme lovning på der ville blive sendt de puder der skulle have været med, så alt er helt i orden der.

Havde læse her på trustpilot og kan kun tilslutte mig alle de gode anmeldelser. Vi skal snart have en hjelm, og den bliver også købt ved netcyklen.dk

Jeg giver mine bedste anbefalinger

Jeg er så glad for min cykel - og netcyklen.dk

Cykler og tilbehør til fornuftige priser. Gode mærker, fin service og hurtig ekspedering.

Hurtig levering og gode priser

Jeg har endnu ikke haft bøvl med netcyklen og har modtaget min vare allerede dagen efter bestilling og er derfor svært tilfreds indtil videre :)

Hurtig levering og udemærket service.....

Bestilte et par Shimano sko og SPD Pedaler. Fik min levering dagen efter, dog uden en Track and Trace på pakken, men den kom i hvert fald. Desværre var det ikke de rigtige pedaler der var leveret, men efter en opringning til Netcyklen lovede de, at sende de rigtige med det samme, samt en returlabel. To timer efter havde jeg en TT på pakken og den kom som lovede dagen efter. Trods den manglende TT på den første pakke og de forkerte pedaler, giver jeg 5 stjerner for handlen og for den service jeg fik.

Fin service, hurtig levering

Det var en fornøjelse at købe cykel hos netcyklen.

Jeg bestilte en racercykel med carbonstel på nettet og ringede for at høre om det nu også var det rigtige produkt, jeg havde valgt mig. Det var det, men da jeg planlagde at køre over pas i Alperne fik jeg at vide, at de ville ændre på gearingen - ganske gratis.

Det forlængede ikke en gang leveringen, som kom hurtigt og præcist den dag, det var aftalt.

En meget god oplevelse og meget fin kundeservice. Nu overvejer jeg så at købe en ny mountainbike også med carbon stel - og gæt hvem der sandsynligvis bliver leverandøren.

God kundeservice betaler sig :-) x 10 til Netcyklen.dk

Meget apropos det modsatte - se min anmeldelse af Lynge Naturgødning, som leverer lige det modsatte.

Dejlig oplevelse

Bestilte en racercykel og en lås søndag og modtog mandag en bekræftelse på, at nu var cyklen sendt.
Bekræftelsen indeholdte stelnummer og nøglenummer.
Tirsdag, 10 min. før levering, bliver jeg ringet op af fragtfirmaet, der ville høre, om jeg var hjemme, eller om de måtte stille den et sted.
Cyklen var samlet 110 %. Det vil sige, at selv låsen var monteret!
Det eneste jeg selv skulle gøre var at åbne kassen, tage cyklen ud og sætte sadlen i en højde, der passede junior. Så var han glad og kørende!
Hvis jeg SKAL komme med et forbedringspunkt, så var det, at det kunne være rart med et trackingnummer på forsendelsen.
Kan dog kun anbefale Netcyklen :-)

Kort efter cyklen var bestilt komme en mail om at skærmmene faktisk fandens i den ønskede farve og om jeg ikke heller ville have dem.
Cyklen kom få dage efter og var fuldstændig samlet inkl. Alt extra udstyr - lige til at køre først tur på. Flot.
Marianne

Super godt!

Bestilte en cykelstol kl 22 om aftenen, og fik en email om at ordren var afsendt og med et tracking nr til posten kl 08.40 dagen efter! Det er godt nok hurtig ekspedering! Kan klart anbefales, og vil bestemt bruge dem igen!

Perfekt.

Alt gik som det skulle. Kan anbefales :-)

Madone 5.9

Har lige modtaget min cyklen 2 dage efter bestilling med alt udstyret monteret, og alt virker fejlfrit, det er ikke sidste gang jeg handler hos netcyklen

Is Netcyklen your company?

Netcyklen Details

Salg af cykler - Vi har billige cykler, se vores store udvalg i damecykler og herrecykler, vi har MTB, racercykler og citybike - ny cykel så er det her!

Visit Netcyklen