Netdating reviews

Netdating reviews

6.3

den mangler noget

jeg syntes netdating mangler hvornår man kan se når folk sidst er online også mangler den mere seriøse indhold og flere aktive bruger online f eks. i min alder i starten af trediverne det mangler der

Rodet og forvirrende

Sitet fungerer slet ikke for mig.

Bedre end de fleste men ikke ikke godt nok

Der er det basale hvis man ikke ønsker at hænge på et abonnement. Man kan sende og modtage post. Men så er det også slut. Herefter skal der er VIP abonnement til.

I det samlede indtryk trækker det også ned at siden virker meget rodet. Og der går en del tid før man finder ud af hvor man kan trykke uden at blive spammet omkring et VIP medlemskab. Hvis man vil betale, så er er dating.dk nok et bedre valg. Ønsker man ikke at hænge på et abonnement er valget nok endate.dk

Tak Netdating

For over 2 år siden fik jeg en besked fra en dejlig kvinde og siden hen er det blevet til et forhold og vi kan snart fejre 2 års dag , hun er det bedste der er sket for mig nogensinde og det kan jeg takke netdating for

Det bedste dating site!

Rigtig god side, meget brugervenlig, hjælpsom support og medlemskab til rimelige penge!

Held i kærlighed

Mødte min kommende mand her, så de 5 stjerner taler vist for sig selv ;)

God side

God side til fair priser. Har brugt den flere gange.

Den eneste anstændige dating side tilbage

Har haft brugt netdating.dk ind imellem, næsten lige siden den startede. Og har altid været godt tilfreds.
Du skal ikke betale for at læse/skrive beskeder.
Du skal ikke betale for at se et billede af den anden
Du for meget sjældent falske mails fra udlandet, og deres profiler bliver fjernet hurtigt.
Netdating fylder ikke din email op med spam, som andre sider.
Der er ingen "bondefanger" tilbud som på andre sider.
Der er mindst ligeså mange profiler som hos andre (Du skal tænke over at, ofte på andre sider, SKAL, begge have dyre premium medlemsskab for at skrive sammen.)

Nok er det kommet til at koste for at se besøgende, hele galleriet og andet. Men de bruger ikke klamme metoder som andre sider. Hvor du kan oprette dig gratis. Men finder du så en dejlig pige du vil skrive til. koster det.. Okay du betaler så.. Men den dejlige pige havde også bare en gratis profil. Så hun skal også betale.. Fuldstændig udnyttelse af folks jagt på kærlighed.

Netdating.dk er et godt sted. Andre sider er ikke mere seriøse bare fordi du betaler dyrt. Her kan du selv vælge om du vil betale for de extra ydelser, for et fair beløb. hvilket jeg har gjort.

Eneste jeg nogle gange savner er flere søgefelter.
Fks. syntes jeg det kunne være interessant hvis man kunne søge efter ting folk har skrevet i deres profil tekst

Match virker ikke pokkers godt. Fordi det er meget få ting systemet sammenligner på. Mangler et større spørgeskema for at det virker.
Men det også meget bedre bare selv at kigge rundt. Og læse tekster.

Thumbs up herfra. For at være et af de eneste sider tilbage der er anstændige. Håber aldrig det kommer til at ændre sig.

Forvirrende

Synes godt nok ikke designet lever op til det 21 århundrede. Virker meget gammeldags og outdated. Er også i tvivl om hvor mange aktive profiler der egentlig er. Jeg gik hurtigt videre.

Meget rodet

Man kan sige at man får hvad man betaler for. Siden koster næsten ikke noget men til gengæld er det man får også derefter. Personligt synes jeg det var meget rodet, svært at finde rundt på og jeg kunne ikke finde et telefonnummer til deres support. Jeg foretrækker at betale noget mere og så bruge en ordentlig side.

God side, hvis ikke den bedste

Gode oplevelser, gode dates derfra, fornuftig til prisen og nemt nok at finde rundt.... Når man lige tager sig sammen, og sætter sig ind i tingende jo ^^

4 stjerner

Godt sted. Alt i alt et et helt fint site, dog med plads til forbedringer.

Vurdering: 4 ud af 5 stjerner.

Udmærket dating-site

Endelig et dating site der er prissat. God og brugervenligt site og flink og hurtig kundeservice..

Gode dates :-)

Jeg har brugt Netdating.dk nogle gange og har haft mange hyggelige dates med mænd derinde fra og enda også fundet en kæreste på netdating. Siden er simpel og let at finde rundt på og så er den billigere en mange andre dating sites på nettet.

Var engang. Bedst, billigst,

EDIT: Man kan desværre overhovedet ikke bruge netdating til noget mere medmindre man betaler.

TIDLIGERE : Den bedste dating side der ude imo. med gode muligheder også for ikke betalene brugere

helt fint

udemærket site - ikke oplevet noget dårligt

Tilfreds

Rimelige priser
Mange gratis funktioner
God kundeservice

...men det er gratis

Det er ikke her man føler at man som bruger er i centrum.

det er gratis at oprette en profil

Is Netdating your company?

Netdating ApS Details

NetDating.dk er et af Danmarks største dating sites. Prøv online kontaktannoncer, chat og dating med NetDating.dk. Find dig en ven eller kæreste.

Visit Netdating

Call us on: 70200013