Netfliser reviews

Netfliser reviews

4.3

Rigtig skidt oplevelse, men bedøm selv !!!!

Tirsdag den 16-04-2013 sender jeg en forespørgsel på leveringstid på kantsten og fortovsfliser.
Onsdag den 17-04-2013 får jeg svar tilbage om at det hele er på lager og der er 2 dages leveringstid.
Torsdag den 18-04-2013 siger jeg tak for svaret, jeg vender tilbage med bestillingen om et par dage.
Søndag aften den 21-04-2013 bestiller jeg det jeg skal bruge.
Efter bestilling får jeg med det samme en:
''kvittering for modtagelse af ordre'' +
''Bemærk venligst at dette ikke er din endelige faktura. Vi beregner hurtigst muligt palle- og fragtudgifter og fremsender derefter den endelige faktura.
Jeg sender efter bestillingen en mail til Netfliser med spørgsmål omkring returnering af pallerne.
Tirsdag den 30-04-2013, klokken 23:00 har jeg INTET hørt fra Netfliser. Jeg har ringet flere flere gange men ryger direkte på en telefonsvarer som siger '' vi har lukket for i dag, prøv igen i morgen fra klokken 09:00''
Så prøver man det, og får så igen glæden af telefonsvaren med den samme besked, 7 hverdage i træk.
Mere piv ringe kan det da ikke gøres.

Update 07-05-2013: Stadig intet svar på bestilling og mail, ryger stadig direkte på telefonsvaren som stadig siger: '' vi har lukket for i dag, prøv igen i morgen fra klokken 09:00''
Af mangel på lyst til at betale så meget som 25 øre til Netfliser har jeg bestilt og fået leveret det jeg skulle bruge fra et andet firma, mere useriøst firma end Netfliser skal man godt nok lede længe efter.

Netfliser levere ikke efter betaling.!! Nu er fliserne leveret 4. april !!!

Indehaveren af net fliser er svær at stole på.
Jeg har købt et parti fliser af netfliser, som sendte mig en regning, som jeg skulle betale. Jeg lavede en bank overførsel den 21. marts og fik lovet, at varerne ville komme næste dag med fragtmand. De er endnu ikke kommet.

Jeg kontaktede indehaveren, som ikke kunne forstå hvorfor fliserne ikke var kommet, men det vil han undersøge og vende tilbage med.

Nu en uge efter har jeg endnu ikke hørt fra firmaet tiltrods for jeg har send mail, ringet og sms en masse gange så hører jeg ingen ting......

Total dårlig service af et firma, hvis der er tale om et sådant.

Min anbefaling betal aldrig via bank overførsel til NETFLISER.DK

Mvh. Martin Jensen

Opdatering på leverings forløb. 8. april 2013

Vi modtog endelig en mail fra indehaveren af Netfliser tirsdag efter påske, hvor de beklagede den dårlige service, men nu ville man få tjekket op på det og sendt fliserne, som vi så modtog den 4. april og fliserne er i orden.
Dejligt sagen nu er afsluttet. Håber firmaet fremad rettet vil svarer deres kunder, hvis der opstår problemer det kunne berolige dem lidt.

Martin Jensen

Hurtig levering flot kvalitet

Butikken har et godt udvalg og fornuftige priser. Levering sker hurtigt og uden problemer.

Rigtig gode priser og fleksibel levering

Jeg bestilte brosten, brolæggergrus og stenmel. Alt blev leveret på en gang, billigt og uden at de forskellige produkter blev blandet sammen.

Det kunne ikke gøres bedre...

Bestilte fliser til indkørslen, aftalte dato for levering... Fliser kom præcis til tiden, blev leveret præcis der hvor det var aftalt... Det tyder på en god kommunikation med fragtmanden... :)

Meeeen, jeg havde jo bestilt et par m2 for lidt... jeg ringede og klagede min nød... Netfliser fandt ud af hvor det parti fliser jeg havde modtaget fra var lokaliseret i landet og reserverede dem. Mig afsted med trailer og varevogn dagen efter(kunne jo ikke vente på fragtmand, der skulle jo lægges fliser :). Der hvor fliserne var placeret havde de så ikke behandlet reserveringen (1½ døgn efter), men det ordnede netfliser over telefonen, imens jeg stod deroppe og ventede....

At jeg så oven i købet er superglad for at de anbefalede gennemfarvede fliser, når jeg nu havde bestemt at de skulle være sorte. Det havde nemlig ikke set pænt ud med alle de skæringer jeg har i min absolut IKKE firkantede indkørsel.. :) en detalje jeg ikke selv var opmærksom på... :)

Blandet oplevelse

God service, indtil man har betalt.
Umiddelbart også fornuftige priser.

Herefter forfærdelig service,
Og de fliser vi fik var i dårlig kvalitet, mange knækkede, skæve vinkler, og forskellig tykkelse.
www.netfliser.dk

Reply from www.netfliser.dk

Kære kunde..

Tak for din anmeldelse. Det er vigtigt for os som firma at få repons når i som kunder føler jer godt eller dårligt behandlet, og alle anmeldelser tages lige alvorligt.

Der skal lige knyttes lidt kommentarer til denne..

1: De produkter som I har købt er håndbearbejdede granitprodukter, og kan i
sagens natur ikke være lige tykke overalt. Dette er meget tydeligt
bekrevet i Handelsbetingelserne.
2: Jeres betaling er først trukket dagen efter at alle sten var leveret, og som
der klart står i vores handelsbetingelser ( som godkendes af alle kunder inden
der kan gennemføres en handel)så skal man kontrollere de fliser man får ved
levering for fejl og mangler, da ansvaret for de leverede fliser overgår til
jer som kunder når de er sat af på adressen. Vi kan desværre ikke tage ansvar
for eventuelle skader som påføres leverede varer efter levering.

3: I påstår at der har været skæve fliser blandt de leverede. Dette er ikke før
sket i de næsten 10.000 m2 som vi har solgt indtil nu. Da vi er ikke gjort
bekendt med det, da i har opdaget det, er det umuligt at reagere.
4. Netfliser.dk`s konklusion er at I som kunder har fået en særdeles høj service,
rådgivning og tilbudspris. ( Samlet rabat ca. 6000,-) og at I som kunder må
forstå at vi ikke kan reagere på fejl som reklameres 1 måned efter at varerne
er leveret.. Det er ikke dårlig service ..

Pålidligt

Det nemt,billigt og kommer varerne til aftalt tid.
Backup fra kontoret i Morud er helt i top, flinkt/prof. personale
Vil helt klart bruge dem igen.

Helt ufatteligt billigt!!

Netfliser.dk er så billigt, at jeg helt alvorligt måtte ringe til dem for at sikre mig, at deres priser er inkl. moms!

Vi havde nemlig fået tilbudt præcis samme fliser i en anden butik, MED 25% håndværkerrabat (gennem en håndværker) til præcis det samme beløb UDEN moms!!

Netfliser.dk er altså 25% billigere!

Og selvom den ene del af fliserne var i restordre fra fabrikken, leverede Netfliser.dk faktisk næsten en uge før forventet. Fantastisk!

- Og så er de i øvrigt søde og venlige, både pr. mail og tlf.

5 stjerner

Bestilte 41 m + diverse søndag aften på " nettet". Tirsdag middag kontaktede chaufføren fra Wewers os på eget initiativ og spurgte, om han måtte læsse fliserne af ind over hækken tæt på, hvor fliserne skulle lægges. Han havde været inde hos os og rekognicere. Fliserne kom en dag før lovet, da bilen alligevel skulle " hernedaf". Flot arbejde, både hos Netfliser og Wewers.

Service alt i alt over middel

Har fået leveret fliser. Alt kontakt med og service fra Netfliser har været til 5 stjerner. Der er trukket en stjerne fra for den meget sure chaffør, der læssede fliserne af. Han kunne kun finde ud af at læsse af midt i indkørslen, og var tilsyneladende ikke indstillet at skulle yde service.

Totalt søde mennesker og gode varer

Jeg har købt fliser til en større havegang der i maj 2009. Jeg talte med dem i telefonen et par gange inden, og de var utroligt hjælpsomme med rådgivning. Da jeg bestilte, var det hen på eftermiddagen, og de kunne derfor ikke nå at afsende før dagen efter. Jeg fik det hele som aftalt og faktisk nogle timer før lovet. Det kan jeg godt anbefale!

Super god service

Var lidt betænkelig efter alle de dårlige anmeldelser, men må sige mine bekymringer blev gjort til skamme.
Super gode varer til den rigtige pris. Der manglede godtnok 4 trædesten, men de blev sendt samme dag.
Keep up the good work *****

Yes den kom endelig!!

Vi bestilte 3 kvm glas mosaik 3. januar, og fik at vide at der ville gå ca. 4-6 uger om levering.
Mosaikken skulle komme fra Kina så 4 - 6 uger virkede som en realistisk tidshorisont for en lille men tung pakke.
Nu sidder jeg så her den 2. april, og til vores meget store lettelse kom de endeligt i går, 3 måneder senere... sikke en lettelse..
Men det har været en lang sej kamp, med ukorrekte oplysninger og bortforklaringer.
Netfliser medarbejderne er altid flinke og man føler man bliver behandlet godt.. Men enten har Netfliser kæmpe logistik problemer eller så lyver de bare.. Vi har ringet ca. 1-2 om ugen for at få status, nogle af svarende var

"der er kinesisk nytår, det tager lidt længere tid" - fair nok, men det tager vel ikke længere tid end det kinesiske nytår er langt..

"Den er ankommet til Kbh., vi skal bare lige have tømt containeren og så bliver den sendt i dag eller i morgen" - Super tænkte vi, men en uge efter var den stadig i Kina

"Jamen den er i Hamborg lige nu.." fint, vi venter en uge, ingen fliser

"den er ankommet til Danmark og leveret videre til fragtmanden" - Vi fik nummeret til fragtmanden og han kendte ingen ting til fliserne

Men så endelig.. så kom den dag hvor de ankom

Konklusion:
Få så styr på jeres logistik!!!, kom ikke med dårlige forklaringer. 3 måneder er altså i overkanten når man står med et halvfærdigt køkken, man skal kigge på så længe!
Grunden til at de får to stjerner er at udvalget er stort, prisen er god.

Bondefanger-virksomhed

Jeg var så dum at betale Netfliser ved bankoverførsel, så vi så selvfølgelig aldrig skyggen af en flise. Telefonen tog de konsekvent ikke og de svarede ikke på gentagne mails. Først da vi gik via en advokat fik vi vores penge igen.

NØØØJ EN SKIDT FORRETNING

Ejeren af netfliser udviser uden sammenligning den dårligste forretningsmoral jeg nogensinde har oplevet!!
Vi måtte rykke netfliser et hav af gange for at få vores vare, men da han blev ved og ved med at lyve for os, måtte vi så rykke en masse gange for at få vores penge. HANDEL ALDRIG MED NETFLISER, det er meget muligt at deres priser er lave, men hvis man aldrig får varene og skal rykke for at få pengene retur, hjælper det ikke meget.

www.netfliser.dk Details

Visit Netfliser