NetGiraffen Legetøj reviews

NetGiraffen Legetøj reviews

9.5

Super udvalg, hurtig levering (dag til dag), kan kun anbefale dem.

Hurtig ekspedition

Varen blev hurtig afsendt og produktet virker ok. Netgiraffen

fuld ud tilfreds med levering og service

Det er 1. gang jeg handler med NetGiraffen Legetøj. Og jeg fuldt ud tilfreds med service og levering.

Hurtig forsendelse, alt ok

Ikke noget at sætte på indkøbet, andet end at den ene clips/strip manglede som holder legetøjs geværet fast på pakken/bagbeklædningen,
Men en mindre detalje, der trods alt ikke ødelægger en helhedsoplevelsen. Hurtig forsendelse og ok priser

stor lykke

Min datter bestilte noget for sine lommepenge .. hurtig nok levering til at en 4 årig faktisk kunne holde til det :)

Kvik Service

Ved køb af dukkehoved, Prinsesse Coralie, som både kan sminkes og redes i flere fine frisurer, den helt rigtige gave til vores egen lille prinsesse fik jeg kvik og reel service, og pakken kom prompte 2 dage senere. Super!

Gik som smurt

Jeg fik hvad jeg bestilte og der var hurtig levering - skønt.

Bare super giraf..:-D

Super Service

Bestilte mine varer torsdag - de kom som planlagt mandag.
Ingen problemer - og varerne var pakket forsvarligt ind.

rigtig god handel

Perfekt og problemfrit,alt som forventet

Hurtigt og nemt

Bestilte et legetøjsgevær til sønnen søndag aften og det ankom tirsdag med GLS som lovet. Super informationsniveau fra bestilling til levering. Alt kørte 100% som man kunne ønske. Det er der andre netbutikker der kunne lære af.

Super - alt fungerede :-)

Hurtig levering - alt var tip top.

Meget hurtig levering, gode varer.

Det var en god oplevelse at handle hos netgiraffen.dk. Produktet var som beskrevet, og varene kom meget hurtig. Jeg vil varmt anbefale netgiraffen.dk

Super hurtig behandling og levering

Meget nem at handle hos. Ordren behandles med det samme og levering sker inden for få dage.

Perfekt service

Hurtig levering og billig priser! Vil helt sikkert handle der igen.

Hurtig levering - ikke gennemtænkt indpakning

Vi havde bestilt nogle julegaver til ungerne, og de kom hurtigt frem, så vi havde dem inden jul. Uheldigvis lå varerne løst i en kasse, hvilket havde medført af det ene gevær var knækket da vi tog det op af kassen. Det kunne løses med lidt gaffatape, men stadig ærgerligt, når det nu er en julegave.

Netgiraffen ApS Support

Om virksomheden

Hos NetGiraffen handler du unikt legetøj fra den store legetøjs verden. Vi prøver at finde sjove og gode varer fra leverandører af legetøj, som ikke normalt findes i de gængse legetøjs forretninger og vi har altid gode tilbud på legetøj fra blandt andet Fisher-Price, WWF, Lego, Little People, Barbie, Schleich og mange andre. Alt vores legetøj er naturligvis CE-mærket. Som en af de eneste online legetøjsbutikker har vi et bonusprogram hvor du optjener bonus på alle varekøb. Bonus kan anvendes som delbetaling på en senere bestilling.

Visit NetGiraffen Legetøj

We live here: Holmensvej 5