Nethelse reviews

Nethelse reviews

7.4

Gode erfaringer....

Jeg handler hos nethelse.dk, og har altid været tilfreds med mine køb. Er rigtig glad for at de tager forbrugsforeningen, og de har et rigtig stort sortiment. Jeg har kun oplevet venlig & imødekommende service fra dem, og syntes de har en super side med mange varer til gode priser.

Hurtig levering, og altid en lille overraskelse med i pakken :)

Kan anbefale nethelse.dk til andre :)

Hvor er min pakke?

Bestilte nogle varer d. 18 sep. men har ikke modtaget dem endnu?? De er ikke på tlf. og svarer ikke på min mail.

Er efterfølgende blevet ringet op og fået at vide at min pakke var sendt retur, da de havde skrevet forkert nr. på den.
Måske Nethelse lige burde have ringet og informeret mig om dette.

Funny

Havde en sjov oplevelse med nethelse, bestilte for godt 300kr. som er lige grænsen, hvis det skal sendes portofrit, fint bestilte og ventede og ventede, det viste sig efter et par dages venten uden pakke at den var afleveret på forkert adresse og da jeg endelig modtog den, havde den været åben og "Taget Af" Tænk hvor lavt man kan synke !
Men modtog flere opkald og mails fra forretnings-bestyrer, at jeg ville få mine varer erstattet eller penge retur for det der manglede, så tør godt løbe an på en handel der igen :o).

Nethelse ApS Details

Hos NetHelse.dk tilbyder vi helsekostprodukter af høj kvalitet, til konkurrencedygtige priser. Derfor fører vi udelukkende kendte og gennemtestede mærker.

Visit Nethelse

Write to: info@nethelse.dk