Netile reviews

Netile reviews

8.6

Super fin

Jeg vil meget gerne anbefale andre at bruge netile

Hurtigt og problemfrit

Købte et spil som flere andre steder står som på lager, men som så ikke er der alligevel. Her passede beskrivelsen om lagertilstand med virkeligheden. Spillet blev sendt omgående. Prima service.

Meget tilfreds

Købte nintendo ds + spil til en billig pris. Bestilte søndag og havde varen tirsdag.
Varen var pakket forsvarligt ind og alt var i det hele taget perfekt.

Hurtig og god levering

Selvom jeg først bestilte midt i december gik der kun 2 dage så havde jeg min dvd i postkassen

God pris, hurtig levering, ingen problemer

Kanon hastihed :-)

1 spli og 3 kontroler.
Jeg bestilde en dag før 15. og have det med posten næste dag :-)
siden er super nem at finde rundt på.

så jeg har kun ros til denne side :-)

Hurtig og nemt

Mange varer på lager. Fine priser og generelt god service.

Butikken er den eneste butik der rent faktisk lover hvad de skriver

Excellent. Du for hvad de lover. Jeg har købt et spil og i vil elske denne her butik der er en lynhurtig levering den er kun perfekt :D

Lynhurtig leverance

Købte en Nintendo DS Lite og 1 spil. Bestilte den om formiddagen, den var afsendt samme dag, og i mine hænder dagen efter.

Perfekt :-)

Hurtigt og nemt

Bestilte et "silicone cover" til et wii balance board, fik det to dage efter, intet at klage over:)

godt tilfreds ,dejlig hurtig lervering

bestilte torsdag og fik pakken mandag ,dejligt hurtig lervering

Ingen klager - Alt var super!

Havde bestilt mit Scribblenauts i weekenden til den lave pris, og modtog det tirsdag - Og minsandten om der ikke fulgte et gratis merchandise med i købet! :) Jeg køber sikkert hos Netile igen, og opfordrer alle jer andre til at gøre det samme.

Mine varer (spil til Wii og DS) ankom så hurtigt som de kunne og var så heldig at få en ekstra lille gratis ting med.

Let, billigt og problemfrit.

Ikke det store hokus-pokus. Jeg fandt hurtigt spillet jeg søgte, og købte det til en favorabel pris. Spillet blev modtaget på udgivelsesdagen, og jeg fik tilmed en lille ekstra gave med.

Fantastisk!

Fantastisk side med god service. Kan helt klart anbefales.

Alt gik som smurt

Jeg fandt mit spil på deres hjemmeside og bestilte det. Dagen efter fik jeg en mail om, at nu var spillet sendt. Dagen efter denne mail lå spillet trygt i min postkasse med rigtig god indpakning :)

Jeg fik endda en Nintendo halsnøglesnor (ved ikke hvad sådan en hedder hehe) med gratis, som også er super kvalitet. Den vidste jeg ikke engang jeg fik, så det var en glædelig overraskelse.

Det eneste man kan sige om Netile er:

+'er
1. God service
2. Hurtig levering
3. God og overskuelig hjemmeside

-'er
1. Ikke så forfærdeligt et stort udvalg af spil (jeg har kunne tjekket deres DS afdeling), men har de det du søger, så må du ikke tvivle :)

Perfekt kundeservice, prisen er lav og godt design

Kundeservicen var perfekt, fordi jeg fik svar meget hurtigt. Prisen var lav, og fik det med det samme. Designet er nemt at finde ud af, og generelt er det bare en superservice! Skal lige sige jeg købte Wii Points, da det ikke er muligt at levere et spil med det samme :)

Professionelt

Bestilte varen 3. april. Den 6. april afleveret ved min dør. Perfekt indpakning, ingen mangler. Kan varmt anbefale Netile. Super overskuelig webside.
AH Games ApS

Reply from AH Games ApS

Blot for at der ikke skal herske tvivl om vores effektivitet, kan jeg tilføje, at ordren indløb fredag eftermiddag lidt i fire, og at varen var fremme i løbet af mandagen.

AH Games ApS Details

Visit Netile