FashionShopping reviews

FashionShopping reviews

8.1

God og sikker handel.

Er glad for handlen. Dog stod der, at det var fra dag til dag levering. Jeg bestilte mandag morgen, men kunne først afhente torsdag eftermiddag.

Service i top

Gode varer, gode priser, hurtig levering.

super

Super lækkert udvalg....

Svarer til min foventningen

Du kan rolig bestille, det er hurtig fremme, og svarede til min forventning.

Fin hjemmeside med fint udvalg af godt lingeri. Hurtig levering.

Perfekt handel

Jeg så et godt tilbud på et sæt som jeg har i en anden farve og er meget glad for.
Nemt at handle på siden, hurtig og korrekt betjening. Kender man sin størrelsever det en fantastisk nem måde at handle på.
Kirsten

Der handler jeg gerne igen. Det var dejligt nemt.

Bestilte sent onsdag aften og skrev at jeg rigtig gerne ville kunne hente pakken i GLS shop allerede fredag - næste formiddag fik jeg besked om at pakken var afsendt og jeg hentede den fredag eftermiddag. Helt perfekt!

Nemt og hurtigt

Overskueligt hjemmeside med hurtig levering.

Alt perfekt.

Alt ok. Kan anbefales.

Billeder lever op sit produkt.

Når man finder en vare på hjemmesiden forventer man det ser sådan ud når jeg modtager min ordre. Jeg var fuld tilfreds og handler gerne igen.

Stor tilfredshed med servicen fra FashionShopping. Altid ok.

Jeg anbefaler ofte, hvor perfekt mine køb hos FashionShopping har været. Har netop købt varer til min nabo, som ingen computermuligheder har.

Nemt interface - kniber lidt med kommunikationen til kundeservice

Jeg har handlet en enkelt gang på Netlingeri.dk, og fandt siden nem at anvende. Jeg er dog lidt frustreret over at få en mail fra kundeservice, som der ikke reageres på når jeg sender modspørgsmål tilbage.

God og effektiv betjening

Bestilte mine varer onsdag og modtog dem mandag. Kendte i forvejen modellen og vidste derfor, at der ikke ville være behov for at bytte. Har nu min yndlings bh. i en ny farve og til halv pris !

Gode varer til rimelige priser

Har kun positive oplevelser med Netlingeri.dk, gode varer til rimelige priser og fin service.

Fin butik - perfekt service

Har handlet hos netlingeri.dk/FashionShopping to gange. Fint udvalg, gode priser - og en virkelig god bytteservice, da jeg fik brug for det. De sendte mig en anden størrelse, før jeg havde returneret varen, der skulle byttes - og vedlagde fragtfri emballage til returvaren. Så bliver man glad. Kan kun anbefale. :-)

Super service, gode vare og gode priser

Har efterhånden handlet her en del gange, og kan kun varmt anbefale at handle her.
Skal der byttes eller returneres, sker det uden probs, og pengene bliver hurtigt sat tilbage på ens konto. Tit gode tilbud.

Tillykke med fødselsdagen skat !!!

Du får måske en gave engang når der der internetfirma beslutter sig for om de vil sende den eller ej :(

totalt nedtur. Bestiller 3 flotte undertøjssæt til min kones 40års fødselsdag. 10 dage før dagen. Skriver på ordren det er til en gave. På dagen...ingen pakke....ingen besked om ingen pakke.

Jeg klager over manglende pakke, og manglende besked. Svar: radiotavshed.

Jeg ved stadig ikke om det er et fupfirma eller om der bare ikke er styr på hverken pakker eller kommunikation. Men...øh, hvad lever firmaet så af?
www.netlingeri.dk

Reply from www.netlingeri.dk

Hej Lars

Det er for dårligt du ikke har hørt fra os. Jeg får kundeservice til at kontakte dig i dag for en løsning !!

Hilsen Kim

Rigtig rigtig god service

Jeg bestilte en bh en torsdag, den blev afsendt om fredagen og mandag kunne jeg hente den i min GLS shop. Desværre viste det sig at være den forkerte bh, som Netlingeri havde sendt til mig. Jeg ringede straks til Netlingeri og talte med Mette. Hun sendte den rigtige bh til mig samme dag, som vi talte sammen, med en returkuvert med betalt porto, så den forkerte bh kunne sendes retur til dem uden omkostninger for mig. Det kalder jeg god service. Jeg har oplevet i en anden netbutik, at jeg var nødt til at returnere en forkert vare på min egen bekostning og først efterfølgende få den korrekte vare tilsendt og min porto refunderet. Så det blev en rigtig positiv oplevelse at handle med Netlingeri.

Lige efter bogen

Førstegangskøb som gik lige efter bogen

www.netlingeri.dk Details

Netlingeri.dk har siden 2006 leveret undertøj til over 6000 kvinder i DK. Alle vores medarbejdere er lingeriuddannede og vil derfor altid kunne svare på evt. spørgsmål. Vores mission er at give dig mulighed for at handle nyt lingeri når du har behov og tid til det. Så er vi nemlig sikre på du altid vil kunne finde det sæt undertøj du søger. Vi fører alle de kendte mærker: Femilet, Triumph, Missya, Björn Borg, og mange andre.

Visit FashionShopping

Write to: mail@netlingeri.dk