Netlog reviews

Netlog reviews

Very low
2.3

Advarsel mod Netlog

Er desværre nødt til at give mindst en stjerne. Ville hellere give minus en!

Netlog opretter en profil med dine data på andre sider.... Hold jer væk....

Jeg modtog sjovt nok også en mail fra min ven der skrev at han rigtig gerne ville mødes med mig på Netlog.... Der er bare det at han havde været død i ca. 9mdr. da jeg fik beskeden...

Netlog opretter deres medlemmer på andre sider.... De har for eksempel oprettet mig på en dating site der heder Twoo...

Det er ikke noget jeg har bedt om.... Og jeg ved ikke om det er lovligt at de gør det.... Nu bliver min email så spammet med dating opslag fra Twoo, her er nogle af overskrifterne jeg får på email "du gik glip af en chat med Fruen" og "Mød Berit, 38, fra Alnor" ....

NEJ TAK.... Jeg skal nok selv melde mig ind i dating sites hvis det har interesse...

Rigtig dårlig og desperat tjeneste, som ikke har meget fremtid både på grund af jeres tvivlsomme forretnings metoder, men også fordi i er op i mod sider som Facebook...

Hold jer væk fra Netlog, det er meget useriøst og de giver dine personlige data videre....

Jeg VIL ikke være medlem

Jeg har aldrig bedt om at være en del af en form for "netdating" - jeg vil ud af det. Jeg har op til flere gange forsøgt at afmelde mig, men nu står der bare at siden ikke virker. Jeg vil væk fra det!!!!!!

Archi nul

Si vous cherchez une usine de spam, netlog a tout ce qu’il vous faut, sans parler des faux profils.

Fuyez et ne regardez pas derrière!

Préférez Google + ou Facebook à ce site qui devrait actualiser sa définition du terme « réseau social ».

Méfiez-vous des apparences

Qui sont trompeuses dans la plupart des cas, surtout sur netlog. Abstenez-vous de prendre une inscription.

Faux profils à gogo!

Comme l'indique le titre, ce réseau social est loin d'être recommandable. Il y a plus de faux profils que de personnes réelles! La déception est grande.

Netlog: una delle migliori chat/community

Netlog è una delle migliori chat internazionali della Rete; si può messaggiare, caricare foto e video gratuitamente, e tanto altro.
Simpaticissime le emoticons animate.
Unico appunto: qualche volte non carica bene i video in certi formati, specie quelli caricati da cellulare, per il resto divertente e ottima per fare nuove amicizie.

Hvordan kommer man ud af det igen?

hmm
fik en autoinvitation fra en ven, og da jeg loggede ind for at acceptere venskab var jeg ligepludselig medlem af en masse datingpis og fik spammails med potentielle partnere

a me piace

bella veste grafica...una piattaforma semplice e davvero ben fatta...utile come tutti i social network per restare in contatto con parenti ed amici...il profilo stile blog è apprezzabilissimo a mio parere

Hold dig væk hvis de ikke skal snage i din mail!

Netlog oprettede mig, praevede at slette min bruger svare de enten ikke eller så siger''Gør det selv?'' højst uprofessionelt Af en eller anden grund har mine forældre modtaget en mail fra mig hvor der står jeg RIGTIG gerne ville mødes sammen med dem på netlog? Opret dig aldrig
Kim found this review useful
Netlog

Reply from Netlog

Netlog opretter ingen. Det gør man selv. Og vi bestræber os på at yde kundeservice inden for et rimelig tidsrum, typisk inden for 24 timer.

Invitationer udsendes kun på initiativ af et medlem. Hvis du beslutter dig for at importere dine kontakter, så bekræfter du samtidig, at du har deres samtykke til at gøre dette, og du accepterer, at en automatisk e-mail-invitation samt en påmindelse på dine vegne sendes til de kontakter, du har valgt. Dette trin kan man vælge at springe over, så der ikke udsendes nogen invitationer overhovedet. Skulle man komme til at udsende invitationer, uden at have ønsket det, findes der i alle invitationer fra Netlog et link, hvor man kan frabede sig at modtage invitationer fremover.

Med venlig hilsen,
Team Netlog, Danmark.

ADVARSEL mod NETLOG

Dette site giver sig ud for at være noget ligesom LINKETIN eller FACEBOOK. Man bliver inviteret af en person fra modsatte køn, som man måske kender, Når man HAR oprettet en profil, viser det sig pludseligt at være et datingsite med relationer til TWOO.
Reager ikke på invitationer, med mindre du ønsker at registrere dig på datingsitet.
Kim found this review useful
Netlog

Reply from Netlog

Netlog.com og Twoo.com er ganske rigtigt del af samme firma, men ingen af dem giver sig ud for at være noget, de ikke er. De er begge sociale netværksportaler, men hverken Facebook eller LinkedIn. Netlog og Twoo er deres helt egne.

På begge sites gælder det, at invitationer kun udsendes på initiativ af et medlem. Der er i alle invitationer fra Netlog og Twoo et link, hvor man kan frabede sig at modtage invitationer fremover.

Team Netlog, Danmark

Troppi gruppi incontrollati

Amo i socialnetwork ma mi sono appena cancellato da questo... spam in continuazione e offese inutili da parte di persone e gruppi incontrollati..

Mer' spam

Har lige modtaget en mail at nogen at jeg kender, vil møde mig - lidt længere nede på siden står der et link til at afmelde sin e-mail - det er nu 3' mail at jeg får, og fanme* om jeg ikke vil lade dem snage i mine facebook oplysninger, eller afmelde mig noget jeg ikke er tilmeldt, så de kan genere mine venner også - Der ingen tvivl om deres markedsføring er af, den meget iriterende slags, som bl.a. de russiske dating sider bruger - U get in - but never out!!!!

Ingen problemer

Har ikke haft problemer med sitet.

Gratis kontakt/debat-side, der fungerer upåklageligt både mht. teknik, profil-muligheder og ikke mindst kundepleje.

-Profil: på Netlog kan man fuldstændig skræddersy sin profil efter behov. Der er næsten ingen grænser for, hvordan den kan indrettes, så den passer lige netop denne bruger.

-Chat-funktionen: på Netlog. kan man f.eks selv bestemme om, den skal være for: Kun Netlog medlemmer, Venner og deres venner, Venner eller Ingen.

-Kundeplejen: på Netlog er EMINENT.
Den Officielle Netlog Klan f.eks., hvor brugerne kan komme med forslag og kommentarer til Netlog. Åbent forum, hvor alle brugere kan deltage. Nem at søge i vha. tags og emner.
Supporten svarer venligt og hurtigt, når man henvender sig. Noget HELT specielt er, at hvert svar er forsynet med to links (nogenlunde ordret):
1."Har du yderligere spørgsmål?"
2."Fik du svar på dit spørgsmål og kan vi lukke for spørgsmålet?"

god side med særdeles god kundepleje

denne side er teknisk iorden og har indført børnefiltre så voksne ikke kan kontakte børn uden at børnenenhar inviteret . deres administratorer giver hurtig og venlig svar og spørger ovenikøbet om man er tilfreds med svaret eller der er mere man vil spørge om . de har et offentlit debatrum hvor man kan diskutere deres side og komme med ros/ ris og nye forslag . Kundepleje i særklasse og så endda på en gratis side

Netlog Details

Netolog è una community giovane dove gli utenti si tengono in contatto e estendono il loro social network. Su Netlog, puoi creare la tua pagina web personale con un blog, caricando foto, guardado video, trovando eventi e giocando ad alcuni giochi.

Visit Netlog