NETsite reviews

NETsite reviews

9.0

Super support! sag nr. #34769

Havde problemer da TDC nedlagde deres "åbne" SMTP-server, men det klarede support (Caspar) fra Netsite hurtig, venligt og professionelt. Tak skal i have.

Super fantastisk service

Super service og stor tålmodighed med hjælp til en dummie som mig. kan klart anbefale Netsite.

Hurtig, effektiv, tålmodig og super brugbar vejledning

Jeg havde problemer med opsætning af mail på min Iphone. Skrev til NETSITE en sen aften og allerede dagen efter var Caspar klar med en hjælpende hånd. Vi måtte maile sammen nogle gange før det lykkedes mig at få det løst - men jeg havde ikke fået det til at fungere unden Caspars vejledning. Flere tålmodige og for mig fuld forståelige beskrivelser af hvad jeg skulle gøre, fik mig i mål.
Kan klart anbefale NETSITE. De taler - og skriver - et sprog alle forstår.

Helt fantastisk support af kompetente og tålmodige Caspar

Jeg ville have været ilde stedt, hvis jeg ikke havde haft Caspar til at vejlede mig igennem opsætningen af vores nye hjemmeside. Stor ros til Caspar og NET site.

Godt produkt + god kundeservice

God, fleksibel kundeservice + godt produkt. Har prøvet flere forskellige hoteller, herunder One.com, Wannafind og Netsite - og sidstnævnte er absolut bedst på kvalitet. Kan anbefales.

Sjælden oplevet en så hurtig og rigtig god service.

Jeg har flyttet mine websider over på en anden platform (fra Frontpage til Wordpress) Det har NETsite styret og hjulpet med. Det har kørt og fungeret uden problemer, så flot.
Jeg har haft trukket på Deres hotline et par gange med flere spørgsmål, Der er altid hurtige svar og forståelse for mine problemer. Sådan er det jo desværre når vi unge på næsten 50 kaster os ud i den slags opgaver.
Med få ord! Super flot.
Anders Kaa. Malling Vandværk.

Fantastisk kundeservice hos Netsite

Jeg kan ikke sige andet end at jeg er blevet behandlet helt fantastisk hos Netsite.
Det vil være synd at sige, at jeg er super teknisk anlagt, hvad angår hjemmesider, mailopsætning etc.... Derfor var jeg ovenud lykkelig for, at Netsite tog sig af det hele. Og havde jeg spørgmål, fik jeg prompte svar via mail.

Jeg akn kun anbefale netsite.

Professionel - fantastisk support & service

Har været super tilfreds med NETsite, lige fra vi startede samarbejdet. Deres kunde support er helt fantastisk og føler virkelig de er der for en, de få gange der har været problemer med mailen.
Altid hurtige til at få løst problemerne og få kommunikeret ud hvad årsagen er og hvad der skal til for at få det løst.
Om man ringer eller skriver til dem, yder de en oprigtig god kundeservice
Faktisk kunne mange andre virksomheder lære lidt om det der kaldes kommunikation og kundeservice... hos NETsite har de squ styr på det!

Fremragende support

Jeg havde problemer med at gå min iPad til at sende mails. Det klarede Casper fra Netsite til ug! Specielt blev det en god oplevelse fordi den første jeg fik i røret var meget lidt kunde venlig:-) Så spørg efter Casper! Han kan sit kram, selv når jeg ikke aner noget om den slags ting:-)

Helt fantastisk support

Jeg er lige præcis blevet færdig med at opgradere en kundes website fra version stenalder til et fint nyt WP site.
Takket være Christian og Caspar er det hele sket på magisk vis!
Christian og Caspar var ikke alene proaktive med anbefalinger og løsningsforslag til webhotel/website - men da sitet gik live for et par timer siden, fulgte Casper op med ting vi lige skulle rette til, eller være opmærksom på.

eksempel fra mail:
"...Vent derfor med at ændre WordPress stierne til om 24 timer. Jeg kan minde dig om det i morgen kl. 15 :-)"

Det er edderhyleme service, det sk**** jeg på

Tak skal i have
Jakob Edelfeldt, Interactive Design

Suveræn support

Supporten vender tilbage og spørger om problemet er løst - det ser man ikke hos andre udbydere!

Mistede administration oplysninger, grundet pludselig dødsfald

En klub, som jeg har kendskab til, mistede ud af det blå alle informationer til deres administrationsområde på deres webhotel, grundet en pludselig og alt for tidlig bortgang af den person som lå inde med disse koder.

Via dialog med NETsite, har vi nu igen opnået at få adgang til administrationen og vi kan fortsætte arbejdet med websiden.

Dette er blot en af de mystiske og meget tragiske ting man komme ud for som person, men takket være NETsite og personalet her, fik vi alligevel genoprettet alle infomationer.
NETsite skal derfor have en stor tak for forståelsen og ikke mindst for den gode support som de har ydet i denne særlige og triste situation.

Tak til Caspar og Christian for tålmodighed, overbærenhed og forståelse.

//Carsten AP

Opsigelse

Netsite skal man holde sig fra.
I hvertfald når man vil have slettet et domænenavn.
Vi har nu modtaget både rykkere og incassovarsler fordi vi ikke vil
betale en faktura på et domænenavn på 175,00 kr.
Allerede inden vi modtog faktura for ny periode var vi inde på Netsite.dk
for at få domænenavnet slettet.
Vi kunne i midlertidigt ikke huske vores adgangskode og bad om en ny,
MEN INTET SKETE - og vi modtog ingen ny adgsangskode.
Så kom fakturaen på domænenavnet - men vi havde stadigt ikke modtaget
vores adgangskode, så vi sendte en mail med ønske om opsigelse.
MEN INTET SKETE.
Først da der kommer en rykker fra Netsite ( uden de endda havde sendt en påmindelse - som man i følge loven skal ) mailede jeg igen til dem om opsigelse,
og her sendte de mig så nogle nye adgangskoder så jeg kunne opsige mit domænenavn.
MEN fakturaen skulle betales da jeg havde opsagt den for sent.
Jeg skrev igen og fortalte dem at vi for længst havde bedt om at få den slettet,
men de var lige glade og blev ved med at sende rykkere - både pr. post og pr. mail.
Og nu truer de med incasso, selvom de godt ved at det kan man ikke så snart der er gjort indsigelser mod dem.

Og nu skriver de igen at jeg skulle have opsagt domæne navnet ,
i følge deres betingelser den 8 marts i år, selvom ny periode først starter den 30/3.

Så de er for mig noget af det værste jeg har oplevet, hos en virksomhed
og for at summere op på det hele, så ....
1. Sender de aldrig en ny adgangskode selovm man be´r dem om det.
2. Sender rykkergebyr ud inden der kommer en påmindelse ( som loven siger )
3. Bliver ved med at sende rykker og trusler, selvom man har gjort indsigelser.
4. Og så har deres support endda selv godkendt opsigelsen.

Men det mest trælse er at nu skal jeg til at bøvle med advokat fordi en
en irreterende virksomhed vil have sine 175 kr. for noget som jeg ikke ønsker.

SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA NETSITE.DK

Excellent hosting

For the 6 months before I switched to Netsite, my website had 18 downtimes for a total of 11h30min.

For the 6 months I was at Netsite, I've had zero downtimes. It costs a bit more, but you get what you pay for.

rettet - fejl

har lavet en fejl - min skyld

Super serviceminded supportafdeling

Det funker bare.. :-)
Supporten hos netsite er fremragende; venlig, kompetent og det virker til de gerne går "the extra mile". Kan kun anbefales..

Hjælpsomt og stabilt

Jeg har været kunde igennem mange år og har altid oplevet hurtig og kvalificeret support. Senest ved installering af CMS site, hvor spørgsmål er blevet besvaret samme dag og der har været god hjælp til opsætning.

God, venlig og hurtig support

Jeg har igennem mange år haft Netsite. Og kan ikke komme med nogle dårlige punkter i henhold til support og de priser som deres produkter bliver udbudt til. Personalet er altid venlige og gode til at besvare mails,

Kan kun anbefale Netsite.dk videre til andre!

Super god service.

Jeg har været inde for at lave min første hjemmeside. Da det hele gik i hårknude med at få min eget doæne op at køre, hjælp en meget venlig sjæl ved netsite mig. Han fik det hele ordnet på ingen tid og jeg skulle bare godkende. Denne søde fyr gjorde bare hele denne process meget lettere for mig, som nybegynder. Skal jeg være så heldig at lave en anden hjemmeside og dette går i hårknude, ved jeg hvem jeg skal kontakte. Netside.dk tak for den super sevice jeg fik af jer.

www.netsite.dk Details

Domæne-registrering og webhotel med mulighed for bl.a. PHP, ASP, ASP.NET, MySQL, MSSQL osv. Der er lagt vægt på høj driftsikkerhed og performance. Derudover tilbydes bl.a. backup og virtuel server hosting (VPS).

Visit NETsite

Write to: netsite@netsite.dk
We live here: St. Kongensgade 62 A, 3.
1264 København K