Netto reviews

Netto reviews

4.2

Ok, men ikke de bedste

Netto er ok, men de er bestemt ikke billigst mere, ej heller de bedste for de slåsser stadig med meget få tilbudsvarer, man ved aldrig om man går forgæves I Netto

"Vi hæver ikke over efter kl 18"

Det fik jeg af vide i dag, da jeg skulle hæve 30 kr over så jeg kunne vaske tøj og komme videre i mit liv. Det sjove ved det hele er at jeg har gjort det utallige gange før, da jeg bor lige ved netto, og det koster 10 kr for mig at vaske tøj. Men denne gang synes de ikke at man gør det.

Netto, Thorvaldsensgade 22, 8000

Den lokale Netto i 8620 Kjellerup er en fantastisk butik

Mit første indtryk af Netto generelt var ret dårligt, efter at have prøvet dem som ligger i Viborg, da det som flere andre skriver er en rodebutik uden lige uden nogen form for orden og kundeservice.

Men dette indtryk fik hurtigt en drejning da Netto åbnede i Kjellerup hvor jeg bor.

Lige siden Netto åbnede i Kjellerup, har jeg handlet meget der. Deres priser er yderst respektable og hvis en vare man køber er defekt, bliver den ombyttet eller returneret uden bøvl.

Inden jul 2013 købte jeg et englespil de havde på tilbud, hvor der var fejl på dem allesammen (jeg havde 4 med hjem inden jeg annulerede handlen) Til sidst returnerede jeg englespillet og gjorde dem opmærksom på fejlene og bagefter var englespillet taget ud af sortimentet. Dette beviser bare at de er opmærksom på problemet og ikke vil sælge vare som ikke er som de skal være.

Vi handler også mange af vores dagligvare i Netto og jeg har kun en gang oplevet en dårlig råvare, som også blev ombyttet uden problemer. Har man desuden spørgsmål til en vare er de altid flinke og hjælpsomme, også hvis det gælder forkerte priser.

Så kan kun varmt anbefale at handle i Netto i 8620 Kjellerup.

Fup med tilbud i Ishøj

Har slet ikke de varer de angiver i tilbudsavis eller til en anden højere pris.
Toilet papir til 10 kr. var der ikke, men til 18 kr.
Bakkedal til 10 kr. var der ikke, det kostede 14 kr.
Zendium tandpasta til 10 kr. var der ikke, men til gengæld en kæmpeområde med en pakke med 2 til "tilbudsprisen" 30 kr.
frosne kartoffelskiver var der ikke til 10 kr ,men til 14 kr.
Velkommen til Netto blandt svindelforretningerne, dem der lokker med tilbud som reelt ikke er der.

Elsker min Netto!!!

Netto i Ramløse, 3200 Helsinge, er klart den reneste, flotteste, og bedste Netto der findes, INGEN ROD og glade hjælpsomme medarbejdere - SÅDAN skal det være.

Dårlig Netto!!!

Netto i Humlebæk sælger altid sine vare før de kommer på tilbud, så når man så skal købe varen på dagen, hvor tilbudet er gældende fra er de UDSOLGT!!!!
Det er sket flere gange, og det er utroligt, at ingen stopper dem i det.
Jeg synes det er meget for dårligt og det kan ikke være rigtigt, det er mange vare jeg er gået glip af på denne måde. STOP dem NU!!!!

Rodet butik med mange udsolgte varer

Handlede før i tiden kun i Netto -Men i den senere tid synes jeg kvalitet og service niveau er dalet - Ligesom der altid mangler varer på hylderne.

Stor rodebutik.

Netto Brøndby Strand centrum.

En rodebutik hvor der ikke er styr på noget. Ingen voksne ansatte,
kun store børn, måske derfor der ikke er styr på noget ?.
Deres slogan burde være, har ALDRIG det du lige står & mangler.
Har lagt rigtig mange penge, gennem årene i denne forretning.
Nu handler jeg så vidt muligt andre steder.
Et alternativ til denne rodebutik, kunne være den ny Lidl i Brøndby Strand.

NETTO I HEDEHUSENE

Jeg købte cuvettestege 2 stk. på tilbud før jul, de var det sejeste kød jeg har købt i mit liv. Kunne have blevet et par gode skosåler.

FORKERTE PRISER-RODET BUTIK

LØRDAG 14-12 KL .CA.93.30 VAR VI I NETTO PÅ STORE GLASVEJ I ODENSE
PERSONALET VAR I GANG MED AT FYLDE OP--DET RODER OVER ALT MED TOMME PAPKASSER...SVÆRT AT KOMME RUNDT.
KAN MAN IKKE FYLDE VARERNE OP FØR MAN ÅBNER?
DER ER SIKKERT MANGE EFTERLØNNERE-PENSIONISTER DER GERNE VIL TJENE EN EKSTRA SKILLING.
VÆRRE VAR DET AT PRISERNE PÅ MANGE VARER IKKE VAR RETTET TIL,SÅ DE STEMTE MED TILBUDSAVISEN. DE VAR TIL OVERPRIS. OP TIL 2 KR.FORSKEL PR ENHED.
SÅ TJEK ALTID DIN BON---DE FUPPER DIG HVIS DE KAN.
NETTO ER IKKE MERE SOM DE VAR.
PRØV ..REMA 1000-OG - DE NYE FAKTA BUTIKKER DE ER I ORDEN

Netto på Middelgrundsvej - Amager

Rodet butik hvor varerne er for gamle.
Kasseekspedienterne har mere travlt med at tale sammen end at betjene kunderne. Hvilket giver en fornemmelse af at man er til besvær.

Fin butik

Fint udvalg, og rimelige priser.
Men alt for mange kunder på alt for lidt plads, og alt for få kassedamer.

Ubehagelig uhøflig betjening

Forretningerne har som sådan gode tilbud. Men har tit oplevet at prisen på varen og skiltet ved varen ikke er den samme, hvis der da overhovedet er et skilt. Det er meget svært at overbevise kasse ekspedienterne om varens faktiske pris, og jeg har oplevet direkte ubehagelig betjening i Netto.

Har som sædvanligt ikke Tilbud fra tilbudsavisen.

Drop tilbudsavisen, når i alligevel ikke har tilbuddene i butikkerne.
F.eks avis 7-13 dec : Mou Specialsupper (Flere varianter) !!!!
Ikke en at opdrive i netto humlebæk.
I kunne lære meget af jeres tyske konkurenter, de har i det mindste fødevare tilbuddene i rigelige mængder i hele tilbuddets løbetid.

Kære netto.

Kære netto du er den hund vi var for stædige til at aflive.
Jeg benytter butikkerne fordi det er billigt, jeg oplever sjældent en wow fornemmelse i jeres butikker, når det sker er det fordi i har noget hvor prisen virkelig er i bund, men for at fem stjerner skal være der skal kvalitet og service være lige lidt bedre.
Men den er en del af familien så vi behandler den som så.

Taletidssnyd!!

Holder generelt af Netto, men denne gang var det helt uacceptabelt.
Jeg købte taletid til et Lycamobile telefonnummer i butik 7465.
Ekspedienten Tayfun tog det scannede kort og fortalte mig at kvitteringen var aktiveringen og at koden var der på.

Dette viser sig at være usandt så om det er hjælp til vennerne eller hvad det er ved jeg ikke, men jeg er blevet snydt både for penge og al den tid det har taget at finde ud af at dette den såkaldte kode formodentlig er en intern netto kode, og intet hart med min tale tid at gøre.
MVH jens

God til prisen

Prisen er absolut i orden - og jeg synes man får udmærket service, når man tænker på prisniveauet. Dem som brokker sig over lang eller udsolgte varer - vælg Føtex eller BIlka. Her betaler du så bare lidt mere..

Altid tilfreds

Har altid været tilfreds med at handle i Netto. De bedste priser blandt discountbutikkerne og en stort udvalg med gode spotvare.

Billigt og godt, men lille udvalg

Netto er en rigtig fin butikskæde med en masse billige og sjove varer. De fleste varer findes både i "almindelig" udgave samt en billig udgave, hvilket er rigtig dejligt.
Det, der mangler for at jeg ville give 5 stjerner, er, at udvalget er større. Nogle ting har Netto bare ikke, og så skal man i en anden butik også. Det kan være lidt frustrerende.

Netto Hovedvejen i Glostrup - En legeplads for medarbejderne.

Jeg er mildest talt rystet over Nettos afdeling på Hovedvejen i Glostrup. Før i tiden var butikken pæn og ordentlig, men det kan man desværre ikke sige om den længere.

Jeg har bl. a set medarbejderne løbe grinende rundt og lege tagfat (???) i butikken, imens der var fyldt med kunder. Medarbejderne er useriøse og virker ret ligeglade med, hvad der foregår omkring dem, alt imens pallerne med nyleverede varer bare får lov at blive stående på gulvet, i stedet for at blive sat på hylderne. Nogle gange sidder der én (tror det er souschefen) på en palle i et hjørne og drikker sodavand, imens han har travlt med at se vigtig ud. (Endnu et problem i deres butik: De ansatte efterlader ret tit deres halvtomme flasker og dåser på hylderne med salgsvarer og ja, man kan se det er deres, for der er et grønt klistermærke på med ordet "personalekøb")

En anden gang var jeg med min far ude for at købe ind. Han ville købe en liter minimælk, men opdager, at den karton han har fået fat i, er utæt. Da han henvender sig til en af de ansatte, tager den pågældende medarbejder bare kartonen og går væk med den, uden at sige et ord. 2 sekunder efter har min far fået fat i endnu en utæt mælkekarton, men selvom medarbejderen han henvendte sig til, kun er få meter væk, så reagerer han overhovedet ikke på, at min far kalder på ham. Enormt flabet og enormt frustrerende.

Derudover er det næsten hver dag, man finder rådne frugter og grøntsager i deres butik og man skal være rigtig heldig, hvis man finder noget helt friskt.

Is Netto your company?

Netto Details