Netto reviews

Netto reviews

4.2

super service

Jeg kunne ikke finde butterdej og kontaktede en medarbejder ved navnet Natasha i netto på Østerbrogade,,hun stod ved en kæmpe palle med varer lige ved køle disken med butterdej,først kiggede hun hylderne gennem men forgæves,istedet for at afvise mig begyndte hun at pakke pallen op for at se om der skulle være en pakke butterdej,jeg blev meget overrasket over hendes indsats ,,hun kunne nemt barehave sagt at den var ududsolgt og bare d at hun gav sig til at åbne den store palle med varer imponerede mig,,så 5 stjerner til Nettos super flinke medarbejder,

Man får hvad man betaler for

Jeg handler de fleste alm. dagligvarer i Netto og er fint tilfreds. Der er dog meget stor forskel på service og kvalitet fra butik til butik. Nogle er flotte, rene og ryddelige, mens andre virker noget rodede, med bl.a. dårlige grøntsager og frugt.

Jeg bliver nok ved med at handle i Netto - de dækker fint mit behov, hvis jeg ikke skal bruge specielle ting.

elendigt

Mage til elendig kundeservice skal man lede længe efter. Købte en vare kom hjem åbnede kassen og opdagede at der manglede noget i kassen da den havde været åbnet før, kørte straks op i netto med varen igen men de vil ikke give mig pengene tilbage. De tog varen meb gav mig ingen penge igen da de sagde at det kunne de ikke men de vil få deres chef til at ringe i dagen efter hvilket han så gjorde og vi måtte så i netto for 3 gang hvor vi så fik vores penge, men en ting er sikkert jeg handler aldrig i netto igen for jeg har ikke længere tillid til den butik

Elendig service... men...

Priserne i netto er til at leve med, men det er stort set også det eneste. Jeg var der nede idag, og deres flaskeautomat virkede ikke. Da jeg spurgte om de ikke kunne tage imod dem (personligt), fik jeg at latterligt svar, af en ung medarbejder. Jeg må sige at jeg har svært ved at forstå, hvorfor de ikke lige kunne ligge de par flasker sammen, og giv mig pengene. Det er faktiske deres pligt, når de sælger sodavand/øl, at så skal de også tage imod flaskerne igen.

Ps. Det var netto på Danhustovet i Rødovre.

pss.. efter jeg har klaget til Netto, er jeg så blevet ringet op, af bestyreren, og fået en flaske vin. Så rart at se, at Netto faktiske er nogle der også kan behandle deres kunder ordenligt, efter alt!

Elsker Netto, men

Enkelte butikker skal i altså have bedre styr på - ex. er Netto på Finderupvej - Århus nok den værste Netto jeg til dags dato har oplevet. Beskidt, mad der har overskredet ss, rodet, utiltalende/uinteresseret personale der typisk heller intet ved, ofte er tilbud ikke tilstede i butikken selv på første tilbudsdag (taler altså ikke en laptop til 200, men Pepsi fx.)

Tilfreds med profukter, men service har mangler.

Jeg handler flere gange om ugen i netto, da jeg synes de har gode varer, og de er til en fornuftig pris. Jeg har dog over en periode oplevet mangel på service i form af åbne kasser og tomme hylder. Jeg håber det ændrer sig over tiden, da jeg er glad for Netto.

Netto, Skibhusvej, Odense.

Min opfattelse af de ansatte i Netto på Skibhusvej i Odense er positivt. De er venlige, hjælpsomme og kompetente.

Derfor 2 stjerner.

Det forholder sig blot således at forholdet mellem ugens tilbud, og butikkens udvalg, er at man kan få et godt overblik over hvad butikken helt sikkert ikke har. Det er normen at enhver fordelagtig vare ikke vil være at finde i butikken om mandagen, og endda en enkelt gang efter medarbejdernes udsagn slet ikke har været leveret.

Dette forhold har jeg 3 gange påtalt overfor Netto, i dette tilfælde Hanne Harbo Johnsen, uden at få andet end en sludder for en sladder om "Det er altid svært at spå om, hvor meget vi skal indkøbe, så det vil altid bero på et skøn samt en sammenligning med tidligere kampagner.", samt en løgn om at varen skam havde været leveret. Dette betvivler jeg eftersom en venlig medarbejder lod mig se med da ferskvarerne blev pakket op. Angået skønnet, så kan det kun være udtryk for inkomtetance eftersom det er den samme vare jeg i begge tilfælde gør opmærksom på ikke er tilstede i butikken.

Jeg mener Netto bevæger sig på kanten af Markedsføringsloven § 9 stk. 2 om slagtilbud, konsekvent.

Grænsen for mig var nået da jeg i mandags ville købe pulled pork på baggrund af Nettos tilbudsavis gældende fra i Søndags. Dette kunne naturligvis ikke lade sig gøre, og den leverede mængde kan umuligt have være mere end 5-6 pakker (det var den tomme plads i køledisken).

Det sku billigt nok.

I har rigtig mange gode varer, men de 2 sidste stjerner mangler fordi jeg brugte 15 minutter i køen fordi i ikke ville åbne en ekstra kasse.
Det sku dårlig stil...

hundehaderbestyrer

Trods Nettos logo, kan bestyreren i Randersgade/Korsørgade Netto virkelig ikke lide hunde. Jeg har oplevet at han står udenfor og beder min hund holde kæft, hvis den gør. I andre Nettoer siger de, det intet gør, hvis han gør, og jeg undskylder.
Jeg gør hvad jeg kan for at skynde mig, så det ikke kommer der til, men ind imellem er der jo lang kø eller flaskeautomaten virker ikke. En dag begyndte han at skælde mig ud da jeg kom til kassen. Jeg havde fået nok og gik fra mine varer. Siden har jeg handlet i Fakta, trods det at jeg foretrækker Nettos varer. Service og ordentlig tone betyder også noget.
Nu fortæller min datter at tre af hendes kammerater er blevet smidt ud for at grine sammen derinde. Hvad er det dog for en underlig butiksbestyrer???
På Blegdamsvej og Østerbrogade har jeg derimod oplevet en super god stemning blandt personalet og en super kundeservice

Skylder mig penge

Var i netto forleden, og købte to varer som var meget nedsat. Der bliver sat et gult prismærke på med den nedsatte pris og egen stregkode. Prismærket bliver ikke altid sat ovenpå det eksisterende. Ekspedienten bippede den forkerte stregkode ind på begge varer og den ene tilmed to gange. Så jeg betalte ikke bare fuld pris men dobbeltpris på den ene. I alt kom jeg til at betale 45 kr. for meget.
Jeg opdagede dette, da jeg kiggede på bonen. Men dette først da jeg var kommet hjem.
Skrev til netto om dette. Fik bare et svar, at jeg skulle have tjekket bonen i butikken.
Havde et lignende problem sidste år i føtex. Jeg fik 200 kr. for lidt tilbage. Henvendte mig til dem, og to dage senere fik jeg svar om at der var talt 200 kr. for meget i kassen. Jeg kunne hente dem i informationen. Fik tilmed en undskyldning for fejlen.
En service Netto kunne lære af.

snydt i netto

købte
kartoffel riste 600 g til 11.60 kr
og pommes frites 1000g

hun hade stemplet 2 kart riste ind til 11.60 kr stykket
men pommes frites er lidt billigere så det er bedrageri

ekspideret af [personlig data fjernet] i netto i nexø på bornholm

sur butiksleder netto Højtoftevej 1, Esbjerg

flaskeautomaten er blokeret da jeg ankommer til butikken. Butikslederen kommer og løser problemet og går videre til anden opgave. Efter 2 forsøg blokerer automaten igen og jeg ringer efter hjælp. Butikslederen råber inde fra butikken at jeg må vente til hun er færdig med det hun nu er i gang med. Jeg venter ikke men forlader butikken med min returemballage da der er andre dagligvarer forretninger i området jeg kan handle i såsom [externt link fjernet] og [externt link fjernet] og især i [externt link fjernet] er personalet imødekommemde og flinke

Fin service

Kan bestemt anbefale Netto.dk
Har handlet her flere gange og er aldrig stødt på problemer.

Prisstigning på afgift nedsatte varer.

Da fedtafgiften blev afskaffet satte Netto prisen ned på en pakke Egelykke smør til 9,35 kr. Men efter en kortere periode satte Netto lige pludselig prisen op til samme niveau som smøret kostede, da der stadig var noget der hed fedtafgift.

Og for at det ikke skal være løgn, så for et par uger siden så jeg i Netto's tilbudsavis at de reklamerede for Egelykke smør - til 10,95 kr. Smart, smart Netto.

En anden ting jeg finder yderst irreterende er at der tit og ofte mangler prisskilte på mange varer.

rigtig dårlig netto i valby

de varer de reklamerer med at have på tilbud holder sjældent længere end til midt i tilbuds perioden. det er mere reglen en undtagelsen.
var engang nede for at købe cola på tilbud, tilbudsuge startede søndag, og tirsdag aften var de løbet tør.
fuldstændig uacceptabelt

prøvede at skive ind til dem, blev ringet op og snakkede med dem og de løj direkte over for mig, jamen de havde snakket med bestyrer af butikken og de havde altså de varer hjemme. så tager ned i butikken om aftenen, og der får jeg af vide at dem har de ikke flere af. skriver en ny besked til dem om at de har en i kundeservice (eller bestyrer af butikken) som direkte lyver om hvordan tingene er.
får bare standard svar tilbage.

så nu har de haft en chance for at gøre det bedre, og failet.
handler/handlede i netto ved valby station.

Kun fordi det er billigt

Ville nok handle et andet sted, hvis jeg havde flere penge.

Kun fordi det er billigt............

Frugt og grønt afd er ganske god.
Personalet i kassen er møgsure.
Manglende priser.

Glostrup / G2

26/02-14 Opdatering: Varene i frostboxene ligger hulter til bulter og indtil flere frostvarepakker er åbnet.

Fine priser, men...

Fine priser og godt udvalg, men det er simpelhen ved at gå mig på nerverne at der hele tiden fiser medarbejdere rundt med en palløfter konstant, det kan man fikse ved lukke tid og ikke med i de travleste tidspunkter, så er det også træls at der bliver smidt så mange varer ind på det ligger hulter til bulter!!!

Altid god service!

Jeg er altid tilfreds efter har have været der :)

- handler i netto nygårdsvej, 2100

Elendig service - og frugt og grønt der holder i 2-3 dage.

Der er mange ting som afholder mig fra at handle i Netto:

1) I de fleste butikker kan man, når der mangler et produkt der normalt er tilstede i butikkens sortiment, påpege overfor personalet at det mangler, og om de ikke vil sikre det. Jeg har mindst 5 gange oplevet at selvom jeg har henvendt mig flere gange til personalet, så bliver produktet ikke bestilt igen, og der kan gå en måned, men ofte længere før det igen kan findes.

2) Jeg er holdt op med at købe frugt og grønt i Netto, fordi det jeg køber som oftest rådner i køleskabet indenfor 2-3 dage (hvis så længe..). Næsten som om Nettos indkøbscentral har designet at disse produkters holdbarhed er lav. Køber jeg tilsvarende produkter i f.eks. Coop, så holder de meget længere.

Simpelthen for dårligt.

Is Netto your company?