Nettobraende reviews

Nettobraende reviews

8.2

Lynhurtig levering!

Jeg manglede træ til mit sommerhus i Jylland. Ringede til Nettobrænde for at høre, om de kunne levere i samme uge, hvor der var nogen i huset til at bære brændet fra vejen og ind til huset.
Mindre end et døgn senere stod der 1 tårn brænde, leveret så tæt på huset, som det er muligt at komme med en større bil. Fin, fin service og meget imponerende at det kunne lade sig gøre med så kort varsel. Det bliver Nettobrænde.dk igen næste gang!

Super produkt

Har bestilt Avnbøg via jeres hjemmeside og fik besked om at leveringen blev sat i gang nu, men fik også mulighed for at angive en bestemt sted jeg godt vil have det leveret. Sådan et brændetårn kan være svær at få bakset på plads men det formåede I til UG og slande på det sted jeg havde udpeget (og det var en dag, hvor vi havde gjort det ekstra besværlig for jer at komme frem pga. bil og trailer der holdte i vejen). Det er derudover fuldstændig tørt og flotte stykker brænde.

Mange tak for god service og produkt. Nu er vi klar til at gå den kolde tid i møde.

God kvalitet brænde, til god pris, hurtigt leveret.

Har aldrig modtaget så pænt, tørt og godt udskåret asketræsbrænde. Man skulle tro, de havde støvet det af, før leveringen.

Kan varmt anbefales...

Har brugt Nettobrænde i denne fyringssæson og gør det igen i næste. Det er nemt at bestille og betale. Brændet kom hurtigt, faktisk før de lovede det leveret.

God kvalitet til prisen

God brænde til prisen. - Og hurtig og god leverance. Vi vælger helt sikkert Nettobrænde næste gang!!

varm tilfredshed

Vi har købt løvtræsbrikketer, og blevet meget tilfredse med disse. Fik leveret varen efter 2 hverdage. Vil helt sikkert handle tilsvarende vare igen hos nettobraende. Hilsner fra Jane og Ib

Vådt brænde leveret midt på vejen

Vådt brænde, der ikke kan brænde, selvom det er købt i en kategori af 'klar til brug'. leveret midt på vejen, så der ikke var farbart - selvom der var lavet aftale om, at vi skulle ringes op, så vi kunne være hjemme, og flytte brændet med det samme.
dårlig oplevelse, og vi køber aldrig mere brænde hos Nettobrænde - det eneste der kommer ud af det, er sod og røg - ingen varme flammer!!

Dårlig oplevelse vendt til positiv!

Vi havde en dårlig oplevelse i forbindelse med køb af briketter hos Nettobrænde.dk. Vi har været kunder i et par år + og har ellers altid været tilfredse.
Levering af briketterne har altid været hurtig - og inden for 3 hverdage.

I år fik vi nogle briketter, der ikke helt levede op til, hvad vi ellers har modtaget de tidligere år. Vi henvendte Os til Nettobrænde.dk, og de har taget hånd om sagen, beklaget det meget, og været yderst hjælpsomme og forstående.
Vi ved, at de sælger briketter, der er af god kvalitet.

De har løst problemet, hvilket betyder mest for Os, når vi handler på nettet (Og også i fysiske butikker). - Det betyder meget med god kundeservice, og det har vi oplevet her.

Vi ser frem til at benytte tilbudene, og den gode service hos Nettobrænde årene fremover også!

Update:
Vi har fået leveret nogle fine bøge-briketter. Af en rigtig venlig chauffør. Super.

Udmærket firma

Har handlet med Nettobraende igennem flere år. Har ikke haft nogle problemer, og handler der gerne igen, såfremt prisen er fornuftig

Har fået brænde gennem firmaet i flere år. Altid super hurtig levering, god kvalitet og hugget i fornuftige størrelser. Lad brændet ligge sommeren over, så er der ingen problemer med at det fænger.

Dårlig kvalitet på brændet!

Jeg vil gerne advare mod at købe brænde hos nettobraende.dk. Kvaliteten af brændet var meget dårligt. Rigtig meget var pilråddent. Fyldt med svampesporer og fugtigt. Det er bare ikke i orden. Da jeg ringede samme dag til dem, for at få dem til at tage brændet retur, svarede de ikke når jeg ringede. Vi blev derfor nødt til at slæbe brændet ind, da det ikke kunne blive stående på fortorvet, hvor de havde placeret det. Og vi opgav at få dem til at tage brændet retur. En del af brændet er nu så tørt at vi kan bruge det, men brændværdien er ikke fantastisk og jeg ved ikke hvor meget af brændet vi i sidste ende vil kunne bruge. Alt i alt: en dårlig handel.

virkelig delte meninger

– kan man læse, Nettobrænde ligger bestemt ikke stabilt – men i får 5 stjerner af mig for en god og hurtig mailkorrespondance, hurtig levering, flinke vognmænd der virkelig står på hovedet for at efterkomme ens ønske om placering, og som nu ved hvor det skal stå, dejligt

Lever helt klart op til mine forventninger

Har nu handlet med denne virksomhed i knap 8 år, og til dato er jeg ikke blevet skuffet - jeg har prøvet mange af deres brændetyper, og været fuldt ud tilfreds - at man skal betale for sine varer inden leveringen ser jeg ikke noget problem i, i og med jeg ved at varerne kommer inden for den lovede levreringstid - vognmanden der kommer med varerne, har både leveret brændet helt oppe ved min garage eller sågar ved brændeskuret, når han har grej med til at kunne det - ellers har det bare stået ved min indkørsel som normalt er aftalen.

Brændet er IKKE tørt og de vil ikke tage telefonen

Har købt 2 tårne som tørt brænde "klar til brug" som der står i betingelserne, men det er helt klart frisk fældet træ der syder og bobler i brændeovnen og ikke er til at få ild i. De svarer ikke på mail eller telefon. Sjovt nok hedder de også Dongsted.dk, Træbriketter.dk og BuyersBennefit.dk og sikkert flere andre navne.
Iøvrigt mærkeligt at der er så mange vildt positive anmeldelser. Gad vide hvem der skriver dem??
Nettobrænde eller hvad I nu hedder. Tag og tjen jeres penge på ærlig vis og lad dog være med at forsøge at snyde kunderne. Der er INGEN fremtid i det. PS jeg regner med at klage til forbrugerstyrelsen hvis jeg ikke får nogen reaktion fra jer.

FLOT OG TØRT BRÆNDE

Jeg har været kunde hos dem i flere år og er absolut tilfreds. Dette gælder både kvaliteten af det leverede brænde, men sandelig også den gode service. Jeg kan varmt anbefale andre at handle hos dem.

Elendig firmapolitik

De trækker penge på ens konto og så går der 16 dage inden der leveres, dette var min oplevelse første gang jeg handlede ved dem, ved en KÆMPE fejl ( min egen dumhed ) har jeg nu kommet til at bestille ved dem igen, og nu er det 9 dage siden de trak penge og jeg har ikke set skygge af brænde, den her gang vælger jeg at gå videre med min klage da det ikke er lovligt at tage betaling for en vare der ikke afsendes, så venter spændt på om jeg når at modtage min vare i år og hvilke kvalitet jeg så får

HOLD jer langt væk fra den her forhandler

Hurtig levering, Gode store briketter

Bestilt 3 paller træbriketter og fik leveret allerede dagen efter, placeret i min carport som aftalt, briketterne er rigtigt gode og brænder med en flot høj flamme, tak for god service

Vi kan ikke anbefale Nettobrænde - dårlig service, vådt brænde og lang levering

Vi bestilte ovntørret brænde og ventede meget længe på leveringen. Vi forsøgte flere gange at komme i telefonisk kontakt med Malene Dupont hos nettobrænde uden at der blev vendt tilbage. Vi modtog meget sent en mail at leveringen var forsinket. Da vi endelig modtog brændet var det så vådt at det stort set ikke kunne brænde. Efter mange forsøg lykkedes det at få kontakt til Nettobrænde og der anbefalede Malene Dupont at vi sendte et par brændestykker tilbage så de kunne "måle" fugtigheden i brændet. Vi fik en standart skrivelse tilbage hvori det fremkom at de ikke fandt brændet mere vådt end vi kunne forvente og afviste dermed vores klage. Vi har været nødsaget til at købe brænde et andet sted og lade brændet tørre en sæson før det kan bruges.
Vi kan bestemt ikke anbefale Nettobrænde til nogen.

Mvh Gunner From, Marienborg Alle 135, 2860 Søborg

Køb aldrig hos nettobrænde ..

Virksomheden har leveret de dårligste træbriketter man kan tænke sig. Smuldrer og brænder ud på en halv time for 2 briketter ved korrekt fyring. Plejer kun fylde 2 i hver halvanden time. Deres ingeniør mener at det er mig som er helt galt afmarcheret. Han vurderer de dårligste træbriketter jeg har set til at være gode og 100% iorden ??
Det vil koste mig 1200 i transport at levere briketterne tilbage!! De vil ikke hente dem igen eller bytte til en anden slags .Ved søgning efter en anden leverandør fandt jeg at nettobrænde.dk Dongsted.dk,Træbriketter.dk., Luksushuset.dk og nettofliser.dk tilsyneladende er en og samme forretning... Tænk dig godt om inden du køber træbriketter hos dem..Køb lokalt ..Det er en tillidssag at få gode træbriketter..

Ingen problemer

Jeg har hvert år de sidste 3 år købt et tårn ovntørret brænde og 1 til 2 paller briketter. Brændet har altid været helt tørt og flot og briketterne gode.
En enkelt gang fik jeg leveret en forkert palle, men de kom med det samme og byttede den, uden problemer.

Is Nettobraende your company?

www.nettobraende.dk Details

Visit Nettobraende