Nettog reviews

Nettog reviews

6.1

Aldrig nettog

Købte et tog i sep.2013,og efter 6 uger kom det men det kunne ikke køre,
havde det med på messen i Stoholm-det laver jeg var beskeden-det skulle nu været lavet iflg ham selv men det er stadig kommet trods mange henvendelser.
Ved samme ordre bestilte jeg 1 pk koblinger-de kunne ikke skaffes-og ved samme messe i Stoholm blev aftalen med Heide-14 dage el pengene retur-de kom for 10 dage siden-flot-.Når man ringer kan man ikke få lov til at snakke med Bo-uha-han har så travlt.
Selv i dag kunne man ikke-og får så denne oplysning-vi tager til Spanien-ja godt så-hvornår mon man så får sit tog.
Selvom de er billige-handel aldrig der-der er absolut ingen service og de forlanger penge inden de sender varer-de kender nok ikke købeloven.

god og venlig service

Har handlet hos Nettog nogle gange og har altid fået god service. Levering til tiden og pengene retur, når det var nødvendigt

Gode priser

Gode priser og god service når man køber noget.
Rigtig dårlig service når man har en garanti/reklamtion

lad være med at handle i denne net butik

jeg har en restordre der over 2md gamle. de skylder mig 936kr. som jeg har betalt for varerne. Jeg har rykket dem skriftligt og telfonisk flere gange. Man bliver bare holdt hen.
de kan / vi ikke oplyse en levringstid.

God butik

nettog.dk er efter sigende Danmarks største Märklin forhandler så butikken er værd af besøge hvis man søger en bestemt model ellers er der altid gode slagtilbud eneste minus ved denne shop er manglende mulighed for af betale med div. betalingskort bankoverførsel er en proces som typisk gør handlen nogle dage langsommere end hos de web shops med betalingskort mulighed

Kun positivt indtryk

Har efter behagelig samtale med Nettog.dk afgivet en ordre på deres side. Ordren er modtaget få dage efter, og alt var i fineste orden.

godt sted at handle

Jeg har handlet flere gange hos www.nettog.dk og har altid fået en rigtig god service. Jeg vil helt sikkert handle hos dem igen.
Man finder sjældent tingende billiger andre steder

Gode priser, god service !!!

Har kun haft rigtig gode oplevelser med Nettog ! Har lige sendt en defekt dekoder retur, og dagen efter lå en ny i postkassen ! Har kun oplevet hurtigt svar, hurtig ekspedition og behagelig kontakt !
Stort udvalg og meget rimelige priser !
Handler naturligvis hos Nettog igen, og anbefaler gerne :o) !

Billig, men dårlig service på reklamationer.

Jeg har købt for mange penge hos dem. Desværre forsvandt en pakke, fordi jeg en enkelt gang valgte alm. porto. Det skal man ikke. Desuden svarer de ikke på reklamation. Derfor skal man tænke sig godt om før du handler hos dem. Sendte 2 stk. tog retur på garantien. Bo og Heidi svarer ikke på henvendelser. De har åbenbart for meget at lave.

PAS PÅ!

Priserne er udmærkede, men I får aldrig jeres penge tilbage, hvis der opstår et problem.

Sælgerne lyver igen og igen omkring tilbagebetaling m.v.

Nettog = Fuptog.

Pas på, ring og få en klar aftale inden bestilling

Nettog, Nettog, Nettog, jeg har handlet meget med Nettog, faktisk siden de startede, i det meget små, har til D.D. ikke haft problemmer med dem.

Nu har jeg imidlertid fået problemmer med dem, (store problemer vil jeg tro)

Jeg afleveret 4 loks til ombygning hos bo personligt på messen i november i valbyhallen, af talte en pris på 300 kr. pr. ombygning, blev lovet at skulde være færdige i starten af december,

Herefter placerede jeg også 4 ordre hos dem, alle skulde leveres sammen med mine tog, skal lige siges at jeg også aftalte at et af togne skulde han beholde der oppe til han fik delene han skulde bruge (de var i resordre)

Der efter har jeg skrevet 3 gange til dem uden at få svar, så lavede jeg endnu en ordre, skrev på ordren at de skulde svare på mine mails, hvilket at BO gjorde, her startede problemerne," iiiihhh, de havde så meget at lave så de havde ikke haft tid til at kigge på mine tog, men lovede nu at de ville være færdige inden Jul", en uge før jul ringede jeg til dem, her var det Hejdi jeg snakkede med, her kom hun også med det at Bo havde været syg, og nu kunde mine tog først være færdige efter NYTÅR. Så blev jeg sku gal (ikke i telefonen), men jeg sendte dem et anbefalet brev hvor jeg anulerede alle ordre og skal have alle de penge tilbage som jeg har betalt dem (ca. 3600kr.) ------- nu her efter jul D.26-12-2011. Har jeg stadig ikke fået mine tog, men de har da været så venlige at sende mig 2000 kr. Så jeg er godt gal på dem, og har skrevet 2 mails på nuværende tidspunkt, disse har vaneligt heller ikke svaret på. Jeg tror at mine tog er på vej nu, men jeg mangler stadig at få de sidste ca. 1600 kr minus forsendelse, så nu har jeg skrever at hvis jeg ikke har alle mine penge og tog inden NYTÅR, så politianmelder jeg dem. for bedrageri. 6 uger er en meget lang exspetion tid og den er gået langt ud over den tid som var aftalt,------ jeg er også en kunde og købeloven er klar om handlel på internettet, har været kunde længe hos dem, men det er da helt slut nu, selv om de har meget billige priser, jeg har også fundet ud af, at handle på ebay, der er ens penge i sikkerhed ,til varen er leveret.

Skal lige nævnes togene kom lige før nytår, og de var alle ombygget hos en anden forhandler, inden der var gået en uge.

Det skal også nævnes, at når det går glat hos dem, er service i orden

Sød og venlig

Kan kun sige gode ting og nettog.dk har hanle der mangen gang meller 25 og 40 gang og kan kun sige go for dem de svar når man mail eller når man ringer deres priser er menskelig og de opskrude priser som andre steder tror lidt at de køre efter at tjene pengen på mangen kunden en som normal andre butiker på få kunder
Hvis jeg skal sige noget minus er det manglen på dankort betaling på deres side

Gode priser, stort udvalg

Eneste minus er at der ikke er mulighed for betaling med Dankort

PAS PÅ! PAS PÅ! PAS PÅ!

Har igennem de sidste 10 år handlet meget på WWW.
ALDRIG har jeg oplevet en dåligere shop end www.nettog.dk
Bestilte et lokomotiv m.m. den 14/2 og betalte via "bankoverførsel" samme dag - iøvrigt total mærkeligt, at man ikke kan betale med kreditkort!!
Nå, men efter 4 dage havde jeg ikke hørt fra nettog, eller sågar modtaget mine varer, mailede og spurgte hvor de blev af. Fik svar tilbage at de ikke kunne se min indbetaling, hvilket jeg var total uforstående overfor , da jeg på min konto kunne se beløbet hævet den 14/2. Jeg ringede til www.nettog.dk eller www.shop.nettog.dk, som det også hedder, og efter lidt kludren rundt i deres system, kunne de så pludselig godt se min indbetaling.......www.nettog.dk lovede at sende mine varer straks og fejlen var deres. Efter yderligere 5 dage havde jeg stadigvæk ikke modtaget mine varer, og sagen begyndte nu at "lugte" lidt. Jeg ringede igen og rykkede efter mine varer, og efter lidt tøven, og øhhhh og mmmmhhh, sagde de: jamen vi mangler altså vognene til din ordre, men de kommer nok snart - 1 - 2 uger. Hvorfor meddeler www.nettog.dk ikke fra starten at de mangler varene til min ordre, selvom de iøvrigt stod til at være på lager. Total useriøs af www.nettog.dk . Jeg annulerede straks min ordre, for sådan et sted skal mine penge ABSOLUT ikke lande....
Nettog.dk annoncerer med billigere varer, men det er vel for nemt, når varene ikke er på lager / kan leveres / ect.
JEG OPFORDRER HERMED ALLE TIL AT FINDE ALTERNATIVE NETBUTIKKER TIL WWW.SHOP.NETTOG.DK

Har handlet der et par gange, super god service af bo & kone. Kan kun anbefales da priserne er lave og kvaliteten i top

svend mørkhøj

dejligt billige hurtige til at svare tryghed når man ringer til alle tag en tur op og besøge den i vil se hvor god service gode priser så jeg kan varmt anbefale nettog .dk

Rigtig godt sted at handle

Man finder sjældent tingende billiger andre steder.

Nettog

Hej.
Jeg har handlet meget hos nettog.dk og der har altid været både hurtig og venlig service.
Og priserne er jo rimelige.
Så jeg kan da varmt anbefale nettog.dk.
(De har altså også en butik, så er man i nærheden....).

God, hurtig og imødekommende

Har altid modtaget varer hurtigt efter bestilling.

Kundeservicen er også i top, man får et hurtigt og venligt svar hvis man f.eks har et spørgsmål til sin ordre og sender en mail, eller lignende.

De fleste priser er endda billigere som standard pris, trods andre forhandlere sætter samme varer på tilbud - så på priserne er der jo heller ikke noget at råbe vagt i gevær for!

Det er bare perfekt..

Fremragende service

Nettog.dk/Perron1´s prisliste lokkede mig ind i butikken, men det er det ekstraordinære serviceniveau som fastholder mig. Ved "seneste leverance" måtte jeg dobbeltchecke Postdanmarks stempel, idet det virkede surrealistisk at en leverance kunne finde sted mindre end 24timer fra bestilling.
Denne butik gør deres yderste for at levere et højt serviceniveau.
Per

Is Nettog your company?