Nettomedical reviews

Nettomedical reviews

8.3

Meget troværdige og hurtige

Er første gang jeg hander her og må sige at jeg er positiv over deres kunde håndtering. Kan kun anbefale dem til andre

Bare ekspres levering.

Jeg kan roligt anbefale dig, at købe hos Nettomedical.

Proffessionel og venlig samt effektiv service !

Hurtig levering af varmelampe som desværre var lettere defekt og fik UDEN problemer og UDEN yderligere omkostninger hurtigt en ny tilsendt!
Handler klart her igen .

Utrolig hurtig ordrebehandling.

Dejligt at man i en juletid kan bestille en vare og få den leveret 2 dage efter.

Rigtig hurtig og god sevice.

Også selvom min bestilling var i småtingsafdelingen.
Man svarede øjeblikkeligt på 3 forskellige henvendelser om detaljer i handlen.

Fantastisk service

Jeg har bestilt varer hos Nettomedical og da jeg var lidt i tvivl om hvilken vare jeg skulle vælge ringede jeg til kundeservice og fik en god og fyldestgørende vejledning. Jeg bestilte varen og havde den allerede dagen efter. Denne shop kan jeg varmt anbefale

HURTIG OG TROVÆRDIG

Nettomedical får 5 stjerner af mig, da jeg har oplevet en super hurtig levering og troværdig rådgivning. Jeg vil helst sikkert handle her igen.

Det går hurtigt :)

Sendte min ordre 11.45 og nu kl.12.25 har jeg fået en bekræftelse at min pakke er afsendt, det er god stil :)

Hurtig levering og super service

Ringede ind og fik god råd og vejledning til valg af produkt, super venlig betjening. Fik varen allerede dagen efter. Kan varmt anbefale Nettomedical.

God service og hurtig levering

Fik pakken dagen efter bestilling og fik hurtigt svar på efterfølgende spørgsmål.

God Service

Jeg bestilte et hjælpemiddel hos Nettomedical den ene dag og allerede næste dag kom det med posten. Jeg kan varmt anbefale Nettomedical til andre kunder.

Super god service!

Rigtig god service. Meget hjælpsom, og hurtig levering. Kan klart anbefales!

god service

har fået en særdeles god service og hurtig og effektiv levering

Ingen problemer. God service og hurtig levering.

Bestilte en kropsanalysevægt i weekenden, modtog god info af kundeservice og modtog vægten allerede tirsdag. Her vil jeg absolut handle igen.

Superhurtig levering

Bestilte min vare i weekenden og fik meddelelse om at den var afsendt om mandagen. Ingen problemer overhovedet.

Langsom levering

Aldrig har jeg da ventet så længe på en vare, efter man har fået besked på at den er afsendt.
Betalingen er jo foregået, men hvor bliver varen af :(
Det er bare IKKE godt nok :(

Langsom

Jeg har købt en Krykkestok , som jeg fik meddelelse om at den er sendt d. 2. aug. i dag den 7. aug. har jeg ikke fået varen.
Aksel Bersang
Munkemaen 191
5270 Odense N

Reply from Nettomedical

Vi sendte som anført din bestilling den 2. august, samme dag som du bestilte varen. Desværre gik noget galt for posten og selv om vi sendte din pakke med omdeling som ønsket, leverede de uden omdeling og derfor længere leveringstid da de skal sende brev til dig mm. Du sendte os en e-mail den 7. og vi lovede at undersøge sagen, men inden vi fik svar fra post dk. havde du modtaget brevadviseringen fra dem. Vi krediterede dig din betaling så den svarer til omdeling uden omdeling. Vi mener derfor ikke at fejlen er vores, men tager den til efterretning

Absolut ingen problemer

Den 17. juli kl. 11.00 bestilte jeg et manicuresæt. Den 18. juli kl. 10.30 ankom pakken med posten. Den er pakket ud og varen fungerer som den skal.

Falske løfter

Jeg skulle bruge en lille hånd-træne-bold, som min svigermor havde ønsket sig. Jeg var sent ude, og da vi der hvor jeg bor har et posthus som IKKE har åbent på lørdage, faldt valget af leverandør på NettoMedical. Det var ikke den billigste leverandør, men her var der mulighed for at få leveret med GLS (GLS-butikken de leverer til har åbent på lørdage og gav mig en "ekstra dag" at løbe på.
"Max 3 dages levering", blev der lovet - jeg havde 5 dage.
Alligevel når pakken ikke frem i tide!
Jeg ringer til firmaet, som først forklarer sig med, at nogle pakker - bl.a. små pakker - slet ikke udbringes med GLS??????
Men er det ikke det jeg betaler for?
Forklarer ham, at det kan jeg som forbruger ikke bruge til noget, når der jo netop står at det vil blive leveret med GLS. Han tilbyder at jeg kan sende varen retur og få pengene retur - men varen er, i øvrigt en hel uge efter bestilling, stadig ikke MODTAGET!!! Desuden skal jeg jo stadig bruge den...
Han lover at undersøge og ringer (trods alt) tilbage indenfor 10 min. Forklaringen lyder nu, at der er sket en fejl. Varen er blevet plukket og pakket, men af uforklarlige årsager lagt tilbage på lageret...?????????
En vare der i øvrigt allerede VAR betalt.
Pakken dukkede op 4 dage senere - 10 dage efter bestilling og betaling!
Giver kun 1 stjerne - fordi jeg ikke kan give 0.

Bestilling av Dietz kørestol 28.6- 5.6 ennå ingen mottatt bekreftelse på videre behandling!

Håper på bedre kominikasjon, og bekreftelse på mottagelse av pengene, samt levering til 2740ROA, Norge
På forhånd takk, denne er til min samboer
Byggeplassleder og IT-ingeniør
Willy Almestrand
Mob; 047- 917 40 040
willy.almestrand@hotm

Reply from Nettomedical

Hej

Husk levering til Norge fra Danmark kan tage op til 3 dage og da der skal betales moms af større varer skal der fortoldes som kan tage op til 4 dage, herefter skal modtageren adviseres dette tager 1-2 dage og momsen skal betales inden varen bliver frigivet til videreforsendelse til modtager. Dette er årsagen til den lange leveringstid.

Nettomedical Details

Visit Nettomedical