Nettosport reviews

Nettosport reviews

8.1

nemt og hurtigt.

Alt gik som det skulle, bestilte om aftenen næsten morgen får jeg en mail om at ordren er pakket og vil blive sendt senere samme dag.
Jeg glæder mig til prøve mit nye cykeltør på mandag.

Hvorfor så ikke 5 stjerne:
Årsagerne er flere, dog trods alt er bagetæller, dog uundværlige hvis jeg skal give 5 stjerner.
Jeres mails havnede i mit spam filter...
I bør sende et pakke/track and trace nr.
I mangler alternative forsendelses muligheder, jeg ville have ønsket at afhente den i døgnboksen, så jeg undgik at vente det døgn post danmark er om at bringe pakken forbi min dør hvor jeg godt vidste jeg ikke var hjemme.

God service, og flexible

Selvom Post Danmark gav lidt problemer fik jeg en udsøgt service fra Nettosport ikke sidste gang jeg handler der.

God service og billigt, godt tøj

Jeg har købt cykeltøj på nettosport.com mange gange. Som regel bliver tøjet leveret dagen efter uden problemer. Husk dog på at tøjet er billigere end mange mærker, og kvaliteten også ofte er på et lavere niveau. Men jeg kan varmt anbefale at handle på nettosport.com.

Bestilte mandag aften, blev sendt tirsdag. Desværre var postvæsnet langsomme, - og da jeg henvender mig til "Nettosport" og beskriver at pakken ikke er kommet fredag. Konkluderes hurtigt at pakken må være gået tabt og Nettosport vil sende en ny pakke straks.

Det viste sig at den oprindelige pakke kom lørdag.

Men super flot service fra Nettosport og hurtig besvarelse på min mail :-)

Fine priser, OK varer - men minimal kommunikation

Bestiller varer på Deres website og får dem leveret ganske kvikt, informations niveauet er dog minimalt, ikke noget med T&T numre eller lign.

Én vare går i stykker og jeg mailer for at høre hvordan jeg skal forholde mig, der går ca. 1 uge og min tålmodighed er opbrugt, så jeg sender varen med en udførlig beskrivelse. Et par dage senere kommer der svar på min mail... Umiddelbart går der 1-2 uger med ombytning (En lynlås der var defekt, på en jakke brugt 2 gange...) I min verden skulle den være ombyttet samme dag. En anden henvendelse pr. mail blev heller ikke besvaret, omkring deres sortiment - jeg gik derfor i en af deres butikker og fik svar.

Samlet set er jeg tilfreds,med varerne og priser, men noget skuffet over svartider og manglende respons, her er afgjort plads til forbedring!

dårlig kvalitet

Varene svarer ikke til beskrivelsen, så jeg handler ikke her igen

God service!

Føørst var jeg en anelse skeptisk. Jeg havde bestilt 3 varer for et par uger siden, og jeg fik ingen mail om, at bestillingen var gået igennem. Men jeg tænkte, at der nok skulle gå et par dage. Men da jeg stadig intet havde hørt ugen efter, så skrev jeg en mail til dem. Jeg blev personligt kontaktet samme dag, hvor de var kede af hendelsen, men min ordre var gået tabt i systemet, men de ville straks sende mig min ordre og sende mig 2 par gratis strømper med. Og vupti, min pakke blev leveret dagen efter! Det synes jeg sgu er i orden.

MEGA hurtig levering!

Er så glad idag, for modsat andre butikker jeg har bestilt fra for over en uge siden hvor varerne ikke er kommet endnu, er mine varer fra nettosport allerede kommet idag! Jeg bestilte igår omkring middag, og bom! Idag var tøjet her! Og det er lige så godt som det er beskrevet på deres side :) Perfekt oplevelse :)

Useriøs dansk online butik

De skriver flot på hjemmesiden, har du spørgsmål til din ordre så send en mail... De svare så bare ikke på henvendelser!

Det er 10 dage siden jeg bestilte varen og 6 dage siden jeg sendte en mail til dem. Intet svar og stadig ingen vare!

gode og billige varer!

Godt sted at handle.. Har købt lidt træningstøj til cykelture. Har ikke haft noget problem endnu, super levering og ja, rigtige gode priser.. Så klart et sted jeg kan anbefalde man køber sit træningstøj.

MEGET hurtig levering

Den 28. juni, bestilte jeg et Amstel Cykelsæt, fra nettosport.com.
Jeg bestilte sættet sidst på eftermiddagen - tror klokken var 16-17 stykker.
Et kvarter efter jeg havde afgivet ordren, fik jeg en mail om at den var sendt.
I dag d. 29 fik jeg så mit sæt og jeg bor endda på Bornholm.
Jeg vender helt sikkert tilbage.

- Gode priser
- Hurtig levering
- God service

Billige og gode varer -

Lidt for lang leveringstid og de kunne godt oppe sig lidt med at svare på mails.

Men jeg vender helt sikkert tilbage.

Nemt og relativt hurtigt

Jeg har har handlet med Nettosport 3-4 gange og har været tilfreds hvergang. Jeg har kun en bemærkning, den gemmer jeg til sidst. :)

Jeg har både været butikken på Fyn og den i Kbh, samt bestilt via hjemmesiden.

Jeg fortrækker at gå i butikken, men der er intet galt i at bruge hjemmesiden, man kan endda bestille vare til en af butikkerne og afhente dernede uden fragt, passer varen ikke, bestilles der gerne en ny, uden omkostninger. Det er god stil, syntes jeg.

KUN 1 gang har jeg oplevet problemer, det var et par cykle vinter bukser som gik i stykker i syningen, det kunne dog fikses, var for doven til at kontakte Butikken.

alt i alt synts jeg ikke der er noget og sætte på firmaet.

Levering til tiden og fine varer

Havde set deres annonce i Urban og købte fra deres webshop.

Købte 1 sæt cykeltøj (5 dele) og et sæt løbetøj (4 dele) - blev leveret 5 dage efter.

God internet hjemmeside, nem og overskueligt.

Meeeeeeget lang leveringstid ???

Bestilte en cykel jakke, efter 14 dage rykkede jeg for levering og fik at vide den ville blive leveret om onsdagen (ca 1 uge senere), efter 14 dage igen rykkede jeg igen og gav dem 5 dage til at levere, ellers skulle ordren aflyses, jeg hørte aldrig fra dem ??

Dårlig returservice og svarer ikke på mails.

Jeg har tidligere købt varer uden nogle problemer, men denne gang skal jeg have byttet en cykeljakke til en anden størrelse. Har sendt jakken retur og efterfølgende mailet dem, men jeg får ingen svar på min mails. Der er nu gået 3 uger og jeg aner ikke om de snyder mig. Man kan heller ikke ringe til dem.

jeg har kun haft gode erfaringer! godt personale og meget fint lækkert tøj til gode priser

Meget lang leveringstid

Jeg bestilte 2 par strømper og 3 svedundertrøjer. Der er nu gået mere end 5 uger og jeg har endnu ikke modtaget varerne selvom jeg rykkede og blev lovet, at de ville behandle min ordre ekstra hurtigt. Jeg synes deres produkter er af ok kvalitet til prisen, men den lange leveringstid er irríterende. Nu er jeg nød til at købe varerne et andet sted samtidig med, at jeg kan risikere, at nettosport pludselig leverer varerne og trækker beløbet på mit dankort. Jeg vil kun anbefale at man handler i deres fysiske butikker.

Is Nettosport your company?

www.nettosport.com Details

Billig sportstøj ,Sportstøj ,Teamsport ,Fodboldtøj, vollyball , tennistøj , fodboldtøj , sportstøj med tryk Billig sportstøj ,Sportstøj ,Teamsport ,Fodboldtøj,

Visit Nettosport