Netuglen reviews

Netuglen reviews

9.0

Kunne ikke være bedre.

Virkelig et godt sted at handle - varen kom 2 dage efter bestilling. PERFEKT ++++++

Mange gode vare.

Rigtig godt tilfreds og varen så fint pakket ind

Hurtigt og nemt

...og en julegave, som ankom fint pakket ind.

anbefaler gerne!

Billige priser og hurtig levering

Købte en Fjällräven-taske, der var 200 kr. billigere hos Netuglen end den er i butikkerne. Gratis levering med GLS, så den var fremme dagen efter. Kan varmt anbefales.

Bestilling og levering af rygsæk

Jeg bestilte en rygsæk kl. 14.30 og dagen efter kl. 9.00 var den leveret :) Det er god service.

Perfekt!

Bestilte en rygsæk til julegave. Leveringen var gratis og forløb præcis som beskrevet på deres hjemmeside, nemt og hurtigt med GLS. Rygsækken var desuden pakket fint ind som gave. Rigtig god oplevelse.

Hurtig levering og god service

Jeg bestilte en rygsæk fra netuglen onsdag og ringede i forvejen for at høre om jeg kunne være sikker på at få den dagen efter. Der var god service, og de ville sørge for at den blev sendt samme dag. I dag modtog jeg så min taske, som jeg kunne afhente i den lokale kiosk (tilgengæld var der gratis fragt). Tasken lever fuldt ud op til mine forventninger, og servicen hos netuglen.com fortjener intet mindre end 5 stjerner.

Perfekt webshop - gratis og hurtig fragt

Jeg elsker bare gratis fragt! Især når det så ovenikøbet er fra en webshop med så gode priser og fint udvalg. Jeg bestilte en taske søndag aften og modtog den tirsdag morgen. Kunne ikke være mere tilfreds. Vil varmt anbefale Netuglen. (Det er også et nuttet navn).

IMPONERENDE SERVICE.!!!!!

Det er 1. gang jeg har handlet hos Netuglen.
De havde lige de skoletasker vores 3 drenge ønskede sig.
Da jeg bestilte skoletaske til den ældste, var der ikke et penalhus der matchede i farven, så vi bestilte den farve vi synes der kom tættest på... via billederne.
Næste dag blev jeg ringet op af Netuglen, og spurgt om det var med vilje at det ikke matchede, fordi ekspedienten havde lige 1 penalhus tilbage der matchede tasken fuldstændig. Så det fik vi.!!! Flot service.! At hun tænker lidt over hvad hun pakker, og giver sig tid ( i sikkert travlhed her op til skolestart ) at ringe mig op og spørge :o)))))
Ingen fragt-gebyr, dejligt.!! Der handler vi fremover.! ;o)

Super handel!

Købte en skoletaske til god pris, den ankom med gratis fragt efter et par dage. I pakken lå tilmed en billet til Bonbon land.
Her handler jeg bestemt igen :-)

Ekstra service uden ekstra pris

Jeg bestilte en pakke der skulle nå frem dagen efter, da jeg var sent ude. På trods af at jeg havde bestilt efter deadline, og på trods af at jeg ændrede adressen telefonisk, nåede pakken frem dagen efter da netuglen var flinke nok til at efterbehandle min ordre.

Tip top shop:)

Har nu handlet tasker 2 gange hos netuglen, og alt er forløbet perfekt. varene er ankommet dagen efter bestilling og har levet 100 % op til mine forventninger. Eeeelsker netshops med fri fragt:)

Bare iorden !

Modtog vare dagen efter bestilling ! Megte tilfreds !

Perfekt !!!

Konkurrencedygtige priser. Hurtig levering. Gratis forsendelse. Super oplevelse!

Is Netuglen your company?

Netuglen Details

Absolut anderledes netshop med stort udvalg i østens kunst, fønix musik, skoletasker, pc-tasker, rygsække og penalhuse,

Visit Netuglen