Newz reviews

Newz reviews

7.9

Konkurrencer

Konkurrencer er det en joke for jer? - ikke finde vindere så lang tid efter er ikke okay!

Altid sjovt sted og starte

Der er altid masser af nyheder på siden og den blir opdateret løbende. Altid godt hvis man ikke ved hvad man skal lave. så start på Newz

Titel

Bruger newz.dk dagligt.

Det er bare ærgerligt, at man ofte har læst en nyhed et andet sted.
De er utroligt langsomme om at poste nyhederne.

Super EDB nyheder, overskuelig hjemmeside.

Siden News.dk gik live. Har jeg med stor interesse fulgt denne side. Jeg er selv IT/EDB udannet og interessere mig rigtigt meget for mit fag. Denne side giver mig mulighed for at følge med i de vigtigt IT nyheder også selv om jeg har travlt.

Newz.dk er i skarp konkurrence med Comon.dk. fordelen ved News er dog at siden er klart mere overskuelig. hvilket er det jeg har brug for. Det er også super at man kan bruge deres rss link. Det er sjældent de misser en nyhed og som reelt er de en af de første med nyhederne.

Jeg anbefaler klart Newz.dk! Det er ikke altid at man har tid til flere nyheds sites. Så kan man jo lige så godt vælge den bedste ;-)

Informerende

Der har altid været en nørd gemt i mig og når jeg har brug for at få nørden mere frem så besøger jeg siden Newz.dk.

Det er en god, underholdende og informerende side og det virker som om folkene bag går meget op i siden.

Jeg kan godt li at besøge Newz.dk og det vil jeg sku blive ved med.

...

Awesome. Kigger mindst 1 gang dagligt ihvertfald.

"Underholdende" hjemmeside

Læser tit newz.dk.
Der står ofte nogle ganske gode artikler/informationer.
Kan dog anbefale folk at holde sig væk fra diskussionerne om de enkelte artikler. Der står virkeligt ikke ret meget relevant.

/Simon

Godt til overblikket

Det er en god side til at få overblik over hvad der sker i verden når det kommer til teknologi og alt hvad der rører det emne.

Bedste kilde til IT nyheder

Jeg læser nyhederne på denne side dagligt og op til flere gange. Det er ikke altid de nyeste nyheder er først fremme her på siden, men den giver et rigtig godt overblik over hvad der sker i IT verdenen i øjeblikket.

Godt initiativ.

Dårlige kilder samt sent

Næsten alle kilder Newz bruger, er meget utroværdige samt de modtager ofte nyhederne flere uger for sent.

jeg har dem som RSS

Jeg har dem som rss på min igoogle forside, der synes jeg altid at deres service kører perfekt, så jeg har ikke noget at klage over der!

god side til lætte tech nyheder

god side til at få de "lætte" tech nyheder.

God site med plads til forbedringer

Har ofte rigtig gode nyheder/artikler men desværre har man alt for tit allerede læst de samme nyheder mange andre steder dagen før

Bedste danske IT site

Læser ofte Newz.dk. Dejligt overblik over både danske og udenlandske nyheder.

Rammer målgruppen!

Skønt filter for daglige nyheder.. Samler de bedste nyheder indenfor forskellige målgrupper og giver dig hurtigt et overblik over dagsaktuelle emner, nye trends/teknologi mv.

Et godt sted at droppe forbi hvis man er til film,apple,spil.

Et godt sted at droppe forbi hvis man er til film,apple,spil.

Gode nyheder

En god side at slå op på et par gange om ugen, så er man opdateret :)
Desværre er mange andre sider hurtigere med de store nyheder, så det trækker én karakter ned.

God samling af it/nørd-nyheder

Desværre er de ofte nogle dage bagud, så nyhederne allerede er set andre steder, men til gengæld er der altid gode diskussioner til nyhederne, der ofte er mere interessante end selve nyheden :-)

Rigtig god

Rigtig god hjemmeside. Gode nyheder. Er på hjemmesiden flere gange om dagen.

Is Newz your company?

Visit Newz