NEYE reviews

NEYE reviews

8.7

Leveringen fungerede perfekt - men....

Lige efter min bestilling fik jeg min ønskede Samsonite-kuffert. Alt ok.
Da vi skulle tilbage fra rejse til Paris, gik hjulene på kufferten i stykker i flytransporten.
De kan da vist ikke have været 1. klasses.

produktet levede 100% op til mine forventninger

Det gik så hurtigt fra jeg bestilte tasken, og den kom ret hurtigt efter jeg havde bestilt den. Jeg vil en anden gang ikke tøve med at købe fra dem.

Hurtig levering!

Jeg bestilte min drømmetaske på Neye.dk, da den var sat 20% ned. Fri fragt - og dagen efter jeg bestilte, modtog jeg min pakke! Det bliver ikke sidste gang, jeg bestiller herinde :-)

Handler her gerne igen 😊

Nemt at handle, hurtig levering og super fin vare 😊

Super servic

November forrige år, var jeg i neye i fields. købte mig en lædertaske. Den kostede ca 1200 kr. Da jeg kom hjem, og satte den på skulderen, føltes det ikke rigtigt. Dagen efter tog jeg derud igen. Og med sød og god vejledning, købte jeg faktisk en taske til 1400 kr. De bedste penge jeg har givet ud. Sidste søndag bestilte jeg 2 tasker hos dem på nettet. De kom om tirsdagen. Vildt

Valgte, bestilt, betalte og modtog halvandet døgn efter. Lækkert!

Jeg havde kigget på tasken i butikken, men var ikke helt sikkert. Da jeg så kom hjem tænkte jeg stadig på den taske, og det betyder én ting, at den skal købes. Så jeg kiggede på hjemmesiden, hvor der stod der var gratis levering. Helt sikkert! Så jeg bestilte den, betalte (sent om aftenen), dagen efter får jeg en mail om at den er sendt afsted og den efter får jeg pakken med tasken. Simpelthen ale tiders! Loved it!

Super nemt og hurtig levering

Jeg vil helt sikkert anbefale Neye.dk . Nem og overskuelig hjemmeside , fantastisk udvalg, gratis fragt og lynhurtig levering . Der vil jeg gerne handle igen .

nem og hurtig handel :-)

Nem webshop, fede varer, hurtig levering og varer som lovet :-)

Helt i top

Jeg fik en taske med 25%, og den kom få dage efter.
Bedre service findes vist ikke :)

Hurtig service, men produktet ikke tjekket for fejl inden afsendelse.

Jeg bestilte en rygsæk på hjemmesiden, og den ankom meget hurtigt, men desværre havde den en ris på forsiden, og der var ingen kvittering med, så jeg havde ikke mulighed for at bytte den i en af butikkerne. Jeg endte med at beholde den alligevel. Men det er selvfølgelig ærgerligt at give 1300 kroner for en fin rygsæk, og så har den allerede en ris på forsiden inden den overhovedet har været brugt. Men ellers var alt fint mht. leveringen.

Netbutik og fysisk butik

Smart at man kan bytte sine køb i nærmeste fysiske butik, hvis man fortryder... og så er der fri fragt i DK.
Eneste minus var at min pakke endte i pakkeboksen og ikke hjemme ved mig selv.

Nemmere bliver det ikke at købe taske!

Købte skoletaske hjemme ved pc'eren og modtog den på mit arbejde kort tid efter - nemt i en travl hverdag :-)

Hurtig levering og god service og rimelige priser så alle kan være med.

Eminent service, pungen dukkede op lynhurtigt

Hvis du skal have nye lædervarer, så gå på Neye's hjemmeside, der ordner de din ordre lynhurtigt, og kvaliteten er i top.

Hurtig ekspedition,god service og fantastiske varer

Jeg har bestilt en taske. , og fik hurtig bekræftigelse på bestillingen. Varen kom i løbet af 3 dage, og alt var super.

Ingen fordele ved at være medlem af kundeklub...

Jeg meldte mig ind i neyes kundeklub, og bliver lovet diverse rabatter, men dem kan jeg tilsyneladende ikke gøre brug af, da jeg åbenbart ikke modtager en adgangskode til neyes hjemmeside og online-butik.

Jeg spurgte noget undrende til dette, og fik følgende svar fra neyes kundeservice:

"Tak for din tilmelding til vores kundeklub. Som medlem af vores kundeklub modtager du ikke login-oplysninger til neye.dk

Login-funktionen kan bruges af tidligere kunder på neye.dk - systemet husker tidligere leveringsadresser. Det har ikke nogen påvirkning på, hvordan du ser og oplever sitet om du er logget ind eller ej."

Jeg er et stort spørgsmålstegn og handler i øvrigt ikke hos neye igen.

Perfekt handel

Jeg bestilte en taske via Neye's hjemmeside og wupti, allerede dagen efter havde jeg tasken og endda uden leveringsomkostninger :)

Super hurtig og god service

Modtog varen dagen efter jeg bestilte.

Fantastisk

Hurtig levering og tasken er som beskrevet på hjemmesiden. :)

God og hurtig service

Kan anbefales

NEYE Fonden Support

Gratis levering

Vi leverer fragtfrit til alle adresser i Danmark.

Afhent din vare i NEYE

Du kan selv vælge om du vil have sendt varen til din privat adresse, en erhvervs adresse eller om du vil hente den i en af vores 39 NEYE butikker.

Levering inden 2-3 hverdage

Vi sender varen med Post Danmark til din privat adresse. Vi gør alt hvad vi kan for, at du har den inden for 2-3 hverdage.

Fri returret i 14 dage

Handler du på Neye.dk kan du bytte varen i 14 dage fra den dato du modtager den din pakke. Du kan bytte i alle vores 39 butikker eller sende varen retur.

NEYE Fonden

Lædervarer siden 1881. NEYE laver tasker med et formål. NEYE Fondens har som formål at igennem sit overskud at støtte sygdomsbekæmpende forskning. Blandt andet har NEYE Fonden støttet cancer forskning med mere end 10 millioner kroner.

Visit NEYE

We live here: Klosterstræde 1