NiceHair reviews

NiceHair reviews

9.3
20331 Trustpilot review(s)

Levering, produkter og priser i top!

Har bestilt fra NiceHair 3 gange nu og der vil jeg helt sikkert forsætte med. Fik mine vare efter 2 dage eller gangene og intet var glemt. De har ofte gode tilbud, som klart kan betale sig at benytte. Kun ros herfra!

Fungerer rigtig godt, gode priser, hurtig levering.

Lækker shop :-)

Har handlet ved Nicehair.dk et par gange, altid uden problemer. Super service og hurtig levering. Kan varmt anbefales :-)

altid god service og billige priser, men lidt langsom levering

Jeg godt at det er totalt forkælet at mene at 3 hverdage er lang leveringstid, og set vil bestemt ikke forhindre mig i at bruge nicehair igen eller anbefale dem igen.

Dårlig kundeservice

Kundeservice taklede det helt vildt dårligt da jeg reklamerede over en creme som var 14 dg fra udløbsdato (havde skrevet i min bestilling af cremen skulle have lang holdbarhed). Nicehair ville først ikke vedkende sig at mærkningen var datomærkning så jeg måtte selv få det bekræftet af producenten. Ingen undskyldning fra Nicehair af nogen art og utilfredsstillende løsningsforslag

Super firma med gode priser og en hurtig levering!

Jeg kan kun på det varmeste anbefale Nicehair, som et fint og autentisk firma der fuldt ud holder hvad de lover.
Tabitha Ajspur

redken shampo

Godt produkt fik min vare meget hurtigt glad for det

Fungerer fint

God hjemmeside
Levering som aftalt/beskrevet
Bytteservice ok

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Købte lidt forskellige ting på sitet (hvilket i øvrigt var mega billigt) - levering skete ganske kort tid efter ordreafgivelse og da, der var noget ved et produkt, der var defekt sendte jeg en mail og fik hurtig respons tilbage, hvor vi fandt en god løsning på problemet.
Perfekt service - ganske upåklagelig!

Lækkerier

Jeg har i dag modtaget mit GHD glattejern fra Nicehair.
For det første var det Nicehair som havde de billigste priser på produktet, samtidig med har servicen været kanon - super lækkert produkt!

Alt fungerer perfekt

Da jeg er yderst tilfreds med priser og forsendelse, har jeg anbefalet jer til flere veninder.

God og perfekt service.

God og perfekt service.
Varen kom hurtig.

Udmærket, men forvirrende.

Det er en udmærket side, og helt klart nogle fordelagtige priser. Desværre er det lidt forvirrende at finde informationer på siden, da alt er placeret i bunden af siden. Ikke særlig brugervenligt.

Fantastisk nem hjemmeside

Jeg bestilte varer om morgenen samme dag fik jeg en mail om min ordre var ved at blive behandlet. 2 dage efter havde jeg mine varer. Fantastisk, nemt og hurtigt. Det er IKKE sidste gang jeg bestiller.

Hurtig og god forsendelse:-)

Vil gerne anbefale til gode venner:-)

nem og hurtig handel

nem og hurtig handel

super gode priser - lækre produkter!

Nicehair er super nemt at overskue. Men de er lidt længe om at sende det :)

Bravo!

Super hurtig og sikker levering.

Er vild med det!

Er simpelthen yderst tilfreds! Man føler sig så sikker når man bestiller derfra i og med de hele tiden opdatere en med en mail omkring varen! Jeg er så tilfreds.. Har handlet hos Nice hair et par gange og er slet ikke blevet skuffet endnu!

Ved køb hos Nicehair.dk får du:

Billig/gratis fragt

Hos Nicehair.dk koster fragten kun 29 kr. ved levering til en erhvervsadresse eller med GLS, og bestiller du for mere end 499 kr. er fragten helt gratis.

Levering på 1-3 hverdage

Bestiller du dine varer på en hverdag inden kl. 15 på en hverdag, får du din pakke leveret efter 1-3 hverdage

Om virksomheden

Hos Nicehair.dk har vi en målsætning om altid at give kunderne en positiv oplevelse og vi har derfor fokus på hurtig levering, god kundeservice og et bredt udvalg af hårprodukter i høj kvalitet.

Hos os kan du altid få kompetent vejledning omkring hvilke produkter der egner sig bedst til netop dit hår.

Se også vores udvalg af parfumer, hudpleje, accessories, make up og børnetøj

Visit NiceHair

Har du nogle spørgsmål er du altid meget velkommen til at ringe eller skrive.

Write to: ordre@nicehair.dk
Call us on: 32 200 200