Nierle reviews

Nierle reviews

5.8

Esperienza da ripetere

Prezzi buoni, imballaggio perfetto, spedizione abbastanza rapida. Peccato che nessuno risponda alle mail e non venga fornito il tracking number.

Dyre varer - dårlig forsendelse.

Jeg bestilte ni produkter mandag aften. Bla. 50 stk DVD, som jeg manglede og andre småting. Regningen kom totalt op på 110 euro til min overraskelse. Deraf 13 euro i fragt. Varen ankom fredag - ikke just imponerende. Nu ser jeg, at en lygte, som jeg gav 6,66 euro for kan købes hos onkel Harald for dkr. 29,95. Derfor: Køb i danske butikker og drop Nierle.

gut & günstig!

Habe am 11.09.2013 bei Nierle Blu-Ray Rohlinge bestellt, welche am 13.09.2013 geliefert worden!

Fazit: Nierle ist ein schneller und vor allem kostengünstiger Shop, auf jeden Fall weiter zu empfehlen.

0 stars

They have charged me 414,05 DKK but I have never seen the product nor gotten any mails from them. I have disputed the transaction.

Stay as far away as possible they are scamming you.

I have contacted my bank.

E-Mail Newsletter Angebot nicht einhalten und keine anworten

An Geschäftsführer: Nikita Kazmin

Ich habe nach mehreren Anfragen an Nierle noch nichts von Nierle gehört, im Gegenteil, sie ignorieren mich völlig. Nicht einmal zeit für eine Antwort können sie finden.
Ich bestellte ein Angebot auf Blueray-Discs, die eine zusätzliche 50 GB Disc versprochen wurden gratis zu jeder Bestellung beigefügt solange der Vorrat reicht. das Angebot kam am 29. April und ich bestellte am 30. April. Ich finde das sehr schlecht und das Verhalten gegenüber den Kunden, die sich vie einen Narren fühlen, nicht einmal eine Antwort auf vier mails, Wirklich schlecht Nierle, aber es gibt auch andere Unternehmen wie zum bespeil in Schweden, die ihre Kunden ernst nehmen. Vielleicht sind sie zu groß geworden, Nierle?
Mfg Kim

Sindsygt høje forsendelses omkostninger og uhyggelig lange leveringstider !!

De har nogle af de højeste forsendelses omkostninger på nettet og varerne er op til 7 - 8 dage om at komme frem - mindst !!!!
Negativ omtale på deres Facebook side slettes eller besvares med en løgn.
Glem ALT om at få svar på noget som helst via mail....har skrevet til 3 forskellige mail adresser hos dem....INTET svar !!!

5 Stjerner

Har lagt min første ordre hos dem i sidste uge og afventer nu bare at modtage mine varer, de har hævet pengene, men har endnu ikke set nogen varer.

De har et super stor udvalg og skrev til deres support med et spørgsmål og fik svar med det samme.

Jeg afventer toldmodigt.

Ha ha -5 minutter efter jeg skrev denne anmeldelse ankom min pakke !

Aldrig problemer

Har handlet med nierle de sidste mange år...

De har altid haft de bedste priser på CD, DVD mv...

De har altid leveret til tiden og altid haft alt på lager...

I starten medsendte de altid en flaske sprut, det gør de ikke mere derfor får de kun 4* og ikke 5*;-)

Stephan

Aldrig haft problemer

Bortset fra, at der skal betales bank og ikke Visa, har jeg ikke haft problemer.
Jeg har handlet mange gange over de sidste 3-4 år
Leveringen sker prompte
leob

Helt ok

Får de skiver jeg har bestil har aldrig nogen siden haft problemer med Nierle..de får kun 4 stjerner for ikke at svarer på mails...

Fungere perfekt og er mega hurtige til at sende + de har det på lager

Har købt nogle skiver, som var udsolgt ALLE andre steder (Eller også skulle jeg give en meget højer pris). Bestilte samme produkt hos en anden, med de blev ved med at udskyde leveringsdatoen med nogle dag af gange i 3 uger. Til sidst fik jeg nok og bestilte her, 3 dage senere kom pakken, flot pakket ind og det hele. Prisen var billig og varen var den rigtige. Næste gang jeg skal handle skiver bliver det også her.!
Jeg kan dog godt tilslutte mig de andre som har skrevet at de sender SPAM i en lind strøm, det skulle de tage at stoppe med, for ikke at folk bliver træt af dem. Men 4 stjerner for hurtigheden, levering, pakken + indhold, skal de have

Besynderlig fakturering!

Har handlet hos Azomedia indtil de lukkede. Deres faktura var let forståelig, idet prisen på skiven var hvad man skulle betale, incl. moms. Her tillægger man 8,7% moms + anfører nogle kryptiske beløb vi stadig ikke har fundet ud af: Sum: Dkr. 841,95 + 8,7% tax (Diff 25% danish tax ./. 15%): DKR 9,48! Men tillægget er ikke DKR 9,48 men som anført 8,7%!

Og så finder jeg deres portopolitik besynderlig - det bliver meget dyrt, hvis man kun vil have en lille portion - f.eks. til test. Og kan nogen fortælle mig, hvorfor det skal koste ekstra i porto, når man betaler med kort (12:95 EUR) frem for bankøverførsel (9:95 EUR). Ingen kunne vel drømme om at betale via bankoverførsel.

De sender SPAM

Ligemeget hvor meget jeg frabeder mig at modtage deres spammails, så kommer de alligevel.
Det er fuldstændigt uacceptabelt og træls, for deres produkter og levering er OK.

Super leveringstid :)

Fornuftige priser, kanon service :) gode tilbud :)

Fantastisk! Hurtigt, billigt, i orden!

Bestilte for over 900 kroners CD udstyr, og jeg forventede en kæmpe pakke, som ville tage en krig med posten og posthuse osv.

To dage senere stod den kæmpestore pakke på mit dørtrin! Helt urørt!
Jeg er meget tilfreds, det er hverken første eller sidste gang jeg skal handle hos Nierle!

Har håndteret returvare helt uacceptabelt

Den 22.11 bestiller jeg varer hos Nierle.de. Varerne kommer forholdsvis hurtigt til min bopæl.

Samme dag afprøver jeg min nye Media player, som dog ikke virker, når jeg kobler den til fjernsynet. Jeg prøver efterfølgende at se, om det er fordi den harddisken ikke er formatteret. Det er det ikke, da jeg slet ikke kan finde harddisken via min computer.
Pakken, med Media playeren, var iøvrigt åben, da jeg modtog den. Der manglede bl.a. USB- og AV-kabel. Et batteri til fjernbetjeningen manglede også, men det viste sig så, at det sad i den. Der var en stor skramme bagpå, hvilket nemt kunne se ud til, at den havde været solgt til en anden kunde før mig.

Jeg spurgte, samme dag, deres kundeservice, hvordan de ville have varen retur, når nu den dels var defekt, men absolut heller ikke ny.
Hun ville gerne have, at jeg sendte det til dem, på min regning, hvor jeg så ville få det refunderet, hvis der var noget galt med varen.

Det blev så sendt til dem, og onsdag den 2. december, havde de kvitteret for at have modtaget den. Jeg tænkte, at det nok løste sig selv, men da jeg intet havde hørt fra dem om mandagen, tog jeg fat i dem.
De havde da aldrig modtaget min pakke, og samtidig stod der i mailen, at jeg måtte have en god jul og et godt nytår!!!!!!!

Det skrev jeg selvfølgelig tilbage, at jeg ikke kunne forstå, og hun ville undersøge nærmere. Tirsdag og onsdag skrev jeg til hende, og først onsdag svarede hun tilbage, at de havde modtaget den i deres returafdeling, og hun ville vende tilbage til mig, allersenest onsdag.
Der skete selvfølgelig ingenting, torsdag og fredag mailede, uden at hun svarede tilbage.

Mandag skrev jeg en mail, hvori jeg bad om hendes chef's mailadresse, da jeg ikke syntes vi kom videre i sagen. 2 minutter efter skrev hun, at de da havde sendt en ny til mig i fredags, og at jeg måtte have en god jul og et godt nytår!!!!!!!

Et øjeblik efter skrev jeg, hvad hun havde tænkt sig med de udgifter, jeg havde haft fordi jeg skulle sende varen til dem, og der kom selvfølgelig ikke noget svar.

Idag, tirsdag, 3 uger efter jeg oprindelig bestilte mine varer, skrev jeg til hende, at nu var det vist på tide, at jeg fik chefens mailadresse, når hun ikke kunne finde ud af, at melde tilbage til mig. Og vupti, så kom der en mail med, at hun havde sat 28 euro ind på min konto, som kunne bruges til senere køb.......

Det skrev jeg selvfølgelig til hende, at jeg ikke ville acceptere, da jeg ville have mit udlæg med det samme. Og så kunne det lige pludselig godt lade sig gøre, at jeg fik pengene retur på mit kreditkort.

Det skal siges, at jeg har haft en udgift på dkr. 223,- - Nierle.de giver mig 28 euro, hvilket omregnet svarer til dkr. 210. Det har jeg også skrevet til hende, at jeg gerne vil have dækket fuldt ud, men det kan jeg ikke få, da den er den kurs de bruger på alle deres betalinger.

Jeg ved godt det ikke er mange penge, men jeg synes det er et helt uacceptabelt forløb, og samtidig en service, som Nierle burde være bedre end.

Jeg kan ihvertfald kun sige, at jeg har handlet der for allersidste gang, da jeg finder det under al kritik, at skulle vente, og blive syltet, igennem 14 dage.

Jeg har endnu ikke modtaget varen, og jeg har flere gange gjort opmærksom på, at det var en fødselsdagsgave, som skulle have været givet den 12. december - heller ikke dette, har fået Nierle til at reagere hurtigere.........

Jeg er iøvrigt lidt ærgerlig over, at man skulle give 1 stjerne - jeg mener slet ikke, de har fortjent nogen, i denne situation.

Det skal siges, at jeg før har handlet hos Nierle, hvor jeg har været mere end tilfreds.

Leverancer har altid været i orden

Jeg har handlet der ca. 10 gange og der har aldrig været problemer.
Tingene dukker op ca. 3 dage efter bestilling og alt er som forventet.
Jeg handler mest tomme DVDer. som er meget billige i forhold til danske priser, hos Nierle, men også externe harddiscs m.m.

Hurtig og korrekt levering - overskuelig og beskrivende website

Hurtig og korrekt levering - ingen problemer efter 4 bestillinger,

ALT var PERFEKT

Jeg har handlet på nierle en 15-20 gange. har købt alt lige fra højtalere, computer tilbehør, tasker, CD'er og DVD'er. Alt har virket 100% og det har været leveret SINGSYGT hurtigt....

Det bedste sted jeg nogensinde har handlet!

Har handlet rigtig mange gange (tomme cd/dvd), og hver gang er pakken kommet i løbet af få dage. Grunden til de ikke får top karakter, er at en spindel (ud af måske 200), havde nogle defekte skiver.

Is Nierle your company?

Nierle Details

Online Versandhandel für Speichermedien, wie CD und DVD Rohlinge (CD-R, DVD-R, DVD+R, CD-RW, DVD-RW, DVD+RW, Double Layer, Dual Layer, Blu-Ray etc.), Festplatten, Speicherkarten, USB-Sticks sowie für CD-Mappen, DVD-Hüllen, DVD-Brenner, Multimedia, Zubehör uvm.

Visit Nierle