Nierle reviews

Nierle reviews

3.4

De er tosset

har købt 200 DVD skiver.. ingen af dem virkede pga forkert mediakode.. derefter kontaktede jeg dem.. skrev at jeg ikke skulle regne med at få den rigtige mediakode..
de ville tage dem tilbage, men jeg selv måtte betale 300 kroner i fragt... samt 100 kroner til dem for at sende igen.. Total latterlig firma!!

Dårlig service

Sker der en fejl med ens bestilling, så skal man ikke regne med at kunne komme i kontakt - og få svar fra firmaet. De tager ikke deres telefon eller svarer på mail.
Jeg handler fremover ikke ved dette firma.

NIERLE er en absolut fin og velfungerende forretnings-firbindelse !.

For et par dage dage siden anmeldte jeg NIERLE, men på en eller anden måde har TrustPilot formået at lade anmeldelsen forsvinde !!!.

Derfor gentager jeg : Jeg har handlet hos NIERLE igennem flere år og har været yderst tilfreds. Det tager gerne 3 - 4 dage så er varen fremme. Det kan ikke gøres bedre !.

Hans Zilmer.

Sindsyg dårlig service af et firma som udgiver sig for at være en professionel virksomhed!!!

Jeg kan ikke anbefale nogen at bestille fra denne hjemmeside. Jeg modtog nogle forkerte patroner til min printer. De fire i sættet ud af fem var rigtige men den femte var en forkert type!!! Ydermere var de brandbare dvd skiver jeg bestilte smadret pga af levering. Skriver selvfølgelig en mail til dem samme dag som jeg modtager varerne har dog intet hørt på trods af dem var i dec jeg skrev til dem. Har ringet til dem et utal af gange men det nummer der står på siden under kunde service virker som et dødt nummer. Den ringer og ringer med der er ingen der tager den. Har skrevet til deres Call-back service 7 gange. Den 3 gang skriver de en mail til mig på trods af det er en Call-back service. At jeg skal kontakte dem på engelsk. På trods af man har en hjemmeside hvor alt fremstår på dansk. Jeg kontakter dem selvfølgelig på engelsk de næste 4 gange jeg har skrevet til dem. Har stadig intet hørt!!!

TOTALT UPROFESSIONELT!! AMATØRER!!!

Ny kunde

Jeg har prøvet at klikke på "Ny kunde" på hjemmesiden. Jeg udfylder felter, men intet sker. Jeg sendte en mail på dansk (hjemmesiden er på dansk), men de skrev tilbage, at de ikke har nogen, der forstår dansk ??? Så skrev jeg på engelsk, men nu gider de ikke svare - sikken kundeservice !!!
Må prøve, om jeg kan finde produkterne hos en anden leverandør. Jeg plejer at handle hos Billigmedien.de, hvor jeg får god service, men de har ikke i øjeblikket det, jeg vil have.

SUPER FIRMA

HAR HANDLET DER FLERE GANGE OG HAR ALTID VÆRET FULD TILFREDS OG DET ER ABSOLUT IKKE SIDSTE GANG

Dårlig kommunikation, dyre forsendelsesomkostninger og lang forsendelsestid

Varerne var billige, men kvalitetet var også derefter, så det er sidste gang jeg handler med Nierle.

Svarer ikke tilbage på mails vedr. produkter, som ikke lever op til det lovede.

Jeg kan ikke anbefale at handle hos Nierle. Vi modtog nogle tonere, som ikke fungerede, da de manglede en chip. Jeg mailede til Nierle 3 gange uden at få svar. Jeg returnerede efterfølgende tonerne, hvilket jeg i min sidste mail skriver til dem. Nu 1 1/2 måned efter jeg har returneret varerne, har jeg stadig ikke hørt noget som helst fra dem, på trods af mail i sidste uge, som jeg fik bekræftelse på, at den gik igennem. Jeg har ikke de store forhåbninger om at få det indbetalte beløb for de ubrugelige og returnerede tonere tilbagebetale. Nej, jeg handler ikke hos nierle igen og vil absolut fraråde andre at gøre det.

Meget, meget dårlig kundeservice

lover at varerne er fremme inden for 1-2 dage har nu vente siden 29 apr.
skriver til kunde info INTET svar - først efter 4. mail, skriver de - De bedes skrive på engelsk til os, hvos skulle jeg vide det fra.. Har nu skrevet både på tysk og engelsk stadig intet svar - Lorte forretning
Tyskere har aldrig vidst hvad kundeservice er...

Elendig håndtering af retur-varer - handl IKKE med Nierle

Købte en Seagate FreeAgent GoFlex TV HD High Definition Medie Afspiller hos Nierle, hvor der annonceres med Netflix mulighed.
Varen viste sig kun at kunne håndtere Netflix US (ver 1.6) selvom der annonceredes med Netflix på den dansk sprogede annonce.
Jeg returnerede varen (efter forudgående email aftale) men har nu 2 1/2 måned efter kun modtaget refundering af selve varen og IKKE GLS udgifterne som jeg afholdt ifbm returneringen. Jeg har rykket flere gange pr email men UDEN så meget som et kvæk som svar.
Jeg kan IKKE anbefale, at man handler med et firma med denne handels moral og vil naturligvis aldrig handle der mere.
Flemming V Mortensen

Lang leveringstid, dyre forsendelses omkostninger.

Varen kommer ofte i overdimensionerede papkasser, dog o.k. vare. Kun én gang var emballagen defekt (cakebox). Har fundet en anden leverandør fremover.

Sindsygt høje forsendelses omkostninger og uhyggelig lange leveringstider !!

De har nogle af de højeste forsendelses omkostninger på nettet og varerne er op til 7 - 8 dage om at komme frem - mindst !!!!
Negativ omtale på deres Facebook side slettes eller besvares med en løgn.
Glem ALT om at få svar på noget som helst via mail....har skrevet til 3 forskellige mail adresser hos dem....INTET svar !!!

Langsomt, langsomt og langsomt

For over 8 dage siden bestilte jeg varer, har ikke fået em endnu.
Det er bare ikke godt nok.
Jeg bstilte et andet sted i går, ordi jeg skulle bruge dem, og fik varene i dag.
Så jeg ved hvor jeg ikke handler mere.

Bondefangere

I 2003 købte jeg varer 478kr. desværre afleverede det danske postvæsen varerne på på forkert sted. Så varerne gik fortabt. Postdanmark anerkender deres erstatnings ansvar, og erstatter beløbet TIL NIERLE. Nierle glemmer så lige at godtgøre mig med beløbet.

Super service :-)

Jeg har kun gode ting at sige om Nierle.dk , Jeg bestilte nogen brændbare dvder og det gjorde jeg om mandagen hvor jeg havde dem om fredagen :-) Super god service , tingene var pakket godt ind , det er ikke sidste gang jeg handler der :-)

Virker hver gang, har varen, sender hurtigt, og billigere, end annonceret. En klar vinder.

God service og hurtig levering

Jeg har faktisk kun positive ting at sige om Nierle.dk

Hjemmesiden er let og overskuelig, bestilling foregår let og enkelt. De er samtidig rigtig billige med multipack blækpatroner til min Canon printer.

Men hvorfor skal fragten være så dyr?

Jeg føler at det næsten er nødvendigt at købe mere for at det kan svare sig at handle hos dem.

Ud over det har jeg intet at bemærke.

Fin og hurtig levering

Det bestilte kom til den lovede tid. Underbestillingen fik man at vide hvor meget mere vægt man kunne bestille til samme pris - pas på man kan komme til at bestille ekstra på den baggrund:-)

SUPER SERVICE :-D

Hey Trust People :)

Jeg bestilte følgene hos Nierle.dk:
1 x No. 4312
7 x No. 5752(DKR 3.79) 10-i-1 Tilbehørs Pakke til Nintendo® Wii™
1 x No. 5753(DKR 3.79) 6-i-1 Luxus Skrid-sikker Silicone sæt til Nintendo® Wii™ - blå /- lyserød
2 x No. 8083(DKR 6.88) Audio-Cinch-kabel Standard 2.5 m - guldstik
2 x No. 8084(DKR 7.65) Audio-Cinch-kabel Standard 5 m - guldstik
1 x No. 2062(DKR 23.11) CD/DVD Prosleeves PP 100 Stk med lukning
14 x No. 6231(DKR 3.79) Cool Blå Køle Fod med integreret ventilator til Nintendo® Wii™
1 x No. 8226(DKR 146.79) DVD-kassette Amaray 15 mm hvid - 50 Stk
2 x No. 10368(DKR 28.52) Guld Belagt HDMI 1.4 Kabel med ferrit kerne, FullHD 1080p, 3D, standard - 1,0 m
2 x No. 8153(DKR 84.95) Guld Belagt HDMI 1.4 Kabel, FullHD 1080p, 3D, standard, 10,0 m
1 x No. 3537(DKR 193.17) High Quality HDMI Switch 4 Port
1 x No. 8132(DKR 54.03) High Quality Lyd/Billed omskifterbox - sort
1 x No. 5187(DKR 54.03) High Quality Manual 2 Ports Audio Omskifter
1 x No. 10327(DKR 3.79) Prodye CD/DVD Skriver Set 3 farver - fra 3-pak
1 x No. 6024(DKR 30.84) Toslink/Optisk kabel, sort, 1.0m

Jeg bestilte alle tingene torsdag den 6/9 og modtag pakken idag den 11/9, den lange levering tid er ikke nierle's problem, men derimod at det var weekendt.

Det eneste der ikke var med i min pakke var de 7 stk. 10-i-1 wii tilbehør, da den var udgået og det havde allerede trukke det fra det beløb som de ville trække fra min konto... :-)

Det er nu tredje gang jeg bestiller hos nierle, og bestem ikke sidste. :) 5 STJERNER HER FRA :)

Kan se at der er mange som brokker sig over dårlig indpakning, med de 3 pakker som jeg har modtaget i gennem tiden, har der ikke været noget problem tvært imod har det næsten for meget bobbleplast omkring :)

Nierle ----> Keed the good WORK :-D

Kan kun anbefale Nierle

Har handlet hos Nierle i 5-6 år, og aldrig været utilfreds med service eller varer, så "thumbs up" herfra.

Is Nierle your company?

www.nierle.dk Details

Webshop för CD & DVD media (CD-R, DVD-R, DVD+R, CD-RW, DVD-RW, DVD+RW, Double Layer, Dual Layer, Blu-Ray etc.), hårddiskar, minneskort & pennor, USB sticks (flashminne), CD väskor, DVD fodral, DVD brännare, multimedia, USB & PC-tillbehör och mycket mer

Visit Nierle