Nikefreerun2 Sko reviews

Nikefreerun2 Sko reviews

6.1

Kopivarer

http://www.nikefreerun2-sko.com skriver på dansk og jeg troede derfor jeg handlede med et dansk firma som overholder dansk lovgivning, men det er et kinesisk firma, som handler med kopivarer. Det er ulovligt at købe kopivarer udenfor EU og SKAT har ret til at tilbageholde og destruere din var og du risikerer endda en erstatningssag fra det originale firma, så undgå hellere denne side.

Du modtager i øvrigt ingen ordrebekræftelse og firmaet svarer ikke på mails, så de får kun 1 stjerne fra mig :(

Is Nikefreerun2 Sko your company?

nikefreerun2-sko.com Details

Visit Nikefreerun2 Sko