Nimb reviews

Nimb reviews

8.0

super brunch

Var til brunch med min bedste ven. Super oplevelse, ren luksus. Skal gentages

Nimb Brasserie Tivoli :) lååågsus!

Har været på Nimb i Tivoli og spise på min 22 års fødselsdag, sammen med familie og daværende kæreste.

Jeg kan med sikkerhed sige at kvaliteten er i top - lækker udsigt over haven i Tivoli (påfuglen var der, da jeg var der), god betjening og lækker mad, især den bøf jeg fik.

En særlig lækker ting er deres dijonaise til fritterne - en mayonaise med sennepskorn i - rigtig god til de pommes frites, der hørte til bøffen. Bøffen var også med en god salat til og stegte svampe.

Tjernerne fortalte os en god historie om påfuglen, om hvad dens kald betød. De gjorde det uden ærefrygt, dvs. bare helt naturligt og med et smil.

Jeg kan kun anbefale stedet, især hvis man vil ha' god mad i gourmet-stil, og se over lækre Tivoli.

Anmeldelse af Nimb Bar'n'grill

Jeg har været på Nimb Bar'n'grill to gange for at fejre min fødselsdag. Begge gange har maden været fantastisk, betjeningen venlig og hjælpsom og atmosfæren god. Stedet er flot indrettet og synes at fungere godt som kombineret cocktailbar/restaurant (har ikke prøvet cocktails eller at sidde i baren, så siger dette på baggrund af oplevelsen af stedet som restaurant med udsigt til baren). Hvis jeg havde råd, ville jeg komme oftere.

Gælder Nimb Bar

Andmeldesen gælder Nimb (Hotel) Bar.
Var vores favoritdrinkssted og for indtil cirka et år siden. Fantastiske lokaler og før også de bedste bartendere.
Men ser ud til at det er sparet på både det ene og det andre det sidste års tid:
Synes standarden er lidt dårligere i baren.
* To gange nu har vi oplevet over 20 min ventetid.
* Bordet blev ikke tørret af efter sidste gæst, og ingen information om ventetid på drinks.
* Det har også manglet ingredieser til at lave den ene og den anden drink, som vi før har fået.
* Kan også huske at i starten, var der rigtige håndklæder på toiletterne og altid plætfrit.
Tror vi finder andre vandhul for de gode drinks i fremtiden. Må sige jeg er lidt ked af det, da vi har holdt meget af Nimb Bar.
Udgangspunktet for tre stjerner skal læses som vores subjektive opfattelse af hvordan det var før, og i sammenligning med andre (hotel/drinks) barer i samme klasse, altså i den meget høje ende af kvalitetesskalaen.
Nimb Bar dog stadig anbefales som en oplevelse, men skulle ønske den havde klart at holde den samme finess som hotellet og restauranten.

Is Nimb your company?

Visit Nimb