NJ Automobiler reviews

NJ Automobiler reviews

8.3

Stor ros til medarbejderne og ejeren, kunden er i centrum hele vejen

Jeg vil gerne give en stor ros til NJ Automobiler på Amager. Stedet udstråler en behagelig og tryg atmosfære.
Jeg følte mig igennem hele forløbet som ”Kunden i centrum” og at min BMW blev serviceret på bedst tænkelig måde. Jeg var tryg ved at overlade bilen i deres varetægt.
Min bil var på værkstedet i 10 dage pga. en parkeringsskade, hvor værkstedet stillede en bil til rådighed for mig i reparationstiden. Steen er en utrolig behagelig person, der på en god måde løbende har holdt mig orienteret i forløbet. Selvom taksator ikke satte de bedste betingelser op for reparationen, var Steen min garant for at min bil blev repareret på bedst tænkelig måde.
Mens jeg ventede på at få udleveret min bil, gik jeg rundt i deres salgslokale og kikkede på de udstillede biler. Jeg nåede at snakke både med deres sælger Allan og ejeren Jakob, som begge gav sig tid til en snak, velvidende at jeg ”bare” gik rundt og ventede på min bil og ikke skulle købe her og nu. De fik mig til at føle mig meget velkommen i butikken.
Det var en god og hyggelig oplevelse at få sin bil repareret, indskrivning/udleveringen af bilen og ventetiden ude hos NJ Automobiler.

Danmarks flotteste peugeot og mig...

Jakob er et helt igennem professionelt og meget behageligt menneske at handle med, jeg er glad for jeg valgte at handle hos NJ Automobiler.

Min nye Peugeot og mig er et meget flot par.

Tak til Jakob (NJ) for handlen og god service.
Alt i alt en fed oplevelse.

Tak for Danmarks flotteste Fiat! :)

SUPER FIN SERVICE

Helt igennem tilfreds med køb af ny bil. Rigtig god vejledning og god service.

Tak til Allan - det har været en god oplevelse at handle hos NJ AUTO.
Meget seriøst og trygt og jeg vil gerne anbefale jer til andre.

Super god behandling :-)

vi fik en super god behandling. alt blev gjordt som lovet :-) . vil helt sikkert købe bil af jacob Rasmussen en anden gang . Hvis den rette bil er der :-)

Service i top

Jeg har lige købt bil hos NJ Automobiler, og jeg må sige at servicen var i top lige fra prøvekørslen til underskrevet slutseddel. Jeg kan klart anbefale at købe bil her.

Fantastisk service

Har lige smidt bilen af til service, og er blevet droppet i lufthavnen med et stort smil og ønske om en god ferie......Det kalder jeg service..

Gensidig tillid er et kendetegn...

Jeg er kommet og har handlet hos N.J Automobiler gennem 20 år, og har altid følt mig godt behandlet. Chefen Jakob har gennem årene vist sig at være lidt hård, men retfærdig. Når man laver en aftale med Jakob, er en aftale en aftale. Den tillid er uvurderlig for mig som kunde. Hvis man selv er ærlig og til at stole på, er N.J Automobiler et fantastisk sted at handle....

God behandling

Allan, som er salgskonsulent, gav os en god og fair behandling i købet af vores nye WV Golf. Det mest positive er en ikke oversælgende attitude, men reel information og i sidste ende en god og fair handel. Bilen har til fulde levet op til det lovede (og faktisk mere til i forhold til at noget ekstraudstyr kunne mere end lovet). En mindre teknisk/elektrisk justering blev senere foretaget med det samme af værkstedet.
Vi anbefaler meget gerne at handle hos NJ,

Professionel

Jeg er den glade ejer af en Fiat Punto evo, som er købt - og ligeledes bliver serviceret hos NJ-auto.
Grunden til at jeg vælger at bruge min tid herinde på Trustpilot, tager udgangspunkt i specielt mit sidste servicebesøg hos NJ-auto, hvor jeg oplevede en fantastisk behandling fra værkføren - han lovede at holde mig orinteret om priser på evt. udskiftning af dele - som skulle skiftes eller repareres under 90.000km eftersynet.
Efterfølgende tilbød han lige at en af hans folk kunne køre mig til lufthavnen - for som han havde bemærket havde jeg jo en kuffert med...
Her følte jeg mig som kunde i centrum for bilhusets opmærksomhed - og det ligger jeg personligt stor vægt ...
Da jeg hentede min Fiat igen, lignede det en ny bil - vasket og strøjet ;0)
Så anbefalinger herfra .......

Ledelse lydhør over for kritik

Har købt bil hos NJ. Selve handlen var en god oplevelse. Der var efterfølgende usikkerhed om mundtlige "aftaler", som dog blev løst ved ihærdig dialog fra chefens side. Jeg tør på den baggrund godt anbefale andre at handle bil hos NJ.

Forståelse, punktlig og super serviceminded! - En fed oplevelse :D

Jeg er en kvinde på 23 år, som skulle bruge en bil til at transportere mig fra Helsingør til København på job. Jeg er en erfaren billist, som har kørt i flere forskellige lande, b.la. Canada og England i 6 og 9 måneders perioder! Bruger også bil på jobbet - hvor jeg nemt kan køre 300 km om natten! + plus jeg er mekaniker datter :)

Jeg har haft fornøjelsen af, at købe en lille smart gul Fiat Panda i september 2013!
Jeg skulle for første 'gang nogensinde' købe min helt egen bil! Dette blev hos NJ Automobiler! :)

Fra det øjeblik jeg fandt bilen på nettet til, at jeg sagde farvel og kørte væk fra Englandsvej, havde jeg en rigtig behagelig oplevelse af NJ Automobiler!

Jeg fik hurtig respons på mine mails og der var fuld forståelse for mine interesser og forbrug af min kommende bil, hvilket gjorde handlen meget lettere!

Min prøve køretur af bilen var herlig! Jeg fik præsenteret bilen og blev vejledet i funktioner og udstyr, en god gennemgang af bilens fejl og mangler samt en anbefalet rute til turen.

Handlen gik nemt og sælgeren var meget uddybende. Og der blev taget god tid til alle mine spørgsmål og behov, hvilket gjorde det virkelig rart at være i bygningen :)

Alt i alt!
- jeg fik en super finansiering
- en god forsikring
- de rigtige papirer og boner med
- mulighed for spørgsmål samt vejledning
- en super service og en meget behaglig sælger der forstod mit behov
- super hurtig levering af bilen / købt søndag og kunne afhente tirsdag morgen
- 6 måneder garanti og mulighed for ekstraudstyr etableret før afhentning.
- en flot ren og ny vasket bil

Personligt havde jeg en fantastisk oplevelse hos NJ Automobiler! De tog mig seriøst fra minuttet jeg sendte en mail ang. bilen til, at jeg kørte derfra med bilen. Det eneste minus var at bilen kunne godt have været blevet undervognsbehandlet som en del af prisen.

Men jeg kan kun varmt anbefale NJ Automobiler - især hvis man er en ung og uerfaren køber!

Udmærket firma

Jeg købte bil hos NJ , Allan Kristiansen , og fra mit venskab ,med både Dir. Jacob og Allan K , syntes jeg at det har været en positiv oplevelse, de har indtil videre overholdt alle aftaler og da bilen gik i stykker efter en uge , så var der ingen problemer med reparation på garanti . Så helt igennem ok.

En god oplevelse

Da jeg arbejder i Århus og bor i Frederikssund har jeg et stort årligt km forbrug. Derfor skifter jeg bil ca. hvert 1 1/2 år. Min nuværende BMW, der er købt brugt, fungerer bare.

En god oplevelse at handle bil med NJ Automobiler, også i forhold til indbytning af min "gamle" bil.

En enkelt fejl blev påtalt ved købet og den blev straks repareret.. Når jeg skal skifte næste gang vil jeg helt sikkert køre forbi NJ Automobiler først..

Få forstår vores fokus på detaljen - NJ Automobiler formår at hjælpe os hele vejen :-)

Vi har handlet bil med Jakob hos NJ Automobiler 2 gange, og begge gange er vi blevet mødt med en professionalisme, der ligger langt udover, hvad vi har mødt andre steder!
Vi lægger stor vægt på at selv den mindste detalje er i orden, da BMW'er jo ikke er helt billige. Efter at have besøgt flere andre bilforhandlere, vendte vi tilbage til NJ Automobiler, da vi føler os markant bedre behandlet og mødt her.
Vi havde nogle udfordringer med den første BMW, og her hjalp NJ Automobiler os fornuftigt igennem problemerne, med respekt for, at de driver en forretning. Vi giver ikke 5 stjerner, da der var en lille smule irritation forbundet med problemerne med vores første BMW, og vores nye BMW ikke stod helt 100%, da vi hentede den.
Vi har stadig vores første problem og værkstedsbesøg tilgode, så det kan vi ikke sige noget om endnu. Vi anbefaler NJ Automobiler til venner og bekendte, der påtænker at købe en brugt BMW.

Et dyrt bekendtskab

Jeg skulle have skiftet en mindre ting på min bil og prøvede NJ Automobiler. Først skulle de se på det for at give en pris. Så vender de tilbage og vil skifte en masse til ekstremt dyre penge. Jeg endte med at hente den og gøre det selv, men måtte slippe 1200 kr for at de havde kigget på bilen.

Hold dig langt væk

jeg købte i december en Bil og betalte en masse penge og dette gik godt ....... som det eneste.....
Der blev sat en GPS i bilen - hvor rammen først var forkert, så blev instrumentbrættet riset og så virkede gps'en ikke - oven i det fik jeg ingen papirer med på denne - men blev så heldigvis mødt med hånlig arrogance da jeg skulle bruge disse papirer - fedt
Derefter havde de glemt at aktiverer knappen til bagagerummet, regn sensoren virkede ikke og lyset virker stadig ikke ……
I noget der må betegnes som umådelig stupiditet fra min side, valgte jeg efter en skade at få bragt bilen til NJ auto - FEJL!!! det tog dem 81 dage at rette en bule - men heldigvis blev jeg ved forespørgsel om bilen nogensinde blev færdig, igen mødt med deres fantastiske arrogance og dumsmarte kommentarer

En helt igennem deprimerende oplevelse!

Førstegangsindtrykket hos sælgeren var ikke overbevisende, lige lovlig smart og umiddelbart en attitude der burde få mig ud af biksen i en fart. Men prisen var god og bilen lige den jeg ville have, og ja så var det jo også en autoriseret forhandler med masser af nye biler i flotte udstillingslokaler og løfter om en matchende prima service! Så der måtte vel være lidt styr på tingene og tænkte at det nok ikke kunne gå helt galt...dumt nok i bagklogskabens lys. For da først pengene var faldet, skulle jeg få sandheden, og fraværet, at føle!
Det hele startede da jeg skulle afhente bilen og den nu, til min store forfærdelse, stod med tydeligt skrammede alufælge! Noget der bestemt ikke var der da håndslaget blev givet, for det var netop noget jeg havde påpeget jeg IKKE ville have på min bil og derfor havde checket grundigt. Men de benægtede selvfølgelig hårdnakket, og da jeg havde betalt depositum, ville disse penge vel gå tabt hvis jeg annulerede handlen. Der skulle vise sig ikke at være styr på noget som helst overhovedet hos denne forhandler! Eksempelvis var den oprindelige servicebog forsvundet og dermed var der heller ingen stempler for udførelse af det årlige rusteftersyn = nul rustgaranti fra producenten! Og det tiltrods for at bilen kun skulle have været i deres egen varetægt som kundebil og kun gået nogle få tusinde km! Derudover blev der heller aldrig ringet tilbage som lovet og aftalt når jeg adskillige gange prøvede at få kontakt til værkstedet og få løst de problemer der var, men konsekvent altid fik beskeden "vi ringer tilbage, skal lige undersøge nærmere". Som aut. forhandler var deres viden omkring deres bilmærker generelt under al kritik. En simpel lakstift var umulig for dem at skaffe, da de påstod den slet ikke fandtes i netop min bils farve. Løgn og latin, for efterfølgende var det intet problem for andre aut. forhandlere at skaffe sådan en hjem. Og sådan kan man blive ved med at nævne groteske eksempler.
Det har Fiat/Alfa Romeo Danmark åbenbart også fundet ud af i dag, hvor de har opsagt samarbejdet! Jeg endte op med at sælge bilen igen efter nogle måneder og tabe en pæn sjat penge, da jeg efter et frustrende og opslidende forløb, til sidst kun følte lede ved bilen.
Et godt råd: Hvis du vil undgå samme deprimerende oplevelse som jeg og forpeste dit gode humør i månedsvis, så hold dig langt væk fra dette luskede og utroværdige foretagende! Også selvom der fristes med et attraktivt tilbud...det kan blive rigtig dyrt i sidste ende!

Skal åbenbart give mindst én stjerne, men det ser jeg absolut ingen grund til efter min værste oplevelse nogensinde i forbindelse med en handel!

NJ Automobiler AS Details

Visit NJ Automobiler