NN Biler reviews

NN Biler reviews

7.7

Dygtig, og nede på jorden.

Købte vores bil for snart 2 år siden. yderst flink, og ingen problemer, ved garanti-sager.
Han hjalp os desuden med at finde nye dæk+fælge til en billigere pris end ved andre forhandlere.

Har kun ros til overs for Niels.

Godt håndværk..

Har haft min bil på værksted hos dem, og der er dejligt at se at der stadig er nogle der tager deres arbejde seriøst og endda til fair pris, er det en støre omgang bilen skal have, så er der ikke noget problem at få en låne bil

Is NN Biler your company?

Forside

Visit NN Biler