Noedhjaelp reviews

Noedhjaelp reviews

8.1

Fantastisk webshop

Fine geder - finde tilbud. Og det går til et godt formål. Det er fantastisk!

Fremragende

Bestilte to julegaver i deres webshop torsdag kl. 14:20. Fredag formiddag lå varerne i min postkasse. Det er godt nok hurtig levering, og så endda lige op til jul.

Varerne lever fuldt ud op til mine forventninger, fem stjerner herfra.

Nethandel med god samvittighed

Købte en enkelt ting til min søn, ankom med posten 2 dage efter jeg bestilte det og samtidig giver det god samvittighed at støtte nogle mennesker der har det dårligt i diverse u-lande.

Overraskende god butik

Her til jul kan det nogen gange være svært at finde gaver til alle bedste og oldeforældre i familien. Her kan www.www.noedhjaelp.dk/butikker/netbutik anbefales - det er folkekirkens nødhjælps online butik.
Ud over de efterhånden klassiske "giv en ged" eller "10 kvm minefri jord", så kan man også få en masse gode håndlavede gaver fra hele verden og støtte mennesker, der har det hårdt på den ene eller anden måde.

Og gaverne er samtidig rigtig flotte, så man har lyst til give dem.

Jeg har lige modtaget en sending med posten. Den kom tirsdag og var bestilt lørdag, så det var tjept!

Is Noedhjaelp your company?

Noedhjaelp Details

Folkekirkens Nødhjælp arbejder for at hjælpe verdens fattigste til et værdigt liv. Hjælpen gives uden hensyn til tro, race eller politisk overbevisning. Bekæmpelse af sult har været en kernesag for Folkekirkens Nødhjælp siden 1922. Fisken i vores logo symboliserer mad til verden.

Visit Noedhjaelp