Nokia reviews

Nokia reviews

4.5

SIDSTE GANG JEG KØBER NOKIA !!!!!!!

Jeg var oppe i Elgiganten fordi min telefon har jeg skulle genstarte 3 gange, kameraet foran er fyldt med støv og jeg kan ikke høre noget i telefonen når snakker med andre.
Elgiganten siger de kan sagtens sende den ind men det koster 500 kr Ca og pga. visuelle skader er der ikke reklamation på telefonen. så ville ikke anbefale Nokia til andre

Reprationer..

Tror min Nokia Lumia 920 har være til repration 3 eller 4 gange nu... ENDELIG ser det da ud til den bare virker tilstrækkeligt...

Dog virker GPS af helveds til...

Køber klart Samsung næste gang...

Vildledning (nokias egne ord)

her er et min konversation med nokia omkring vejledning til køb af en telefon:

hej jeg er på udkig efter en nokia dual sim telefon med tryk knapper, men den skal kunne sætte det ene sim kort på standby, da jeg ønsker at kunder ikke altid kan ringe til mig kl 22 lørdag aften
8. august
15:22

og nokias svar:

Hej Thomas Pynt Andersen, vi har flere Nokia modeller af Asha serien, som kan bruges med 2 SIM-kort. Du kan faktisk godt deaktivere det ene SIM-kort når du ikke vil modtage opkald. Følgende Nokia Asha modeller har et Dual SIM-kort: 200/202/205/305/308/501 Asha 210 og 501 er ikke lanceret på det danske marked endnu. Der er også andre Nokia modeller med Dual SIM-kort, som f.eks. C2-00, C2-03, C2-06, 206, 101, 110, 112, X1-01, X2-02. Nogen af disse er ældre Nokia modeller, som ikke kan findes længere. Du kan se på følgende link specifikationerne for Nokia 206, som er måske en tlf. som du kunne bruge:

efter at have indkøbt en Nokia telefon

hej nokia nu har jeg købt en asha 202 dual sim. hvor skal jeg gå hen i menuen for at deaktivere det ene sim kort?
fredag
16:20

og Nokias svar:

Hej igen Thomas Pynt Andersen, i vores sidste korrespondance skrev vi, at det er muligt at deaktivere det ene SIM kort på en dobbelt SIM kort tlf. Det var faktisk ikke helt korrekt, dette er kun muligt i nogen bestemte Nokia modeller . Denne funktion er desværre ikke tilgængelig i en Asha 202, hvor den eneste mulighed er at tage det ene SIM kort ud af tlf. Når du bruger tlf. med kun et SIM kort, skal den altid være indsat i SIM-1 sprækken. Vi beklager for den forrige utilstrækkelige svar, som du formodentlig vil betragte som vildledende.

og mit svar herpå

ja det vil jeg!!! det var p.g.a jeres svar, at jeg købte denne telefon. hvordan kan det lade sig gøre, at en medarbejder fra Nokia kan svare så forkert? jeg har nu købt en telefon der IKKE opfylder de krav jeg havde til den p.g.a af jeres vejledning som viste sig at være en vildledning. det er dybt kritisabelt og efterlader mig med en telefon jeg ikke kan bruge til det formål jeg købte den. hvad vil Nokia gøre ved det?

hvorefter der har været helt tyst og meget stille fra Nokias side

Nokia Lumia virker ikke - Køb aldrig

Jeg har nu min 3 Nokia tlf i Lumia serien. Jeg startede med 800 - men der var alt for mange fejl. Blev så overtalt til at opgradere/bytte til 920 som skulle være et bedre produkt.
Den er blev så udskiftet efter 5 mdr. da telefonen slukke 4-6 gange om dagen og der var problemer med opladningen. Den blev så byttet efter gentagne reparationer og ved virkelig at holde på min ret i henhold til købeloven om at kunne bytte når produktet ikke virker. Fik så en 820 i går da den skulle være bedre. Den har nu på under et døgn slukket 3 gange. Det er simpelhen for dårligt at det ikke fungere. Det er så store problemer med softwaren i forhold til 4G netværket. Jeg forstår ikke at NOKIA ikke tager fat i problemet og erkender deres problemer i forhold til 4G. Det virker jo ikke. Teleselskabet er i øvrigt ikke bedre. De forsøger hele tiden at holde dig hen med snak. Det er for dårligt.
Det er i øvrigt interessant at det nu koster penge at ringe til NOKIA kundeservice, 2,50 kr i minuttet - Det er jo også en måde at "løse" problemerne på?
Et godt råd hold dig fra NOKIA

Lumia burde have været meget meget bedre !!

Nokia's Lumia's, som Nokia / Microsoft havde flere år til at forberede som Nokias gennembrud på Smartphone og Windowsphone - burde have været langt mere gennemtænkt og velfungerende..
Men som sædvanlig smider man et produkt ud til brugeren som ikke er færdiggjort !
Det allerværste er at jeg har henvendt mig skriftligt, både pr Breve, Mails og på Nokias WEB, m konkrete forespørgsler og kritik, men man hører IKKE en lyd fra dem !!!
Det er for dårligt - eller også er det fordi de lukker ned = ikke har brug for kunder... ??
Jeg har læst og hørt; "at man IKKE kan overføre Lumia's indhold fra Windows 7 til 8" ??
er det sandt ? så er der jo INGEN Ide i at fortsætte m Nokia / (el for den sags skyld måse en Samsung's) Windows Phone - så kan man lige så godt hoppe NU til iPhone's ell Androiden !!
Dernæst har jeg påpeget at
A. "det berømede GORILAglas" smadres på samme måde som glasset i fx iPhonen.... Det er jo IKKE det indtryk man får fra Nokia Reklamerne !!
B. Backup via "Skydive" / "Live ID" virker ikke - bla kommer rettelser og opdateringer ikke med.
hvorfor bla. kontakter etc kun er delvis sikret via Pc'ens Outlook.
C. at man IKKE kan Backe SMS op (som jo er vigtig kommunikation; m fx aftaler, adresser, møder, tidspunkter, tlf-numre, navne og mange andre info's !
D. at Noter ikke kan Backes op
E. at Nokia Kort m. "Favoritter" og "seneste" og "pendler" osv ikke kan Backes op
F. osv. osv. osv.
G. derudover fejl i fx sensorene i touch-glasset m fx: opkald som går i sort, og derfor ikke kan viderestille sig m trykknapperne, el afbryde samtale, el for den sags skyld afslutte, ej heller se tid og timing mv....
H. Kalender-Reminder (alarm) virker ikke (kun somme tider)
I. Kalender gemmer KUN 14 dage bagud - og kan kun gå 15 måneder frem i tiden !!
J. Foto's uskarpe, når benytter Zoom, ell. indendørs hvor Blitz ikke går i gang osv !
K. En del APP's virker ikke - selvom de er beregnet til Windows, pga samkørings vanskeligheder....
L. Tid-zone ændringer = ændre ALLE Kalender aftaler til "forkert tid" !!
M. kan ikke læse "Sim-kort Numre"
N. ingen Lyd / indikation når Batteri er færdig-opladet
O. Vække-Ur kan ikke benyttes når Mobil slukkes !
P. når Oplades, kan Mobil IKKE slukkes !!
Q. Gorilla-Glas, gør at man dårligt kan læse tekst på Mobilen, hvis udendørs i Lys / Sol.
R. Kontakt Tekst er m så småt skrift, at man skal bruge en Lup ! burde kunne forstøres lige som Kalender Text, ell WEB-sider osv kan zooom'es op m et tryk på teksten!
S. osv.....
T. osv..
alt i alt - alt for ustabil !
og værst: ingen respons fra Nokia - ingen reaktion - ingen kommunikation - ingen svar på henvendelser !! og ingen svar på forespørgsler !!
IKKE Godt !!
Venligst en loyal og venlig Nokia / Lumia / Windows bruger
Erik

dejlig smartphone!

Jeg ELSKER min nokia lumia 800! Jeg har haft den i 1½ år og har kun haft den til reparation én gang! Jeg holder mig helt sikkert til Nokia! Jeg har tabt den flere gange på stengulv og den har aldrig flækket skærmen!

Lumia 920 - en blandet fornøjelse

Super når den virker, men det gør den alt for sjældent.

Er nu til reparation tredje gang for samme fejl. Proximity sensoren skal sørge for at skærmen slukker så man ikke trykker med øret når man taler håndholdt. Når man tager den væk fra øret igen skulle sensoren opdage dette og tænde skærmen igen. Det gør den sjældent. Dvs man kanb ikke blive stillet videre i alle disse tryk 1 for aaa, tryk 2 for bbb som desværre er belevt så populære.

Man kan heller ikke lægge på, men er nødt til at vente på at modparten gør det. Dvs hvis man er røget ind i en af de stride IVR der bliver ved med at sige den ikke forstod mit valg og genoplæser mulighederne så sidder man fast.

Når den virker er den fantastisk, men det gør den så sjældent at jeg er dødtræt af den. Aldrig mere Nokia. Masser af opsætning hver gang den har været til reparationsforsøg. Nu er min plan reduceret til et et par reparationsforsøg mere. Ikke fordi jeg tror det hjælper, men for at have juridisk gruindlag for at hæve købet.

Nokias store support - OVEN I HATTEN

Eksisterer Ikke. deres support altså. Hvis man skriver til ovi support får man intet svar tilbage. Også selv om man har købt apps for +500 kr derinde. Vælg ikke nokia

Køb IKKE Nokia!

De holder IKKE hvad de lover. Appsne skal du om muligt holde dig endnu længere væk fra. OVI store er den værste gang bras. Hvis du køber et produkt til 75 kr, kan det tage over et halvt år før de overhovedet begynder at OVERVEJE om du skal have pengene tilbage, i mit tilfælde får man ikke pengene tilbage.

Nokia er ikke hvad det har været OVERHOVEDET

køb Samsung eller Apple i stedet!

Nokia N8-00 / Lumia 920

Jeg har selv ødelagt sim-kort læseren, ringede til flere værksteder, de kan ikke få reservedelen / lave den. Ringede så til Telecare som er Nokia værksted, de kan heller ikke lave den,men de kan sende den til Nokia.
Jeg ringede derfor til Nokia DK for at få en pris på rep. det kunne jeg ikke få, men blev henvist til Telecare, som lige havde fortalt at det var en rep. de ikke kunne udføre.
Så kære Nokia hvor er jeres service ? Jo mod en betaling på kr. 250 kan jeg få at vide hvad det vil koste at reparere den. Det kan man da kalde service ! ! !
Har lige købt en Lumia 920, 14 dage gammel i dag, den er allerede i stykker, batteri og antenne virker ikke . Så Nokia, da I ikke kan lave telefoner mere og heller ikke har nogen form for service mere , kunne det måske være en god ide at lukke biksen ned.
JEG HAR IHVERTFALD KØBT MIN SIDSTE NOKIA-TELEFON, Har ellers været glad for Nokia , har haft alle topmodeller siden 1011 kom frem R.I.P. Nokia

lumia 800

Min bedste telefon indtil videre, Virker perfekt!

NOKIAMOBILEN 2720 FOLD HAR DET HJEG HAR BRUG FOR OG ER DEN BEDSTE PÅ MARJKEDET FOR MIG!

bedste mobiltelgfoner med plads til at skrive beskeder ordentligt især 2720 fokd er min ynglingstelefon

Al for ringe et produkt

Jeg købte i januar Lumia 800 og havde glædet mig til at skifte fra Iphone og tilbage til Nokia for nu havde de et produkt så kunne hamle op med Apple. Desværre var der batteri problemer allerede fra starten så jeg sendte den ind til rep i Ishøj. Tilbage til gamle telefon og så installerer alt igen. Telefonen kom retur og stor var min glæde for de sagde de havde lavet den. Dagen efter afleverede jeg den tilbage med besked på at batteriet havde samme fejl. Der gik igen en uges tid og 3 gang jeg fik den tilbage sprang jeg i luftenm. Den virkede stadigvæk ikke og så blev den sendt ind og stor var min glæde da jeg fik en ny.

Den nye havde det fint en mx lille måned og så skete der det at når jeg skulle ringe ud blev skærmen helt sort og den kom første tilbage når samtalen var slut. Jeg kunne intet gøre og jeg gik ned med den igen til Telenor Ishøj. De sendte den på eget værksted og derefter til Nokia som nu har sendt den til Ungarn.

Hvornår den kommer retur ved jeg ikke men ved at jeg ikke orker mere at det mærke skal til rep igen. Allerhelst ville jeg lade handlen gå tilbage og vil snarest muligt kontakte forbrugerrådet for den behandling jeg har været udsat for bør ikke være gratis.

Jeg har brugt masser af tid og betalt til en telefon jeg ikke har haft i meget lang tid og det bør ikke være gratis.

Jeg har sendt en mail til Nokia omkring kompensation og har intet hørt endnu og tror faktisk hellere ikke der vil ske noget på den kant.
Sagsmappen kan i læse på disse to serienumre
351682051750198 og den sidste nye 351682058786757

Nokia rules.

Det er stadig verdens bedste mobil virksomhed, er sikker på at Nokia Windows Phone er vejen frem. Syntes dog stadig at Symbian Belle rykker :)

Nokia 3500 Classic

Det første parti der udkom af den telefon i ca 2007 var der fejl på de første produkter, mobilerne blev tilbagekaldt.
Jeg ville aflevere min mobil, men det måtte jeg ikke og det endte med jeg gik med en mobil der var fejl på i 6 mdr og måtte betale 5 reparationer for at få den lavet, men der var stadig fejl på og til sidst måtte jeg bruge forbrugerlovens og købelovens regler og fik så mine penge for mobilen refuneret.

Det var ikke så tilfredstillende

Godt

Gode telefoner, holder til lidt af hvert! Dog synes jeg gang på gang nokia formå at lave et uendelig grimt "look" til deres telefoner.

Godt kommet igen

Med den nye Windows telefon, den bliver min næste

Nokia Lumia 800

Jeg har nu købt en Nokia Lumia 800, efter jeg har haft en 6700 Classic, og jeg troede Lumia 800 var bedre, men jeg tog fejl sorry!!!!!! min store fejl!!!!!, for den låser i display, og når jeg så endelig for den tændt efter 10-15 forsøg så kan jeg kun af og til taste simkode for der låser den også i display, jeg forstår godt at Nokia må fyre så mange medarbejdere som der er blevet, for de forbandede telefoner fungere ikke selvom man giver 3000,- kroner for den.

Jeres udviklingsafdeling bør simpelthen nedlægges for de må da sidde med hovedet i en spand vand hele dagen. Jeg er rigtig glad for at den afdeling ikke var med til at sætte mennesket på månen, for så var de sku aldrig lettet fra jorden, ja luk nu Nokia helt ned. Jeg har telefoner i min skuffe som er 5-7 år gammel, de kan tænde og virker, men en ny den virker ikke, kan I se det eller mangler I briller, jeg købte 6700 classic en ny hos 3 og den fik de retur efter få dage fordi skærmen frøs 2 gange og næste gang blev skærmen sort. Den har nu været til rep i flere dage, jeg tror der sidder en eller anden person i et gudsforladt køkken med en møggreb og tæsker disse telefoner, for det er det værste lort i læsser over disken

Jeg kan så yderligere fortælle jer, at den skod telefon ikke kan modtage opkald imens den oplader, årrrhhh, undskyld jeg ikke talte sandt NOGLE gange ikke kan modtage opkald imens den lader, jeg har nulstillet telefonen via dens eget system, for jeg var overbevist om, at det måtte være mig der havde gjort noget forkert, men igen havde den de samme problemer, så nu har jeg sat mit simkort over i min rigtig gamle Nokia 6300 som jeg mener er over 4 år gammel og den virker sku stadig og kan modtage opkald imens den lader.

Hvis I syntes at jeg lyder fuldstændig vild i hovedet, JEP så har I helt ret, jeg er pisse tosset over at sådan lort kan laves og kontrolleres og så yderligere blive solgt, det er ufatteligt at nogen kan drive forretning på sådan udueligt shit.

Erik Nielsen

Overgår apple

lumia 800 er den suveræne bedste mobil telefon der findes på markedet. Apple kan ikke på nogen måde leve op til design, produkt, programmer og muligheder. Prøv den hvis du tør! Du bliver vildt begrejstret.

God site.

Har selv en del Nokia produkter og det er bare godt.Kan trygt anbefale Nokia.

Trist Service

Har gennem tiden haft mange Nokia telefoner og generelt være glad for dem alle..
Mine sidste 2 telefoner har været Android, som jeg er træt af.
Købte en Nokia Lumia 26. Marts.. den var desværre DOA (Dead On Arrival) Jeg bliver af forhandleren henvist til et firma der hedder Telecare som er OFFICEL værksted for Nokia. Dvs. Nokia har udpeget dem til rep og service af deres telefoner.
i dag d. 23 april har jeg stadig ikke fået min nye Nokia ?? Den cykler rundt et eller andet sted i krediteringer, rod og dårlig service mellem div. firmaer.
Havde glæde mig helt vildt til at få en "ordentlig" telefon med Windows Phone 7 på... synes ikke de HTC modeller der kom med 7.0 samt efterfølgende 7.5 var er noget for mig..
Skal siges at jeg til dagligt er Microsoft Exchange konsulent. Dvs. jeg sætter store Mail løsninger op. Derfor er det også et naturlige valg, Microsoft Windows Phone. Jeg ved at deres synkronisering modsat android virker.
Min sidste løsning var på 4500 brugere.. Når jeg så bliver hevet ind til IT chefen efterfølgende og bliver spurgt om der er nogle telefoner jeg vil anbefale, da de vil gå væk fra deres nuværende DME løsning (synkronisering af mail og kalender)skal jeg så svare Nokia ???

Is Nokia your company?

Nokia Details

Nokia på internettet. Find Nokia-telefoner og -tilbehør, gå på opdagelse i musik, kort, teknisk support osv.

Visit Nokia