Nokia reviews

4.5

Fedt :D

Har ikke haft andet end nokia og jeg har aldig haft porblemer :D :D :D

fortsat ganske god

det er min tredje NOKIA. Jeg er stadig meget tilfreds med den, men må indrømme, at den på nogle felter er ved at blive overhalet af konkurrenter

Nokianørd

Har prøvet andre mærker men er altid vendt tilbage til Nokia.

Ordbog er ekstrem mangelfuld

Elendigt tastatur og elendig ordbog, men de andre mærker er ikke bedre. Kunne de ikke bruge lidt mere en 2 megabyte til ordbogen. Hukommelsesceller koster jo intet i dag og tastaturet er ikke lavet til mande hænder. Så stabilitet, en rigtig ordbog som også indeholder alm. ord som "vagtplan", taster der er til at ramme med alm. mande fingre.

Ikke noget med et smart feministisk design som er upraktisk og irriterende at skrive sms på.

Ikke for stor en telefon, den skal være i bukselommen. Rigtige mænd går ikke med håndtaske.

Og så prop noget seriøst hardware i telefonen.

Dette er opskriften på en god telefon og så vil jeg fortsætte med at købe Nokia.

Jeg giver Nokia 5 stjerner da de andre mærker ikke er bedre, nok ringere. Men ingen formår at lave en rigtig god telefon som man ikke bliver træt af i længden.
Det var bedre i de gamle 3310-dage. Det var en ordentlig telefon.

Kan jeg overtales til Nokia igen

Siden min første mobil har jeg haft Nokia, ind til jeg blev ramt af Android-feberen.

Mit største problem har her været at jeg manglede tastatur, mens jeg på en Nokia manglede mulighed for brugbare applikationer.

Måske er tiden kommet til at skifte retur til Nokia? 800 Lumia lyder spændende - desværre har jeg endnu ikke fundet en butik, der har en funktionsdygtig version, så jeg også kan se og afprøve det jeg måske gerne vil købe. Selv om en mobil-dummy også er fin, så giver det mig ikke en fornemmelse af, om mobilen passer til mig.

Så ind til videre må jeg affinde mig med en gammel LG-android ind til jeg en dag kommer forbi den rigtige butik...

Nokia Lumia 800

Er efterhåndende en gammel Nokia veteran, og Lumia 800 skuffer ikke. Super lækker smartfone! :) og dejlig ny og forfriskende iforhold til iPhone

Nokia Lumia 800

Nu har jeg siden jeg fik min første mobil, altid været en Nokia, jeg hørte en anmeldelse i efteråret om hvad man kunne forventer af deres nyeste produkt som kommer på det danske markedet. Jeg kan med glæde sige at det er det bedste produkt Nokia har lavet til dato, jeg vil med glæde anbefale den til andre

nem hjemme side derfor 5

dejlig nem hjemme side hvor man kan læse hvad mobilen kan

nokia 1112

den perfekte arbejdsmobil kan tåle vand, slag falde ud af lomme og deb virker hele tiden den er bare skøn, virker hele tiden

Nokia nu engang det bedste.

Min første mobil var en mursten af en Nokia, købt tilbage i 1995. De er solide, med gode højtalere, holder til lidt af hvert, og tastaturet og displayet altid super duper.

Har lige købt en ny som jeg glæder mig til, uden for meget glimmer, men med lidt flere features end den jeg har nu, behøves ikke alt det som en Smartphone / Iphone kan, og så er pengene heller ikke til det.

Nokia ved man hvad er. :-).

Forbrugeranmeldelse

Min nuværende smartphone er en Nokia C7, som jeg købte i foråret 2011. Det er en udemærket smartphone, det eneste der er at klage over er, at jeg efter en software opdatering, ikke kan gå på facebook længere, hvilket er rigtig irriterende, da det for mig er en væsentlig funktion.
Men ellers laver Nokia nogle lækre og meget brugervenlige telefoner, som jeg kan stærk anbefale.

Nokia viser flere modeler

Versionerne af N8 findes i flere farver end teleselskaberne har i udvalg. Det brugte jeg til at få en farve som efter snart et år ikke er tilgængeligt. Bestil den hos dit teleselskab og stol ikke på sælgeren, hvis han ikke vil tage den hjem. Prøv et andet sted eller tal med chefen. Nokia er gode

Dårlig mobil tlf!

Jeg har engang købt en Nokia N73 helt sprit ny, men der var flere problemer med den. Disse problemer er:
1: Joypaden røg af hele tiden.
2: N73 vil ikke opdaterer den seneste firmware.

Jeg har kontaktet Nokia's kundeservice og de ville ikke hjælpe mig. Når man engang har betalt 3000 dkk for et produkt som ikke engang er velafprøvet, siger det noget om virksomheden. Jeg skal ikke købe flere mobil tlfer fra Nokia.

Nokia er god nok

Jeg har snat været noka kunde i 7 år har haft Htc Samsung mænd nokia er stadigvæk min mobil mærke god mobiler til en god pris

rigtig godt mærke

jeg elsker min Nokia mobil, kun en af mine Nokia mobiler er gået i stykker nemlig Nokia x7-00 lad vær med at købe den, men Nokia N8 anbefaler jeg meget gerne, den er super god og den ligger godt i hånden, jeg tror jeg køre på min 7 Nokia mobil, og har prøvet LG det var noget lort, men Nokia det kommer jeg til at have resten af mit liv (synd de ikke laver flere klap telefoner i Nokia).

super god mobil

jeg har prøvet mange telefoner og nokia er det bedste, og det holder perfekt til mange slag.
jeg har gennem tæskede mobilen og den holder endnu og det er 5 år siden jeg fik den og nu har jeg købt en ny mobil, en n8 og den har fået samme tur og den holder lige så godt, som n73.

Weltklasse

Har haft Nokia i alle år og de er blevet slidt op .
Ingen anden telefon ville holde til den behandling mine Nokia har klaret !
Købte en smartphone, sony ericsson og den holft i 3 måneder !

Der er noget til enhver smag

Fedt, at man både kan få en fed smartphone og, (hvis man er en klods som jeg), en solid telefon, der kan tåle at man smider lidt rundt med den...

En uddødende telefon

Det gik så godt.
Få nu bare android på jeres tlf.
If you can´t beat them, join them :-)

Is Nokia your company?

Nokia Details

Nokia på internettet. Find Nokia-telefoner og -tilbehør, gå på opdagelse i musik, kort, teknisk support osv.

Visit Nokia