Noname4kids reviews

Noname4kids reviews

8.3

Super god og personlig service

Fantastisk netbutik med rigtig god og personlig vejledning....Lækkert tøj til gode priser:-)

Eneste minus må være at den fysiske butik ligger alt for langt væk, for der gad jeg godt at handle:-)

NONAME4KIDS Får et STOOOORT 5 tal af mig!!!!!

Altid god service..

Har altid oplevet en god service, gode tilbud, gode auktioner og skønt tøj. Endvidere et engageret personale, både mht butikken / tøjet / vejledning, men i særdeleshed også i lokalsamfundet - dejligt at opleve.

Dårlig oplevelse med Troldeæsken

Efter deltagelse i en af Troldeæskens auktioner viste det sig desværre at der var sket en fejl! Varen var gået til en anden, selvom det så ud til at jeg havde det højeste bud. Det var selvfølgelig ærgerlig, men egentlig ikke det der blev den dårligste oplevelse. Jeg kontaktede telefonisk butikken, og kom først til at tale med en ekspedient som godt kunne se at der var sket en fejl. Hun ville lige vende situationen med ejeren (Conny) og vende tilbage til mig. Conny ringede selv tilbage og ville overhovedet ikke tage ansvar for fejlen, ingen anerkendelse af hendes ansvar ifht det skete og efterfølgende en meget, i mine øjne, umoden status opdatering på facebook. Men godt at se at andre har en anden oplevelse med forretningen.

Superskøn netbutik og yderst god service!

Jeg er yderst tilfreds! Modtog min vare meget hurtigt, og kan kun give positiv feedback for kundeservice. Jeg vender helt sikkert tilbage :)

Kvalitetstøj til billige penge i en fart

Vi har købt flere gange derinde ved Troldæsken, som butikken også hedder. Det er nemt at handle og de har altid gode tilbud og de er også hurtog til at finde en løsning på et problem. Og hver gang vi har bestilt har vi haft det senest 2 dage senere. En fornøjelse at handle derinde

Elsker at komme hos Noname4 kids.

Jeg "opdagede" butikken for godt 3 år siden, da jeg skulle bestille en Ver de Terre flyverdragt til min søn og søgte på nettet og fandt Noname4kids. Og den service man får i den butik - den finder man bare ikke mange steder, det er helt fantastisk. Og selvom der ligger mange andre børnetøjsbutikker mellem Helsinge og Fredensborg, så tager jeg gerne køreturen eller bestiller på hjemmesiden :-) Og vi kommer snart igen :-)

Super god netbutik

Jeg har ikke handlet i denne butik før, men har fået en super betjening af vejledning af tøjstørrelse og meget hurtig forsendelse. Tøjet var sendt i god emballage og der var en lille ting med ved siden af.
Her vil jeg gerne handle igen.

Bedste forretning til mine trolde

Mit bekendskab med Troldeæsken går tilbage til da jeg var gravid med min ældste søn. Det var en hel ny verden for mig whaaau tænkte jeg men jeg fandt hurtigt ud af at forretningen ikke lignede alle andre. Det er fantastiske lækre ting og sikken service. Nu er den ældste blevet 4 og nu vil han gerne med en tur i Troldeæsken/ No name 4 kids for der kan man få sejt tøj, legetøj og hoppebolde.
Conny og resten af personalet er fantastiske til at vejlede en, også selvom det ikke er til deres fordel, fx. I år da jeg skulle købe vinterovertøj havde jeg de 2 banditter med i butikken og Conny mete ikke der var grund til at købe en jakke den den ældste havde var stor nok. Det er bare en af de ting der gør at jeg kommer igen og igen.
En anden ting er alle de fantastiske mærker der er i forretningen.
Mine trolde og jeg elsker at komme i troldeæsken.
Eneste minus er at efter det er blevet til No name 4 kids så noget af det tøj som der kun er i de store str. syntes min søn er så sejt og er pænt utilfreds med at det ikke kan fåes i hans str.
Conny er altid villig til at undersøge hvis man har nogle ønsker eller husker at skrive når der kommer nyt tøj.
Det er den bedste børnetøjsforretning i miles omkreds.

Marianne Jørgensen

Troldeæsken er en rigtig dejlig butik, Conny og hendes personale gør at man altid føler sig velkommen. Jeg er mormor og handler det skønneste tøj til mit barnebarn. Conny er altid sød at sende en sms når der er nyt tøj i butikken til min lille prinsesse.

En skuffet kunde blev til en glad kunde. :)

For næsten 3 år siden skulle jeg købe et Molo regnbue regntøjsæt, til min nevø,men mit besøg i butikken endte med jeg gik skuffet og sur derfra, Hende der stod i butikken var småsur den dag og det gik ud over mig da jeg spurgte lidt ind til det regnsæt.. Besluttede mig for at ALDRIG sætte mine ben der mere, Men det løfte til mig selv kunne jeg ikke holde, var inde i butikken i januar i år og der var Conny der som var glad og livlig og fortalte glædeligt om alt det nye tøj der kommer i her i løbet af foråret, så jeg endte med at købe en lille gave til min venindes datter. Så alt i alt er jeg glædelig overrasket og glad for jeg ikke kunne holde mig væk, jeg kommer igen meget snart.. <3

Fantastisk service og lidt ekstra i pakken

I sidste uge købte jeg lidt tøj hos NoName4Kids.dk til mine børn - Da den ene af varene var udsolgt fik jeg dagen efter en mail, hvor Conny tilbød mig at finde en tilsvarende vare, som jeg selvfølgelig ville få til samme pris, som den jeg havde bestilt.
Efter nogle dage forhørte hun sig via FB om pakken var kommet - Det er skønt, når et firma viser intersse for sine kunder.
Vi fik os en dejlig overraskelse i pakken, hvor der var 3 små gave (Molo refleks, Hummel keyhanger og deres eget indkøbsnet). Når man modtager sådan en pakke, så kan dagen kun blive god :)

Altid dejlig betjening.

Altid smilende betjening med varerne og en håndsrækning med døren når man kommer med barnevogn.
Jeg anbefaler på det varmeste at handle hos Conny. Altid nye flotte varer og det hun ikke har, det skaffer hun ;o)

fantastisk service

må sige at der er en hel fantastisk service, når man bestille over nettet, og meget hurtig forsendelse, man når knap nok at betale før man har det i hænderne :-)

Butikken med service og kvalitet

Her er en butik, hvor man føler sig velkommen når man handler. Altid råd, vejledning og ærlighed. God atmosfære og fantastiske mærker:O)

Fantastisk butik

Super lækker butik, med helt fantastisk service. Personalet er altid glade og hjælpsomme:-)

Dejlig behandling

Lækre varer og hurtig levering!
Indehaveren er utrolig sød og hjælpsom!! :-)

Kun det bedste er godt nok!

Troldeæsken er den ultimative børnetøjsbutik der findes... betjening, børnevenlighed, udvalg og kvaliteter i absolut top. Tror ikke, der findes andre butikker, hvor jeg kan sende en sms om, at jeg og tøsen kommer, og så har Conny et bjerg af det helt rigtige tøj (stil og størrelse) parat... og naturligvis kaffe på kanden og popcorn til Laura! Fabelagtig service! - og så er det tilmed super hyggeligt!

Super nem og troværdig webshop

Troldeæsken er en super børnetøjs butik med de bedste mærker og en gennemført kundeservice, Jeg handler også på deres netshop når jeg ikke lige har tid til at besøge butikken.

God butik

Troldeæsken er en skøn butik med de fedeste varer, god kundebetjening. Her handler jeg gerne igen

Absolut en perle

Her finder du skønne mærker til piger og drenge i absolut høj kvalitet. Personalet har fingeren på pulsen indenfor udvægelse af dejlige mærker, høj service og overskuelig hjemmeside.

Hvis du "kun" har set webshoppen, så und dig et besøg til Helsinge , hvor Troldeæsken ligger i det dejligste hus med god plads, også til dine børn, som er meget velkomne. Her får du lige den hjælp du har brug for.

Troldeæsken= troldeshop.com , når du ønsker det skal være BEDRE end alle de andre....et sand perle.
vh Lise-Lotte

www.troldeshop.com Details