NonSmokers.DK reviews

NonSmokers.DK reviews

8.0

hurtigt, stabilt og godt

Handlet med NonSmokers 5 gange nu og altid haft gode oplevelser med firmaet.
God service, stabilt og hurtigt :)

Modtog brugt vare

Jeg bestilte en Nimbus RDA, 2mm Silica Wick og 22mm Kanthal wire uden problemer, og gik og glædede til at skulle bygge mine egne coils. da jeg åbnede den forseglede konvolut mine varer ankom i, og åbnede den lille papboks RDAen lå i, kiggede jeg ned i Nimbusen og der var allerede en bygget coil i som endda også var våd af væske.
har jeg misforstået noget eller har de sendt mig et brugt produkt ?
for dårligt!!

Hej Kevin.

Vi er selvfølgelig meget kede af den dårlige anmeldelse vi har fået her. Det ville være rart om du havde kontaktet vores kundeservice først, vi sidder netop parat for at besvare spørgsmål og henvendelser af denne type. Men håber alligevel vi kan vinde et par point ved at besvare din henvendelse hurtigt :)

Varen du har modtaget har ikke været i brug.

Nogle producenter er begyndt at lave decideret funktionstests på deres Rebuildable Atomizers fabrikken hvor de samles, hvorfor de også anbefaler at RBA rengøres med lunket vand før de tages i brug. Vi har oplevet tilsvarende med andre RBA/RDA modeller også, dog ikke med Nimbus RDA (før nu).

Desværre er det ikke alle producenter der oplyser om dette, men der kan også på nogle RBA odeller være rester af olie fra drejebænke eller polermaskiner, derfor er de altid en god idé at rengøre den slags produkter før brug.

Hvis du alligevel - mod forventning - skulle have modtaget en vare der har været i brug - er varen du har fået kommet i denne form direkte fra producenten i og så vi meget gerne have lov at sende sagen videre til producenten, så håber jeg du vil være os behjælpelige med at dokumentere det over producenten.

Da vi har lager / forsendelse og returvarer på to forskellige lokationer, bør det slet ikke kunne lade sig gøre at der kommer brugte varer ud til vores kunder.

NonSmokers.DK - Kundeservice

FANTASTISK

Har oplevet en service der ligger langt ud over det sædvanlige! Personlig opfølgning på en reklamation. Og erstatning af varer som forsvandt i posten

Seriøst firma med service i højsædet

Jeg har handlet med flere firmaer over nettet gennem tiden og har heldigvis haft gode oplevelser med de fleste, men det er første gang jeg har haft så god en oplevelse, at jeg føler jeg vil dele med andre.
Købte en e-pibe gennem NonSmokerst.dk og fik min vare få dage efter. Den havde desværre en defekt efter bare 5 dages brug. Det er jo hvad der kan ske, men jeg har før prøvet at skulle reklamere over defekte varer og ved det kan være lidt af en kamp.
Jeg tog kontakt til Jan (ejer) - først forsøgte jeg på telefonen, men kunne ikke komme igennem, og jeg besluttede så at sende en mail, med besked om at kontakte mig på min mobil.
Der gik ikke 5 minutter, så ringede han til mig. Jeg forklarede ham om min oplevelse med den defekte pibe og han var MEGET ked af at høre, at den ikke virkede som den skulle. Med det samme kom Jan med nogle forslag, til hvordan vi kunne løse mit problem. Han spurgte ind til hvad mit behov var, og meddelte mig at han ville sende mig en ny pibe med det samme og ville slet ikke have den defekte retur - ingen besværlig bevisbyrde eller frem og tilbage på posthus - mit ord var nok for Jan.
DET ER SKU SERVICE SÅ DET BATTER
Efter et par dage, kom min pakke så med mine nye pibe - som bare virker og jeg er så glad for den

Så til alle som overvejer at handle med NonSmokers - bare kom i gang - i bliver ikke skuffet

Hilsen
En meget tilfreds piberyger

SUPER, FANTASTISK service

Jeg elsker at bedømme e-cig firmaer! Hvorfor? Fordi jeg allerede på forhånd ved, at jeg får den aller bedste service! Der er simpelthen ikke firmaer, som er så entusiastiske, vidende, hjælpelystne, ivrige og samtidig søde og rare og som kun ønsker at jeg får det bedste! Nonsmokers er ingen undtagelse. Jeg bestilte en Vamo og dertil ekstra fjeder (havde set på YT, at der var en svaghed i den originale) og lidt andet ekstra, for en sikkerheds skyld. Ville ikke risikere at mangle noget. Efter indbetaling blev jeg hurtigt ringet op (om aftenen), og fik forklaret, at de ekstra ting jeg havde bestilt ikke var nødvendige, sættet indeholdt det hele og fjederen er forbedret og ok i de nye sæt. Flot!!! Alt gik lynhurtigt og NS har fået en meget tilfreds kunde. Jeg er godt klar over at det er forretning og at der hermed er konkurrence, men når kunden, her jeg, føler sig set/hørt/forstået på en så venlig måde, så smelter man og følelsen sidder tilbage længe efter. Tusind tak ;) Ps. Vamoen virker som et virkelig kvalitetsprodukt til meget få penge, og så er den smuk (hvis man kan sige sådan om et mod).

Supergodt!

Har købt derfra flere gange. Hver eneste gang, har der bare været super service.
Én gang har jeg fået byttet noget jeg har købt til noget andet, og en anden gang gik en vare i stykker, og de sendte mig en ny, før jeg overhovedet havde sendt den gamle tilbage.

Super service, gode priser.

Uacceptabel kundeservice

Jeg bestiller varer, som er længe undervejs - men det kan accepteres pga. feriesæsonen.

Da varen endelig kommer, mangler det ene produkt. Da der ikke medfølger besked om vare i restordre, må jeg gå ud fra, at der er tale om fejlpakning.

Kontakter firmaet via deres kontaktformular og beder dem om, at eftersende den manglende vare asap. Det er nu over en uge siden og jeg har overhovedet ikke hørt fra virksomheden - endsige modtaget den manglende vare.

Dette er en uhørt mangel på kundeservice og jeg må derfor fraråde andre at handle med virksomheden.

Svar til kommentar:

Hej Jan.

Jeg har ikke adgang til min bankkonto lige nu. Men den mail du efter sigende har sendt for lidt siden, er heller ikke modtaget ( torben.rasch@gmail.com) .

Så det eneste jeg har på skrift, er den følgeseddel, I havde vedlagt ordren. Og på denne er den manglende vare nævnt uden kommentarer om manglende levering! Jeg har handlet på nettet i en del år efterhånden; og så vidt jeg erindrer, er det første gang, at en virksomhed ikke på følgesedlen gør opmærksom på, at en/flere varer er i restordre.

I øvrigt står den manglende vare, såvel nu som da jeg placerede ordren, som "værende på lager" på jeres hjemmeside !! Så også her fejler I altså....

Venlig hilsen
Torben

Hej Torben.

Vi har den 2/8-2013 (ca. 1 time efter din henvendelse var modtaget hos) sendt svar retur pr. e-mail vedr. den manglende vare, hvori vi skriver at vi p.g.a. lagerbeholdning har modregnet DKK 19,95).

Jeg har for god ordens skyld sendt en kopi direkte til din mail d.d.

Hvis du kigger på betalingen for den oprindelig ordre vil du også kunne se at betalingen stemmer med den manglende væske.

Vi er lidt kede af den dårlige anmeldelse og håber selvfølgelig ikke at en bortkommen mail, skal være med til at trække vores vurdering så meget ned :)

NonSmokers.DK

Jan Andersen

****************************************************************************

Vi har talt sammen, telefonisk d. 12/8-2013 - Tak for snakken :)

Du havde stadig ikke modtaget hverken sendte eller gensendte kopier af den omtalte mail fra nogle af vores email konti (samme udbyder). Andre gmail konti modtager fint mail fra os.

Til trods for vores forsøg på at fjerne enhver tvivl, er det desværre ikke lykkedes at overbevise dig om at mail(s) er afsendt. Dog vil vi for god ordens skyld bede dig bekræfte at den ikke sendte vare - er modregnet - i den oprindelige betaling, da dette også gerne skulle underbygge vores første svar her i anmeldelsen.

Vi beder dig ikke ændre på vurderingen, da den jo er helt personlig, og set med dine øjne jo selvfølgelig ikke har været optimal, det er helt forståeligt.

Men beklager selvfølgelig meget at problemer med mailsystemer (tilsynladende i modtager enden) skal danne basis til en så dårlig vurdering, det synes jeg ikke vi har gjort os fortjent til.

NonSmokers.DK

Jan Andersen

***************************************************************************

5 Stjerner er langt fra nok. Rigtig go butik!

Nem og overskuelig side, rigtig fornuftige priser og dag til dag levering!

Udover ovenstående har de en fantastisk service, modtog et kit der desværre havde en defekt, kontaktede dem og fik svar samme dag, mailede frem og tilbage med dem og fik næsten omgående tilbudt at jeg kunne vælge noget andet på deres hjemmeside som de så ville sende omgående uden omkostninger og så ku jeg returnere mit defekte produkt når jeg fik det nye. Det er SERIØS go support og jeg vil klart handle ved dem igen og kan klart anbefale dem til alle.

6 Stjerner her fra :)

God service - og fine produkter

Jeg købte den 5. februar 2013 - et CE5 startersæt - og modtog sættet dagen efter (hurtig levering) - og har siden dag ét ikke røget en eneste alm. cigaret. Sættet fungerer, og så snart man finder ind i vanen med at bruge e-væskerne, rense og vedligeholde grejet - så ser man tydeligt alle fordelene ved at være gået over til damp.
NonSmokers har leveret en god vare der fuldt ud lever op til mine krav og forventninger, og jeg kan klart anbefale virksomheden til andre der overvejer at droppe smøgerne helt eller delvist, med hjælp af damp...

Næsten perfekt!

Jeg bestilte fredag d. 1/3-13 et VAMO VV/VW MOD KIT, som blev sendt d. 2/3-13 og modtaget d. 5/3-13.

Dog undrer det mig, at der i æsken ligger en lille folder, hvori der står, hvad kittet indeholder. Ifølge den lille folder indeholder sættet:

1 x body (altså selve VAMO'en)
2 x CE4 atomizer (hvor væsken skal fyldes i)
2 x 18350 batteries (2 små batterier)
1 x 18350 (18650) charger (oplader)
1 x giftbox (æsken som det hele ligger i)

Da jeg modtager pakken mangler det ene batteri, men er til gengæld skiftet ud med et større batteri (18650). De to CE4 atomizers er IKKE med i pakken.
Der er dog en lille adapter, så man kan bruge CE4 tanke til bodyen og denne står ikke i den lille folder.

Dog passer kittets indhold med det de lover på siden:
1 stk. Vamo VV/VW Mod Body V2
1 stk. ICR 18350 - 3,7 V - 900 mAh
1 stk. ICR18650 - 3,7 V - 2000 mAh
1 stk. 510-EGO Adapter for a monterer special 510/EGO Carts med skørt (T1/T2 mm.)
1 stk. 240V Batteri Oplader.

Alt i alt en god handel og jeg handler der helt sikkert igen!

Uacceptabelt behandling og ualmindelig dårlig kundeservice.

Jeg købte en Vamo VV mod ved Nonsmokers.
Desværre, var fjederen af dårlig stand og gjorde mod meget varmt og den ville ikke mere efter et halvt ladet batteri. Så jeg kunne skifte batteri. Jeg kontaktede forhandler for løsning. Men svarede var blot at jeg bare skulle købe en provari.

Efter megen skrivning frem og tilbage uden løsning og efter så dårlig behandling gav jeg op og skal aldrig sætte mine spor her. Jeg ved desuden at andre har haft nøgagtig samme problemer.

Han var til ingen hjælp og kom ikke op med en løsning. Min oplevelse er delt div. steder.

Reply from www.nonsmokers.dk

Der er her tale om en klar misforståelse.

Vi har blot nævnt ProVari i sammenligning med det købte produkt, og de funktioner kunden ønskede.

Der har tydeligvis ikke været ønske om en løsning, da vi efter henvendelsen har skrevet direkte til kunden omkring udbedring af problemet. I mailen tilbyder vi også samtidigt en fuld refusion for produktet, p.g.a. af kundens åbenlyse utilfredshed.

Vi har trods flere henvendelser ikke hørt fra tilbage fra kunden.

Sådan !!!

Bestilte en Vamo VV/VW mod kit. Den var desværre defekt, kontaktede dem og dagen efter fik jeg en af postmand Per.
Perfekt og hurtig service :-)
Kan varmt anbefales.

Jeg er MÅLLØS!

Troede egentlig servicen var død.
Men den lever tilsyneladende i bedste velgående i nonsmokers.dk

Super kundeservice

Bestilte forleden 2 stk. clearomizers. Disse dukkede dog aldrig op i posten, så jeg skrev til deres info og informerede om det.
Der blev uden tøven sendt en ny pakke (brev). Da jeg modtog dem lignede det at postdanmark havde trampet på dem. De var i hvert fald så skæve at jeg måtte smide dem ud, og skrev endnu en gang til info.
Fik hurtigt og venligt svar igen, og der blev for tredje gang sendt en pakke afsted, som lige er blevet modtaget, og var endnu bedre pakket ind end de sidste der kom.
Varerne er i perfekt stand, og kvaliteten af dem er altid helt i top.
Det har været en positiv oplevelse at handle med nonsmokers.dk, og gør det helt sikkert igen.

God og sundere substitut for smøgerne

Jeg købte en e-cigaret fra http://www.nonsmokers.dk/ for et par uger siden og jeg har været meget tilfreds med den :) Selvom der kun kommer damp ud af e-cigaretten føles det faktisk som rigtig røg og så har jeg også haft glæde af smags-udvalget. Jeg bruger selv redbull smag for tiden hvilket smager super godt. Det er ikke nødvendigt at købe en stor "atomizer" (fordamper) for at få noget ud af dem selvom det selvfølgelig gør dampen tykkere. Thumbs up herfra :)

fantastisk service og fine produkter

Havde bestilt 2 startsæt ved dette firma, og havde nogen spørgsmål vedrørende produkterne. De svarede super hurtigt, høfligt og forståeligt. Det er SÅ dejligt, når man føler sig vigtig som kunde, og smart, for jeg køber her igen og anbefaler nonsmokers.dk til dem jeg kender :)
Varene kom i øvrigt også hurtigt og levede op til mine forventninger. Hurra!

I fortjener fuldt hus af stjerner!!!

Super service, hurtig levering
Kanon god oplevelse at handle hos jer, hvis bare andre var som jer:-)
10 stjerner herfra!!!
Hilsen Maja Worm

Suverænt produkt

Jeg har været ryger af ca 20-25 cigaretter om dagen i de sidste 20 år, og valgte derfor at prøve en E-cigaret.

Jeg købte derfor først et meget ringe produkt hos en anden leverandør. MEGET ringe, og en elendig service.

Var derfor lidt nervøs over at skulle bruge flere penge på produkter, som sandsynligvis ikke ville virke.
Alligevel valgte jeg at købe et EGO-C vv startkit hos nonsmokers.dk.

Jeg blev ikke skuffet. Fragten var rigtig billig, og leveringen var superhurtig. Det vigtigste er dog. E-cigaretterne virker 100%. Batteritiden er voldsom god, og dampudviklingen er i topklasse.

Status er nu, at jeg ikke har taget ét eneste hiv på en rigtig cigaret i 5 dage. I modsætning til tidligere, hvor jeg har prøvet talløse gange at tage en "kold tyrker", har abstinenserne ikke én eneste gang fået mig til at købe/ryge en cigaret denne gang.
Det er stort, og giver mig en stærk tro på produktet.

Jeg har godt nok også suget som et pattebarn på mine Ego-c´er, og skiftede allerede atomizer i den første efter 2 dage :-)

Det her virker :D

Og er der en fejl, sender de noget nyt ganke hurtigt

Har handlet i netbutikken flere gange.

www.nonsmokers.dk Details

Visit NonSmokers.DK