Nordea reviews

Nordea reviews

3.3

de gør det virkeligt muligt

Har været gamle kunde i Danske bank og i de 8 år jeg har været kunde derover har jeg ALDRIG fået en rådgiver eller bare haft en snak angående vores økonomi. Jeg skiftede til Nordea og det er 1 af det bedste ting der er sket i mit liv. Varm velkomme, Professional service, hurtigt og meget meget trygt. Tak Christina Svarrer ( Roskilde afdeling) fordi du gjort det virkeligt muligt.
Vil aldrig fortryde det.

Elendigt kundeservice

Jeg var inde for par dage siden for at høre hvor der var trukket fra via bs. hun kunne intet fortælle mig udover det jeg i forvejen kunne se via netbank ap'en! Efter længere diskussion tilbød hun et aftale nr. til bs. Jeg har aldrig oplevet noget lignende og bliver helt bange for de lange vampyrtænde man får af dem uanset om man spørg om lån er inde og hæve 200kr eller 50.000 kr så vil de kigge skævt på en med det formål at få mere ud af folks lommer. Farvel Nordea

Farvel Nordea

Jeg forstår ikke Nordea's tanker omkring god behandling af trofaste kunder. Det er som om at de ser mere på hvor mange kunder de har, eller hvor mange priser de får, men i den sidste ende er det vist overskuddet der tæller (selvfølgelig, sådan er det for alle)... Alligevel vil jeg sige de er deb danske svar på Goldman Sachs?

Historien er at jeg har været en trofast kunde i flere år og haft en (fortsat har) solid økonomi sammen med konen. Snart er vi husejer (igen) og derfor skal har vi været ude og se på hvad vores bank tilbød af lån. Ingen tilbud, fast pris (markeds højste renter, gebyr osv.)... "Inderen" i mig kan ikke acceptere det, og jeg vil forhandle, men oplever med det samme at døren smækkes. Efterfølgende forhandler jeg med to andre banker og kommer frem til at de er til forhandling, selvom de også i deres kundeprogram har skrevet faste priser. Alt kan forhandles, dog ikke hos Nordea, da de tænker mere på profit end på deres kunder.

Gider ikke at bruge mere tid på dem, så...

Farvel og tak!

Været kunde i 13 år (Nordea Vesterbro)

Jeg har altid været kunde i Nordea. Jeg er en færdiguddannet økonom og har som studerende med deltidsjob haft 2 lejligheder finansieret gennem Nordea... Denne gang sprang filmen, jeg ville købe en lejlighed og de blev ved med at trække tiden ud og insisterede på at kreditvurderingen tog 10-14 dage, på trods af at jeg flere gange sagde det hastede. Min bankrådgiver forstod ikke hvad jeg sagde til ham (eksempelvis kiggede han kun på indtægter/udgifter) og ikke differentierede mellem om det var forbrug på mad eller om det var en engangsudgift i min bil. Med andre ord budgetterede han med at jeg hvert år fremover vil købe en bil til 160.000,-. Mildest talt chokerende!

• Dårlig kommunikation
• Langsomme processer (gud forbyde du har Nordea når det haster!)

Men det var held i uheld for mig - jeg skiftede til Jyske Bank som gav mig svar på 2 dage, tilmed til en langt lavere pris.

FARVEL Nordea! Ses aldrig igen.

Job var i farer pga Nordea ikke ville hjælpe med en bil

Jeg havde gået arbejdsløs kun i en måned inden jeg blev tilbudt et nyt job. I mit nye job krævede det dog jeg havde bil (havde firmabil i mit tidligere job), så jeg kontaktede Nordea Holstebro, jeg havde dog ingen opsparing/udbetaling til bilen, men jeg var skam 100% gældfri.
Jeg fik blot at vide at regler var som de var, uden 20% udbetaling kunne jeg ikke få et lån til en bil. Jeg spurgte om det betød jeg måtte sige nej til jobbet, da det krævede bil, og fik at vide at det var ikke bankens problem. Jeg fik herefter travlt og måtte skifte bank for at få fat i en bil inden det nye jobstart, meget dårlig behandling !

Nordea Asnæs uacceptabel kundeservice

Skulle låne til udskiftning af bil.
Gik til min bank gennem mere end 10år. Nordea Asnæs. Jeg sender alle oplysninger på bil, løn, budget og skatteforhold som min rådgiver beder om. Snakker gentagende gange i telefon med min hende, hvor hun spørger til ting der ellers er forklaret fint i mine indsendte oplysninger, men okay. Der bliver skrevet frem og tilbage et hav af gang, jeg bliver glemt/syltet og det ende ud i at hun tager på juleferie og overdrager sagen til en kollega som afviser lånet på baggrund af at jeg ikke ville have råd til to biler! Så knækkede filmen, for som jeg oplyste min rådgiver om, var det en udskiftning der var tale om. De genovervejer så efterfølgende. Og nu får jeg afslag med baggrund i den nye bil kører 1 km kortere på en liter benzin og er dyr holde kørende da det er en gammel bil!! Det er det mest useriøse behandlingsforløb jeg nogensinde har oplevet. Husk på det er godt og vel 100000,- vi snakker om. Det skulle de være 3 medarbejder til at tage en beslutning om?? Chefen og to rådgivere.. Det er faktisk kun til at grine af, tænk man kan drive en virksomhed på den måde. Jeg føler mig godt og grundigt trampet på, og vil ALDRIG anbefale Nordea til nogen (skylder lige at nævne at jeg altid har betalt mine ting til dem). Har efterfølgende forsøgt at skifte filial, hvilket man ikke kan i Nordea når man skylder penge. Jeg skylder godt og vel 40000 kr i Asnæs og så kan jeg ikke få lov at skifte af princip som det lød i telefone, dermed stavnsbundet i en anden rangs afdeling uden kompetencer... Nu har jeg skaffet de penge, betaler dem ud og skifter bank. Det er sikkert nemt at være fordel ++++ kunde men alm mennesker er de ret så kolde overfor!
Nordea - Gør det muligt??? Måske det slogan skulle hedde:
Nordea - Gør det mulig for dem som har.
Bare et forslag..

Ganske glimrende service og konkurrencedygtig bank

Vi har haft Nordea i de sidste 5-6 år og er meget tilfredse. Vi bruger Kolding filialen og har intet at udsætte på dem. Vi har et par gange bedt om tilbud fra andre pengeinstitutter for at være sikre på at vi har de bedste priser hos Nordea - og ingen gange har andre kunnet matche de aftaler vi har hos Nordea. Derfor kan jeg kun anbefale dem.

Da solgte min lejlighed stoppede al service fra Nordea øjeblikkeligt.

Jeg altid været rigtig glad for Nordea. Jeg har altid fået en rigtig god service, og der har altid siddet en klar ved telefonen når jeg ringede. Jeg har været kunde i en del år, altid uden problemer.

Sidste år valgte jeg så at sælge min lejlighed, og herrfter stoppede al service fra Nordea's side!!!

Jeg prøvede i November måned sidste år at få arrangeret et møde i min bank. Jeg overvejer nemlig at købe lejlighed igen. Jeg har ringet et utal af gange, jeg har mailet alle mine oplysninger til dem, og venter kun på en tilbage melding fra dem. Men der sker bare ingen ting. Jeg bliver kastet rundt fra den ene medarbejder til den anden. Og ingen kan finde ud af at vende tilbage til mig.

Der er ingen kontaktperson jeg kan ringe til længere, jeg venter en halv time i telefonkø hver gang jeg ringer. Kun for at få beskeden, at de vil finde en medarbejder der kan ringe tilbage til mig.

Jeg står tilbage med en følelse af, at nu når jeg ikke længere er boligejer, og Nordea dermed ikke tjener penge på mig, så er jeg ikke noget værd for dem mere. Jeg føler mig i den grad nedværdiget og tilsidesat.
Jeg er så absolut skuffet. Og konklusionen må være at jeg nu må se mig om efter en ny bank, som kan finde ud af at få sat et møde istand.

Jeg har i mange år været en trofast kunde. Men oplever virkelig at blive nedprioriteret nu jeg ikke længere er boligejer.

Skod Kundeservice!

Jeg har været kunde i mange år hos Nordea og i de første mange år var der god service hvor man havde en bankrådgiver man kunne få fat i. I dag kan man ikke få nogen i tale, man kan henvende sig til en tlf bank og være på vent i minimum 30 minutter hvis man jo er heldig altså.
Eller sende mail som heller ikke besvares og hvis den besvares får man ikke reelt svar på det man spørger om. Der henvises til ens lokale afd som man jo heller ikke kan få fat i men igen kan være på hold og så ryger man ud!

Nordea har gennem årene selv overført beløber mellem mine konti uden først at henvende sig til mig, man har trukket hvad man synes og først efterfølgende sendt brev i fysisk form. Det gør jo at man undrer sig over hvilke beløber der så står på ens konto. Har man forsikringer som er tvunget pga lån så trækkes disse også helt naturligt som Banken lyster. Det samme når man har budget har jeg oplevet at de også har trukket gebyr for dette trods jeg selv styrer min budget. Det er virkelig ubehageligt!

Hvis man så er heldig at få nogen i tale i den bank så er det bestemt ikke god kundeservice man får! Der tales til en som om man er en belastning og dybt dum! Det er godt nok gået ned ad bakke for Nordea over tiden!

Jeg har været uheldig over tiden og endt med en mislykket opereret skulder som har ført mig til førtidspension. Det har gjort at jeg blev kastet igennem kommunens system i 6 år mellem forskellige kasser som betød kontanthjælp ind i mellem. Her var banken så venlig og hjælpe da der blev begået fejl hos kommunen flere gange hvor penge ikke gik ind som normalt men da jeg så efter at være blevet førtidspensionist henvendte mig for at høre om det var muligt at lave en aftale om en nedsættelse af renten på det lån jeg havde oparbejdet da renten er så høj at jeg faktisk ikke betaler mere end renter. Dvs jeg kan se frem til uendelig gæld. Banken afviser BLANKT at lave nogen aftaler men vil hellere fastholde en i gæld som man ikke kan komme ud af når renten er tårnhøj selvom man betaler en høj ydelse. Og betaler rettidigt hver måned. Da jeg så ikke kunne få Nordea i tale - de ringede aldrig tilbage eller mailede retur trods mange henvendelser, henvendte jeg mig til en gældsrådgivning. Desværre har jeg ikke nok gæld til at få en gældssanering men rådgivningen forsøgte kontakte Nordea men først efter at have rykket skriftligt fik de svar. Og det var blankt nej til en aftale hvor renten blev sat i bero sådan at jeg kunne betale min gæld hurtigere. Herved bliver man så fastholdt i gæld uanset hvor meget man så gerne ville betale sin gæld. Flot ikke? Så jeg kan IKKE anbefale Nordea til nogen.. ussel service og de holder så deres kunder som gidsler med mindre man jo kan vinde i lotto og betale alt på en gang! Jeg ville ønske jeg kunne det så jeg for altid var ude af Nordeas kløer!

Jeg har så valgt at skifte bank med alle andre konti end mit lån og er GLAD for jeg skiftede bank og har i dag en bank jeg kan få i TALE og en bankrådgiver er tilknyttet. Det er FANTASTISK!

Nordeas Netbank

Kære Nordea

Jeg er typen som har et meget normalt og for nogen stort engagement med Nordea. Vi ses stort set aldrig og vi taler meget sjældent i telefon sammen. Det sker indimellem at der kommer et brev med foreslag til låne omlænging ind ad døren. Det er alt sammen meget fint og forventeligt at en stor multinational bankvirksomhed som skovler pengene ind. En del af mine penge går hvertfald i Deres kasser, og det er som skrevet tidligere også helt ok.

Hvis det så ikke bare liiige var fordi at jeg et par gange om måneden smutter i min elektroniske bank for at betale regninger med mere.
Tiden hvor man mødte op i banken og betalte Girokortet er heldigvis forbi, tænker tit hvad man egentlig kan i deres filialer. Intet hvis man har kontanter har jeg erfaret. Nå, men til sagen. Kæden ryger af når jeg skal bruge op mod en time på at betale 4 regninger elektronisk. Og det er ikke fordi jeg er langsom eller særlig dårlig til at betjene edb. Nej, det er fordi Nordeas Netbank er så ringe og så umoderne og i så dårlig harmoni med en morderne edb-platform som OSX og Safari er. Spar mig for Apple, inkompatibilitet etc etc. Kig på markedsandelen for personlige computere og se hvordan Windows bliver kørt bagud.

Jeg er tvunget til at anvende Safari da det er eneste browser som jeg har, der understøtter Java. Moderne arkitektur. Og stensikker vil mange stadig mene. Langsom, klodset og meget klar til et nytårsfortsæt om slankekur vil jeg måske nok hellere beskrive Java som.

Men denne gang var det helt grotesk - jeg blev smidt af 4-6 gange. Nogle gange mens jeg godkendte betalingen, andre gange fordi Nordea synes jeg var for langsom og smed mig af efter 15 minutter - af sikkerhedshensyn. Trods jeg faktisk sad og læste gamle Mastercard bilag og havde klikket forvirret rundt i brugerfladen.

Det er simpelthen ikke godt nok. Havde jeg nu haft 10-20 regninger at betale, taste ind, vælge konto, beløb etc etc. for derefter at blive afbrudt og finde nøglekort til NemID frem igen. Så kan jeg sgu ikke forestille mig hvilket temperaments-helvede jeg var havnet i.

Det er bare ikke godt nok! I har nogle af landets dygtigeste it-folk (Det påstår I hvertfald) og alle forudsætninger for at have en morderne og funktionsdygtig netbank. Det kan simpelthen ikke passe jeg er den eneste med disse enormt store udfordringer??

Jeres undskylding og Wildcard er NemID og NETS. Ja, det er en sørgelig situation for os begge, men det ændrer ikke at jeg som slutbruger oplever at samspillet mellem Netbank og brugernavn-kodeord-validerings-partneren er så ringe!

Her er lidt screenshots som I kan tygge lidt på.

http://peecee.dk/upload/view/428895/full (ja, jeg har fede bookmarks)

Nordea! Det her er ikke godt nok. Det bliver til to stjerner herfra. Havde klart valgt een. Men nu har I altså grebet om mine nosser så hårdt i jeres Kreditafdeling at jeg ikke tør andet.

Men tænk hvis det havde været min mor som er knap så it-kyndig som stod i denne situation, det er jo knap så morsomt så.

Forventer ingen mirakler - men en anderkendelse af dette problem og måske et klap på skulderen næste gang vi ses, ville være på sin plads.

Tak for denne gang.

Mads Eneqvist

Fordel + kunde med alt hvad der nu hører til.

Både godt og skidt

Vil dele denne oplevelse fra telefonbanken.

Ringer og får fat i en skrap dame, lørdag formiddag d. 4.1.14, der er kort for hovedet, og som vil have mig til, at kontakte min egen filial for, at få en kassekreditsforøgelse på 3000 kr.. Jeg siger at det er dårlig service, til hende, da jeg slet ikke er presset på økonomien. Det syntes hun ikke det var. Desuden skulle jeg så ringe på en mandag til min filial - og det er sikkert ikke til,at komme igennem, når jeg har pause.

Så lægger jeg på og ringer op igen. Får fat i en venlig mand, og får det løst på få minutter i telefonen.

Det er kritisabelt, at pågældende dame kan opføre sig sådan. Gad vide om Nordea overhovedet læser disse anmeldelser? ( men så kan evt. nye kunder da få gavn af dem)

NemID

I am really happy with your service, but in last some days your online system just logout while using netback. Session just time-out some time after 3mins or sometimes after 5mins evening I'm in process of transffering money or paying bills. and i have to use like 10 keys to pay bills..

It's just rubbish.... and happens in mobile apps..

Nordea DK, Taastrup - dårlig service

i forbindelse med at jeg har fået skat tilbage fra USA hvor jeg har arbejdet fik jeg beløbet udbetalt på et VISA kort fra CHASE Bank. kortet er udstedt uden kode.
Da jeg kom til Nordea's filial i Taastrup og bad dem overføre beløbet til min konto blev jeg mødt af en møgsur ekspedient, som bad mig gå til hæveautomaten (hun ville ikke gøre det!). Da jeg forklarede at kortet var udstedt uden kode men i mit navn, var beskeden den samme - ingen hjælp.
Da jeg bad om at komme til at tale med min bankrådgiver, fik jeg at vide at jeg kunne gå hen og trække et nyt nummer, stille mig op i køen af mennesker, og så kunne jeg gå til en ny kasse, her kunne de kontakte ham. (bankrådgiveren sad på etagen lige ovenfor)
Det er ikke lige den form for service jeg vil anbefale til andre.

Efterfølgende kontaktede jeg banken telefonisk og fik samme besked - "gå til en automat, vi hjælper dig ikke"!

Hvis I vil have en bank som behandler jeg godt og som kan mere end at udstede gebyrer - så find en anden bank.

Super godt vi skiftede til Nordea.

Vi havde været kunder i Danske Bank i mere end 25 år, men efter deres nye kundeprogram, var tiden inde til et bank skifte. Vi bruger ikke vores bank, da vi egentlig styrer budget mm. via netbank, og de 3 møder vi har haft i Danske bank gennem de mange år var ikke imponerende, så vi havde ikke de store forventninger. Men for pokker, hvor blev vi alligevel imponeret. Det har været super prof. siden 1. dag, med en rigtig professionel og velforberedt rådgiver og skiftet er klaret uden nogen form for problemer. Der har været 100% styr på det fra Mette Jakobsen, Nordea Glostrup afd. Stor, stor ros til hende. Hun svarer prompte på mails og viser virkelig nærvær. Mit eneste øv er, at deres netbank/mobilbank ikke er så overskuelig som Danske Banks, men det ved de godt og erkender det også blankt.. Håber der arbejdes meget på det produkt, for det halte lidt. Man mangler lidt at kunne komme ind på de forskellige transaktioner bla. Men vi er meget tilfredse med vores bank skifte. Lena J.

Få dog en professionel konsulent ind til at kode Mobilbank

Hvordan placerer jeg posteringer fra nedenstående udskrift i mit budget?
Dankort-nota Ban
Dankort-nota Tivoli
Dankort-nota TIVOLI
Dankort-nota CENTER
Dankort-nota A/S
Det endeste, der kan bruges er totalen, så hvorfor ikke bare nøjes med den?

Værste bankoplevelse nogensinde!!! Topmålet af useriøsitet og uduelighed.

Vi er 2 voksne og 1 barn i vores familie og skal til at bygge hus. Jeg har haft den samme lille bank i Vestjylland de sidste 12år, og synes det kunne være relevant at tage tilbud hjem fra andre banker også, nu hvor vi skulle til at "investere" så mange penge i fast bolig. Min kæreste har haft en lønkonto i Nordea i mange år, og vi valgte derfor Nordea, Danske Bank og BRF kredit. Vi udfyldte en "kontakt mig" boks på Nordeas hjemmeside og blev ringet op af en medarbejder i et call center, som stillede nogle spørgsmål og derefter henviste mig til den lokale filial i Køge. Herfra ringede en af de ansatte et par dage efter og aftalte et møde. Jeg mødte op til mødet som aftalt og herefter skete følgende: (teksten er kopieret fra min tidl. klage til Nordea via deres ris og ros boks. Har fjernet navne og tal om økonomi i nedenstående).

Hej Nordea. Jeg havde udfyldt jeres boks på hjemmesiden, hvor der stod man ville blive ringet op. Det blev jeg også, og personen spurgte meget ind til min/vores økonomi. 2 voksne(39 og 33) og 1 barn på 2 år. Husstandsindkomst (Over middel).- God opsparing og derudover pensionsopsparinger i den gode ende. Solgt lejlighed i maj og skal nu til at bygge hus. Har købt grund for ca 2,5 år siden til kr. x.xxx.xxx.- Afdraget kr. xxx.xxx.-så samlet gæld i grund kr. xxx.xxx.-.- Ellers ingen anden gæld overhovedet. Har været i jysk bank i vestjylland i mange år, og synes nu det var tid til at tage tilbud hjem på min bankforretning. Møde bliver booket med Xxxx i Køge filialen. Jeg har inden mødet fortalt ham at jeg tager tilbud hjem fra Danske Bank og BRF kredit også, for ligesom at spille med åbne kort. Det skulle jeg aldrig have gjort. Xxxx har udskrevet 2 lister med jeres rente og bidragssatser som han sidder med. Det er hans forberedelse. Jeg spørger om han ikke vil høre lidt om os og vores projekt, og fortæller om det på egen opfordring. Han var ellers gået igang med at give mig satserne med det samme, men jeg synes det var en meget mærkelig indledning. og valgte derfor at fortælle om vores projekt. Han fortæller mig hurtigt at han ikke mener at mit Lind og Risør hus (x.xxx.xxx) samt grund xxx.xxx, kan holde vand i området.

Han siger at I vurderer normalt et gennemsnitligt hus på 150m2 i området til kr. x.xxx.xxx incl. grund. Jeg siger til ham at man vel ser på at huset ligger 350 meter fra vandet(ingen havudsigt dog) og at det ikke er et standard hus. Han fortæller så at fremgangsmåden I Nordea er, at jeg først skal skrive under på et engagement (efter kreditvurdering) og så først bagefter vil I kigge på hvad I kan gøre jf. realkredit vurdering af projektet. I bruger Danbolig og han vil ikke bruge 1800.- på at få det undersøgt, før han ved om jeg vil være kunde. Jeg fortæller ham at man jo bliver nødt til at behandle kunderne forskelligt efter behov, og at i dette tilfælde er I jo nødt til at komme med et udspil på vurderingen før jeg kan slå til. Ellers ved jeg jo ikke hvad vi taler om. Ved bilforhandleren får man også tilbud inden accept, sådan var det også da jeg tog tilbud på mit hus, og sådan er det jo næsten med alt.

Han siger så at jeg selv kan gå ned til Danbolig og snakke med dem om mit hus. Jeg er helt uforstående. Skal jeg gå ned og sige til Danbolig at jeg er ved at få tilbud fra Nordea på min samlede bankforretning, og nu skal jeg selv stå for vurderingen sammen med dem?? Skal jeg vende tilbage til Nordea? Skal jeg henvise til Xxxx? Skal jeg henvende mig til nogen speciel hos Danbolig? Hvad sker der lige her? Hvorfor tilbyder Xxxx ikke fx at tage imod mit projekt og så tage kontakt til Danbolig for en snak omkring projektet? Så kan han da i det mindste vende professionelt tilbage med et svar. Jeg spørger ham flere gange om jeg seriøst selv skal stå for at finde ud af hvad Nordea kredit vil tilbyde mig. Han siger at sådan er reglerne og at I ikke bruger omkostninger på "shoppere" i Nordea. Undskyld mig, altså min kæreste er kunde i Nordea i forvejen, så I havde da vores 1. prioritet, men er det da ulovligt at tage et par tilbud, når man skal til at flytte sit samlede engagement. Jeg var rystet over den enorme arrogante behandling jeg fik af jeres "bankrådgiver" Xxxx. Det var så tydeligt at han ikke ønskede at spilde sin tid på mig, han ville bare aflevere nogle ark til mig og have mig ud af vagten. Han spurgte i løbet af den halve time ikke en eneste gang om at se huset, selvom jeg sad med hele projektet fremme på bordet. Meget underligt. Jeg fortæller ham at det virker meget uprofessionelt og ikke spor tiltrækkende at I intet vil gøre. Han siger så "at han da godt kan prøve at ringe og høre en ejendomsmægler med det samme, omkring hvad det er værd. Dybt useriøst. Ejendomsmægleren skal da se entreprisematerialet, tegningerne osv, bare for at være nogenlunde rustet til en ca. pris. Jeg har hørt nok og synes at han sjofler mig som kunde og vores projekt.Vi troede seriøst at Nordea nok var den bank vi skulle ende ud med, da vi jo finder realkreditten interessant grundet 1 lagsbelåningen istedet for 2 lagsbelåningen som min nuværende bank har, men vi lærte noget andet. Jeg har aldrig oplevet noget lignende og synes alt i alt at det har været en super dårlig oplevelse på alle måder. Jeg er seriøs og vil gerne have en ny bank, da min nuværende ikke kan tilbyde andet end 2 lagsbelåning. Jeg er kreditværdig og klar til at tage en beslutning i nærmeste fremtid. Sådan en kunde er Nordea åbenbart overhovedet ikke interesseret i. Jeg er pænt skuffet.

Nu kommer vi så til det mest absurde:
Efter at ovenstående klage bliver sendt til Nordea via deres ris/ros kontakt, bliver jeg kontaktet at en kvinde fra filialen i Køge, som præsenterer sig som chef for pågældende ansatte som jeg havde talt med. Hun beklager meget og siger at jeg har fået en uheldig behandling, som hun ikke kan stå inde for. Hun spørger derefter, om jeg vil give dem en chance mere, hvilket jeg siger ja til. Jeg bærer ikke nag og er ikke for fin til at tage imod en undskyldning. Vi aftaler at hun vil ”sætte” mig op med en dygtig medarbejder som vil kontakte mig om mandagen.
Det er nu næsten 2 uger siden. Har INTET hørt. Det er simpelthen så amatøragtigt og uprofessionelt, at jeg aldrig igen skal have nogen kontakt med denne bank. Vi har sidenhen taget tilbud fra både Danske Bank og BRF kredit. Begge meget professionelle, begge interesserede i en ny kunde og begge har godkendt os, hvilket vi selvfølgelig er glade for. Nu skal vi have læst det igennem og besluttet os.
Vi troede vi skulle være helkunde i Nordea, det skulle vi så ikke. Nu flytter vi også min kærestes engagement fra Nordea og vi vender ALDRIG tilbage!!!

Nordea internet scam

Onsdag den 4-12-13 ville jeg betale en netbank regning blot for at konstatere at min konto var ryddet ved en overførsel af mine penge til udlandet. Næste dag ved åbningstid stod jeg i banken og forelagde denne besynderlighed for en meget utilpas udseende bankmand som bad om min email adresse, hvilket jeg undrede mig såre over, det viser sig at banken har været i kontakt med "mig" via min email adresse, hvor jeg skulle have bedt at få overført et beløb som jeg slet ikke havde på kt, ved yderligere kommunikation frem og tilbage forklarer banken "mig" hvad jeg har stående på min konto hvilket man så beder om at få overført. For at checke min uskyld beder jeg om at få sendt en email til min adresse medens jeg står der i banken, det sker, men jeg modtager den aldrig. Banken foretager en opringning til hovedsædet og forklarer, hvorefter man vil lade mig forstå sagens videre forløb ved en opringning, som desværre ikke kom, der gik en hel uge uden at jeg kunne komme i kontakt med nogen som ville udtale sig herom. Bankens direktør løj for mig adskillige gange, efter denne uge blev mine penge så overført igen til min konto, idet man åbenbart havde nået at få dem tilbageført fra Lloyds i London hvortil de var overført tidligere. Jeg er sikker på det er usandt at det skulle tage en hel uge at stoppe sådan en scam, man har holdt mig hen i en uge tilsidesat alle høflighedskrav og løjet for mig. Jeg må have en skriftlig undskyldning samt en kontant kompensation for denne chokerende oplevelse hvis jeg skal fortsætte i Nordea. Trods alt Venlig hilsen Peter Hansen Nysted.

Sød og forstående bank

Man kunne godt forestille sig at man som studerende bliver set på med rigtig kritiske øjne, men jeg har aldrig oplevet at blive dømt for min lave indkomst. Jeg har aldrig haft problemer med at låne til hverken forbrug eller lave en kassekredit, og de har altid vist forståelse over for at udgifterne som studerende har kan være urimelig store. Jeg har kun fået den sødeste og mest professionelle behandling. Især hvis jeg ringer til deres kundeservice. Jeg vil til enhver tid anbefale den her bank til alle, og det ved jeg at min kæreste også ville. to meget tilfredse kunder.

æder sig igennem Nem ID koder som popcorn - Ingenting virker !!

Gør tingene selv - med net bank - Brug dobbelt så lang tid, log ind - bliv logget af - log ind igen - få fejl - få fejl igen - igen og igen...
Skiftede til Nordea fra en anden ( mindre) bank, da jeg har brug for en bank, som agerer både i Danmark og Sverige. Sverige fungerer - Danmark er i bund !
Den mindre banks supporters havde styr på problemer med safari og Java, og havde endda en løsning. Nordea ??? nothing...

intet virker

Dårlig bank. Dårlig kundeservice

Is Nordea your company?

Agro Finans Danmark Details

Nordea - Få hjælp til lån, opsparing, betalingskort, bankkonto, pension, forsikring, ny bank, etc. Bliv Nordea kunde.

Visit Nordea

We live here: Bjørnholms Alle 20